En staat niet een half uur irritant tegen je aan te lullen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en doet ook niet onder de duurdere kappers met hun moeilijke interessantdoenerij namen als haarchitect-traiteur-delicatessen
hij heeft gewoon controle over zijn schaar bedoel jequote:Op donderdag 1 februari 2024 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en doet ook niet onder de duurdere kappers met hun moeilijke interessantdoenerij namen als haarchitect-traiteur-delicatessen
Een Turkse slager, daar zou dit dorp wel van opknappen! Hebben sowieso maar één slager en dat is echt een oplichter met zijn prijzen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ook
mijn slager is turk
mijn bakker turk
alleen heb ik nog geen goeie Turkse slijter gevonden hier
Mijn haar wordt steeds minder en grijzer dus ik knal er af en toe met een tondeuze over of met een scheermes ook wel soms daar heb ik geen kapper voor nodigquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
je hebt ook geen haar? Of Turkse heeft de voorkeur?
Deden we bij ons thuis vroeger wel eens. Kostte idd geen zak.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:25 schreef hemarookworst het volgende:
Je kan ook naar een kapperschool gaan knippen, ook goedkoop en leuke meidenmaar daar moet je wel even de tijd voor nemen
Vandaag gedaanquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:25 schreef hemarookworst het volgende:
Je kan ook naar een kapperschool gaan knippen, ook goedkoop en leuke meidenmaar daar moet je wel even de tijd voor nemen
daar heb ik te weinig haar voorquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:25 schreef hemarookworst het volgende:
klopt zou ik ook doen, maar ik heb nog teveel haar ervoor eigenlijk. Gehehe kaalheid is er niet bij mij, wel wat grijze haartjes. Maar heej dat is sexy. George cloony achtig.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
Mijn haar wordt steeds minder en grijzer dus ik knal er af en toe met een tondeuze over of met een scheermes ook wel soms daar heb ik geen kapper voor nodig
tijd voor zilvershampoo kreequote:Op donderdag 1 februari 2024 00:27 schreef kree het volgende:
[..]
klopt zou ik ook doen, maar ik heb nog teveel haar ervoor eigenlijk. Gehehe kaalheid is er niet bij mij, wel wat grijze haartjes. Maar heej dat is sexy. George cloony achtig.
jullie gingen alvast het weekend indrinkenquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zat net nog in de kroeg met wat vrienden. Eentje moet zijn haar tegenwoordig wel héél economisch kammen om er nog iets van te maken.
Als hij over een jaar of wat dat nog steeds doet ga ik er wat van zeggen
hahaha ja ik gebruik dus niks speciaals...quote:
Kreeg appje of ik mee wat ging drinken. Normaal is woensdag ook niet mijn dag daarvoor maar goed. Was met mensen die ik al ff niet gezien had en als het kan dan kan het hè.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
jullie gingen alvast het weekend indrinken
zeker welquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kreeg appje of ik mee wat ging drinken. Normaal is woensdag ook niet mijn dag daarvoor maar goed. Was met mensen die ik al ff niet gezien had en als het kan dan kan het hè.
waar ga je heenquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wel zin in het weekend. Weer ff met een groep naar een goed biercafé.![]()
Paters genoeg daar iig.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wil je een patertje meedrinken?
Dat was niet de bedoelingquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wil je een patertje meedrinken?
lekker manquote:
Nu zie ik voor me dat je met zo'n witte jas alles komt controlerenquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tis wel net overgenomen door een nieuwe eigenaar dus we moeten even in de gaten gaan houden dat die nieuwe het wel goed doet.
Ja dat is wel de bedoeling dat voldoende mensen dat doen anders gaat het niks worden niequote:Op donderdag 1 februari 2024 00:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tis wel net overgenomen door een nieuwe eigenaar dus we moeten even in de gaten gaan houden dat die nieuwe het wel goed doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |