euhm ik ga uit van goeie vertrouwen en als iemand weer drama wil maken ga je gang... zal eerste keer niet zijn. Maar ga ff uit van wat eerlijk nu enzo...quote:Op donderdag 1 februari 2024 03:23 schreef devzero het volgende:
[..]
hihi LOL mss wss gewoon niet of denk je van wel?
Op FOK! is de regel dat de TS begint. In dit geval de vragensteller, jij dus. Hoe los jij dat op?quote:Op donderdag 1 februari 2024 03:32 schreef kree het volgende:
hebben jullie wel eens collega's die je dus vanaf het begin niet zo onwijs mag (als gevoel dus)
Maar je moet ermee samen werken en doe je het op de pro manier?
Hoe gaan jullie daar mee om.?
Nou laatste hoor want ik zit allemaal weer dingen te verzinnen omdat het anders weer in saai gaat worden....
Doe zelf eens ook eens wat vragen of zeggen?
haha ja als TS dus wel normaal. maar dit is natuurlijk niet zo'n topic?quote:Op donderdag 1 februari 2024 03:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Op FOK! is de regel dat de TS begint. In dit geval de vragensteller, jij dus. Hoe los jij dat op?
En de vraag is, hoe ga jij om met collega's met wie je het persoonlijk niet goed kan vinden?quote:Op donderdag 1 februari 2024 03:38 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja als TS dus wel normaal. maar dit is natuurlijk niet zo'n topic?
Ik lees het wel eens enzo bij en zit er weer tig 1000 berichten over punten etc enzo, en dat mag he.... maarja niet dat het mij boeit?
Ik heb genoeg gezegd denk om iig op in te kunnen gaan, het is vraag en antwoord
Daar moet Kree lang over nadenkenquote:Op donderdag 1 februari 2024 03:41 schreef devzero het volgende:
[..]
En de vraag is, hoe ga jij om met collega's met wie je het persoonlijk niet goed kan vinden?
Het is ook niet echt een makkelijke vraag. Ik gebruik iets vergelijkbaars bij job interviews, gewoon om te zien hoe mensen met conflict omgaan en hoe ze in mijn team passen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 03:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar moet Kree lang over nadenken
goeie vraag, hoe ik er mee om ga met die...quote:Op donderdag 1 februari 2024 03:41 schreef devzero het volgende:
[..]
En de vraag is, hoe ga jij om met collega's met wie je het persoonlijk niet goed kan vinden?
Pas daar wel mee op. Je klinkt nu een beetje alsof je iemand moet trainen, maar misschien heeft die collega meer ervaring dan jij en ben jij degene die het fout heeft. Mijn instelling is dat op werk ik vriendelijk ben, maar geen vrienden hoef te maken. Ik heb een paar collega's waar ik prive absoluut niet pilsje zou gaan drinken, maar zo lang je vriendelijk en behulpzaam bent, maar op een afstand, je best met mensen kunt samenwerken die je totaal niet mag.quote:Op donderdag 1 februari 2024 03:58 schreef kree het volgende:
[..]
goeie vraag, hoe ik er mee om ga met die...
Ik zoek beetje gemeenschappelijke altijd, want altijd zijn we technisch personeel.
En dan is het beetje van dat ik denk ken ff meer als die nieuw zijn en moet ik ze begeleiden en dan controleer ik wel wat ze doen.
Maar probeer zodra ik zie foutjes wat te sturen en zolang ik overzicht heb op wat en het fout kan gaan ze te sturen. zodra het fout gaat ff stoppen en terug naar vorige.... maar ben wel van om zelf te laten doen met toezicht.
neu weet ik, maar wat je zegt is het gevaar erin en met verantwoordelijkheden tekenen enzo voor bedrijf, `maar snap je punt, ik ga me namelijk niet verder voordoen als ik denk dat ik kan, maar met dat ervoor kan ik nog wel wat helpen die nog leren, zo bedoel ik het.quote:Op donderdag 1 februari 2024 04:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Pas daar wel mee op. Je klinkt nu een beetje alsof je iemand moet trainen, maar misschien heeft die collega meer ervaring dan jij en ben jij degene die het fout heeft. Mijn instelling is dat op werk ik vriendelijk ben, maar geen vrienden hoef te maken. Ik heb een paar collega's waar ik prive absoluut niet pilsje zou gaan drinken, maar zo lang je vriendelijk en behulpzaam bent, maar op een afstand, je best met mensen kunt samenwerken die je totaal niet mag.
Tijdens interviews is mijn vraag meer over conflict. Als je een probleem hebt met een collega, hoe ga je daarmee om. Er is eigenlijk geen fout antwoord, maar "ik leg ze uit wat ze fout doen" is niet echt goed.quote:Op donderdag 1 februari 2024 04:32 schreef kree het volgende:
[..]
neu weet ik, maar wat je zegt is het gevaar erin en met verantwoordelijkheden tekenen enzo voor bedrijf, `maar snap je punt, ik ga me namelijk niet verder voordoen als ik denk dat ik kan, maar met dat ervoor kan ik nog wel wat helpen die nog leren, zo bedoel ik het.
Ja man ik wist niet dat het alweer open wasquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 04:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja man ik wist niet dat het alweer open was
quote:Op donderdag 1 februari 2024 04:50 schreef sp3c het volgende:
Nou houden zo, dan heb ik tenminste wat te babbelen s'ochtends vroeg
Feb heeft maar 1 dag minder dan april. En 1 dag maakt niet veel uitquote:Op donderdag 1 februari 2024 05:33 schreef _UserName_ het volgende:
ja idd, ik zie halverwege de maand wel hoe het uit komt, ben er sowieso een dag al niet en de maand is korter
Ja, dat zei ik al. Alleen kwam mijn post later aan door de afstandquote:Op donderdag 1 februari 2024 05:33 schreef Dotteke het volgende:
Een dag nou dat is toch niets. En de maand is voor iedereen korter dus dat maakt niet uit
Nee en het is voor iedereen hetzelfdequote:Op donderdag 1 februari 2024 05:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Feb heeft maar 1 dag minder dan april. En 1 dag maakt niet veel uit
Ja die van jou moet een eindje reizenquote:Op donderdag 1 februari 2024 05:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik al. Alleen kwam mijn post later aan door de afstand
ik moest me wel inhouden Woensdag is altijd mijn drukste dag in de week, hoop vergaderingen. Ik probeer meestal een korte theepauze tussen vergaderingen te houden, maar veel tijd heb ik niet om te posten hierquote:Op donderdag 1 februari 2024 05:35 schreef _UserName_ het volgende:
Hee dev, dankje dat je mij niet nog hebt ingehaald
Zie jou eigenlijk nooit veel tijdens je werk hierquote:Op donderdag 1 februari 2024 05:36 schreef devzero het volgende:
[..]
ik moest me wel inhouden Woensdag is altijd mijn drukste dag in de week, hoop vergaderingen. Ik probeer meestal een korte theepauze tussen vergaderingen te houden, maar veel tijd heb ik niet om te posten hier
Die 50ms maakt echt een enorm verschilquote:Op donderdag 1 februari 2024 05:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die van jou moet een eindje reizen
Kan der net om spannenquote:Op donderdag 1 februari 2024 05:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Die 50ms maakt echt een enorm verschil
Als ik geconcentreerd bezig ben, dan kan ik niet FOK!ken, want dan raak ik uit mijn concentratie. En tijdens vergaderingen is ook niet altijd makkelijk.quote:Op donderdag 1 februari 2024 05:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie jou eigenlijk nooit veel tijdens je werk hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |