quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of zij die met een hoop tamtam vertrokken zijn of weggaan en zeggen ik ben het zat.
de meest laffe kloons, vind ik persoonlijkquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of zij die met een hoop tamtam vertrokken zijn of weggaan en zeggen ik ben het zat.
slaap lekker dev!quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:09 schreef devzero het volgende:
Maar goed, het is hier ook al weer 0:09 en ik moet straks ook gewoon weer werken, dus![]()
![]()
inneem niet zo niet serieus meestal ook hoor dit hele topic, maar ik kom vooral binnen als er iets is om over te praten behalve alles over punten en etc enzo,quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:17 schreef _UserName_ het volgende:
ja begin van de maand he
Moggûh @:kree
Je hoeft hier niet te zijn als je het niets vindtquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:16 schreef kree het volgende:
zoveel posts die me niks boeien weer. hahaha.
het zijn iig niet echt iets boeiende verhalen ofzo, behalve over punten en spel,. maarja.
morgen btw allemaal
weet ik, maarja bij vlagen is het hier soms gezellig kletsen wel en soms moet er ff een opzetje zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet te zijn als je het niets vindt
Mogguhquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:13 schreef Dotteke het volgende:
Nou het wachten is op die Speklap ( @:Speklap3000 )
En mischien dat Maz ons ook nog gedag komt zeggen
Hey Spekkie. Zet m opquote:
weet ik en vest wmb ook, maarja dat iedereen daar voor gaat zijn ee meest saaie momenten hier in dit gekke tiouc wekquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:23 schreef _UserName_ het volgende:
punten zijn toch wel een dingetje hier idd
in de SC heb je dat niet maar daar is nu niemandquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:26 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik en vest wmb ook, maarja dat iedereen daar voor gaat zijn ee meest saaie momenten hier in dit gekke tiouc wek
Ditmtopicnis dan ook geen sc. Hier draait het om bolken en puntenquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:26 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik en vest wmb ook, maarja dat iedereen daar voor gaat zijn ee meest saaie momenten hier in dit gekke tiouc wek
euhm technisch gezien wel, voor het leuke kan het ook op een andere manier denk ik danquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ditmtopicnis dan ook geen sc. Hier draait het om bolken en punten
daarom dit loopt iig nog een beetje dus ok neem er genoegen mee dat 90% bs is alleen voor punten. hahahaquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
in de SC heb je dat niet maar daar is nu niemand
Mwah ik kan er tegen hoor, want tja meeste van mij is of was en is zielig verhaal. Als het maar een verhaal is denk ik dan/?quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:30 schreef _UserName_ het volgende:
het enige verhaal dat ik heb is een zielig verhaal, dus daar begin ik niet aan
jij misschien wel, maar in deze ben ik het lijdende voorwerp, of eigenlijk mijn auto en ikquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:31 schreef kree het volgende:
[..]
Mwah ik kan er tegen hoor, want tja meeste van mij is of was en is zielig verhaal. Als het maar een verhaal is denk ik dan/?
nou als het alleen je auto is dan valt het nog mee, ik had het meer persoonlijk.quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
jij misschien wel, maar in deze ben ik het lijdende voorwerp, of eigenlijk mijn auto en ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |