Ik vind het alleen maar top dat je het niet doet, werk tijd is ook niet om te Fok!kenquote:Op donderdag 1 februari 2024 05:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik geconcentreerd bezig ben, dan kan ik niet FOK!ken, want dan raak ik uit mijn concentratie. En tijdens vergaderingen is ook niet altijd makkelijk.
Dat spel ken ik niet ligt dat dan aan je internet verbinding of zo>quote:Op donderdag 1 februari 2024 05:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor FOK! maakt het niet uit, maar als ik met mensen van FOK! het shellshock spel (soort van schietspel) speel, dan maakt het wel uit.
FOK! gebruikt cloudfare, geen idee welke server mijn pakketjes krijgenquote:Op donderdag 1 februari 2024 05:39 schreef _UserName_ het volgende:
en dan is de vraag of ze links of rechtsom gaan
OOk respect voor.quote:Op donderdag 1 februari 2024 05:43 schreef _UserName_ het volgende:
En precies dat is de rede dat ik er alleen in de ochtend ben, de avond is voor mijn vrouw en ik
ONZ / [Shell Shockers, een doldwaas schietspel] #6quote:Op donderdag 1 februari 2024 05:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat spel ken ik niet ligt dat dan aan je internet verbinding of zo>
WIst niet eens dat zdat dat ook hier was, ik heb wel eens oproepen van moemoe gezien, was dat voor dit spel ?quote:Op donderdag 1 februari 2024 05:50 schreef devzero het volgende:
[..]
ONZ / [Shell Shockers, een doldwaas schietspel] #6
zo te zien doen de plaatjes het niet meer....
[ afbeelding ]
Vroeger deden we 2 spellen, shell shockers is dat schietspel en skribbl wat een tekenspel is waar anderen moeten raden wat je tekent.quote:Op donderdag 1 februari 2024 05:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIst niet eens dat zdat dat ook hier was, ik heb wel eens oproepen van moemoe gezien, was dat voor dit spel ?
Die is niet van de computers, die kijkt liever een serie oid. Vaak kijken we law and order SVU, beetje de dag bespreken of weet ik watquote:Op donderdag 1 februari 2024 05:50 schreef Dotteke het volgende:
Tijd voor je vrouw is ook belangrijk toch Of je vrouw moet ook achter de pc zitten dan is het anders
Het grappige was dat sommige altijd met rare namen inlogden en niet wilden vertellen wie ze op FOK! waren. Terwijl mensen als phoenyx or paultjuh gewoon direct door de mand vielen door of hun flauw opmerkingen of tekenstijlquote:Op donderdag 1 februari 2024 05:53 schreef Dotteke het volgende:
O ja skribbi was het inderdaad. Ook nooit aan mee gedaan eigenlijk.
Gelukkig maar, beter met elkaar live babbelen dan met vreemde op internetquote:Op donderdag 1 februari 2024 05:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die is niet van de computers, die kijkt liever een serie oid. Vaak kijken we law and order SVU, beetje de dag bespreken of weet ik wat
Waarom zou je met een andere naam komen? Wel mooi dat je ze er dan toch uithaalquote:Op donderdag 1 februari 2024 05:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Het grappige was dat sommige altijd met rare namen inlogden en niet wilden vertellen wie ze op FOK! waren. Terwijl mensen als phoenyx or paultjuh gewoon direct door de mand vielen door of hun flauw opmerkingen of tekenstijl
@Paul had een specifieke tekenstijl, niet slecht eigenlijk. Dus die was makkelijk te herkennen. Geen idee waarom hij niet durfde toe te geven wie hij wasquote:Op donderdag 1 februari 2024 05:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, beter met elkaar live babbelen dan met vreemde op internet
[..]
Waarom zou je met een andere naam komen? Wel mooi dat je ze er dan toch uithaal
Dat heb je ook vaak met mensen die ineens met een andere naam binnenkomen hier. Vaak herken je die ook gelijk.
Ja, dat komt toch een keer naar buitenquote:Op donderdag 1 februari 2024 05:56 schreef _UserName_ het volgende:
Op de FP zit er ook een die stellig beweert dat hij/zij die persoon niet is, maar heeft exact dezelfde opvattingen en manier van reageren, erg vermakelijk
Ach ja, we zullen het nooit wetenquote:Op donderdag 1 februari 2024 05:59 schreef devzero het volgende:
[..]
@:paul had een specifieke tekenstijl, niet slecht eigenlijk. Dus die was makkelijk te herkennen. Geen idee waarom hij niet durfde toe te geven wie hij was
Ik heb 1 kloon uit 2005 en ik was het password vergeten. Maar recentelijk kwam ik achter het email address wat ik had gebruikt met registreren. Maar als ik nu ineens in DTS zou posten, dan zal het wel erg duidelijk zijnquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:02 schreef _UserName_ het volgende:
Ik snap het nut van kloons ook niet, al heb ik er wel een maar die gebruik ik nooit eigenlijk
In sommige gevallen is het wel makkelijk, als je iets persoonlijks wil posten ("ik ben zwanger", "ik heb schimmel tussen mijn tenen"...).quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:03 schreef Dotteke het volgende:
AAn de ene kant wel en aan de andere kant snap ik het ook niet
Of zij die met een hoop tamtam vertrokken zijn of weggaan en zeggen ik ben het zat.quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:07 schreef devzero het volgende:
[..]
In sommige gevallen is het wel makkelijk, als je iets persoonlijks wil posten ("ik ben zwanger", "ik heb schimmel tussen mijn tenen"...).
In sommige gevallen kan het grappig zijn, bv als je een beetje aan het trollen bent en een gedeelde kloon hebt (gehoord van een vriend natuurlijk)
Maar ja, scheldkloons zijn gewoon flauw
SLaap lekker en sweet dreams Devquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:09 schreef devzero het volgende:
Maar goed, het is hier ook al weer 0:09 en ik moet straks ook gewoon weer werken, dus![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of zij die met een hoop tamtam vertrokken zijn of weggaan en zeggen ik ben het zat.
de meest laffe kloons, vind ik persoonlijkquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of zij die met een hoop tamtam vertrokken zijn of weggaan en zeggen ik ben het zat.
slaap lekker dev!quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:09 schreef devzero het volgende:
Maar goed, het is hier ook al weer 0:09 en ik moet straks ook gewoon weer werken, dus![]()
![]()
inneem niet zo niet serieus meestal ook hoor dit hele topic, maar ik kom vooral binnen als er iets is om over te praten behalve alles over punten en etc enzo,quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:17 schreef _UserName_ het volgende:
ja begin van de maand he
Moggûh @:kree
Je hoeft hier niet te zijn als je het niets vindtquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:16 schreef kree het volgende:
zoveel posts die me niks boeien weer. hahaha.
het zijn iig niet echt iets boeiende verhalen ofzo, behalve over punten en spel,. maarja.
morgen btw allemaal
weet ik, maarja bij vlagen is het hier soms gezellig kletsen wel en soms moet er ff een opzetje zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet te zijn als je het niets vindt
Mogguhquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:13 schreef Dotteke het volgende:
Nou het wachten is op die Speklap ( @:Speklap3000 )
En mischien dat Maz ons ook nog gedag komt zeggen
Hey Spekkie. Zet m opquote:
weet ik en vest wmb ook, maarja dat iedereen daar voor gaat zijn ee meest saaie momenten hier in dit gekke tiouc wekquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:23 schreef _UserName_ het volgende:
punten zijn toch wel een dingetje hier idd
in de SC heb je dat niet maar daar is nu niemandquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:26 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik en vest wmb ook, maarja dat iedereen daar voor gaat zijn ee meest saaie momenten hier in dit gekke tiouc wek
Ditmtopicnis dan ook geen sc. Hier draait het om bolken en puntenquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:26 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik en vest wmb ook, maarja dat iedereen daar voor gaat zijn ee meest saaie momenten hier in dit gekke tiouc wek
euhm technisch gezien wel, voor het leuke kan het ook op een andere manier denk ik danquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ditmtopicnis dan ook geen sc. Hier draait het om bolken en punten
daarom dit loopt iig nog een beetje dus ok neem er genoegen mee dat 90% bs is alleen voor punten. hahahaquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
in de SC heb je dat niet maar daar is nu niemand
Mwah ik kan er tegen hoor, want tja meeste van mij is of was en is zielig verhaal. Als het maar een verhaal is denk ik dan/?quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:30 schreef _UserName_ het volgende:
het enige verhaal dat ik heb is een zielig verhaal, dus daar begin ik niet aan
jij misschien wel, maar in deze ben ik het lijdende voorwerp, of eigenlijk mijn auto en ikquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:31 schreef kree het volgende:
[..]
Mwah ik kan er tegen hoor, want tja meeste van mij is of was en is zielig verhaal. Als het maar een verhaal is denk ik dan/?
nou als het alleen je auto is dan valt het nog mee, ik had het meer persoonlijk.quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
jij misschien wel, maar in deze ben ik het lijdende voorwerp, of eigenlijk mijn auto en ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |