Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nee hoor. Ook de mensen om me heen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SNap ik, maar je hebt alleen jezelf er mee als je er schijt aan hebtmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:03 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ook de mensen om me heen.ja daar doe je het zeker voor
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zo ff kokenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
O geen felicitatie topic voor MazWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Dat is mijn klacht.quote:
Ik moest naar school voor een puber en hij kwam niet opdagenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat is helaas niet een enorme prestatiequote:Op woensdag 31 januari 2024 18:19 schreef Speklap3000 het volgende:
Speklap3000 is het beste wat DTS ooit is overkomenF.K.A. SuperwormJim![]()
Ah, een nieuwe act.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:20 schreef Paul het volgende:
Speklap3000 is het beste wat DTS ooit is overkomenF.K.A. SuperwormJim![]()
Dankjewel voor de signaturequote:Op woensdag 31 januari 2024 18:20 schreef Paul het volgende:
Speklap3000 is het beste wat DTS ooit is overkomen
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Daar hadden ze met 1 van mijn 2 pubers ook last van en toen kreeg ik maandag telefoon van de raad voor de kinderbescherming dat ze op huisbezoek wilde komen en dat ze er op stond blah blah blah en nu denk ik........ was liever voor jan *** naar school gegaan voor een puber die niet kwam opdagenquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat is mijn klacht.
Ik moest naar school voor een puber en hij kwam niet opdagen
**De grap was al mislukt omdat ik niet kan verbergen dat ik eigenlijk een facking goeie mod zou zijn dus ik probeer het op deze manier toch nog een beetje te relativeren dat die kut pubers geen gevoel voor humor hebben maar altijd nog het recht hebben dat er iemand voor ze vecht ALTIJD![]()
![]()
Harrie4Moderator!
Sta aan de kant van het licht.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja blijf stil dan, haal ik Kree misschien in.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Heb je al hoorquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:32 schreef Speklap3000 het volgende:
Ja blijf stil dan, haal ik Kree misschien in.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beter heb ik een comfortabele voorsprong.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
jaquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:34 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Beter heb ik een comfortabele voorsprong.![]()
![]()
Nee, ik heb nooit een plaatje gehadquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer, maar ook niet onverwacht van @:paul
@:mazikeen had vorige maand een plaatje gemaakt voor mij voor in de OP. Is er al eentje voor haar?![]()
Zal morgen wel als ik de kans krijg een felicitatie topic openenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien ChatGPT eens vragen voor een extra plaatje?quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer, maar ook niet onverwacht van @:paul
@:mazikeen had vorige maand een plaatje gemaakt voor mij voor in de OP. Is er al eentje voor haar?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Deze bedoelde ikquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit een plaatje gehad![]()
Zal morgen wel als ik de kans krijg een felicitatie topic openen
December was ook de eerste keer dat dat bestond.![]()
Dat is niet leuk, zelf maken is leuker dan laten maken door zo dingquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien ChatGPT eens vragen voor een extra plaatje?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar als je er niet goed in bent krijg je met zo'n ding wel een beter resultaatquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet leuk, zelf maken is leuker dan laten maken door zo dingOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
jij probeert gewoon je ban te rekken tot je er bij neer gaat vallenquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Zou een prima mod zijn. Ik stem voor
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2024 18:40:07 ]![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij probeert gewoon je ban te rekken tot je er bij neer gaat vallen![]()
iedereen er klaar voor om op stipt middernacht iedereen helemaal kapot te bolken?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nee dan slaap ikquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:40 schreef DerRabbit het volgende:
iedereen er klaar voor om op stipt middernacht iedereen helemaal kapot te bolken?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Je had daar ook niet het complete album van je selfies op het naaktstrand door de jaren heen moeten postenquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een ban in FOK!kers vieren zomer Maar daar hoor je niemand over
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
HoiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Owwww, en wat precies bedoel je daarmee?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
dat zei je moeder ookquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:45 schreef Speklap3000 het volgende:
Geen idee eigenlijk ik doe maar wat![]()
![]()
Wist ze niet wat ze met jouw kleine formaat aan moest zekerquote:
Nee daar had ze geen idee vanquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wist ze niet wat ze met jouw kleine formaat aan moest zekerdaarom schreeuwde ze waarschijnlijk ook zo hard toen haar ogen begonnen te draaien
![]()
![]()
Achja, zolang jij het maar leuk hebt gehadOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
Achja, zolang jij het maar leuk hebt gehad![]()
![]()
AI en tekst...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Een saufende mazikeen op vakantie oorkonde
Wat is dit eigenlijk? Is dit een soort 'meisjes plagen, kusjes vragen'?quote:
Doe je zo omdat je stiekem je paarsgepunte lans zo diep in m'n darmen wil steken zodat je m'n maagzuur op je eikel voelt?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Nee zo klink ik bij oraal, niet anaalquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
whoooooooquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:55 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Wat is dit eigenlijk? Is dit een soort 'meisjes plagen, kusjes vragen'?
Doe je zo omdat je stiekem je paarsgepunte lans zo diep in m'n darmen wil steken zodat je m'n maagzuur op je eikel voelt?dat is mijn bewaker
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
zo lang is ie nietquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:55 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Wat is dit eigenlijk? Is dit een soort 'meisjes plagen, kusjes vragen'?
Doe je zo omdat je stiekem je paarsgepunte lans zo diep in m'n darmen wil steken zodat je m'n maagzuur op je eikel voelt?![]()
De afbeeldingen worden er alleen maar slechter opOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
+1 voor de eerlijkheid, dat siert je.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ok bezoek is weg.
Nu stomme dingen kijken
Net stond de begroting infrastructuur en waterstaat op....Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Big brotherOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:13 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Iemand hier dacht dat ik jou was.![]()
Da wou ik helemaal niequote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ik moest lachenquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok bezoek is weg.
Nu stomme dingen kijken
Net stond de begroting infrastructuur en waterstaat op....![]()
![]()
Ik heb net een hertenbiefstuk gegeten.
Suck it, bambimet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
trots op jou bewakerquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:18 schreef Speklap3000 het volgende:
Suck it, bambiWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Altijd lekker!quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:18 schreef Speklap3000 het volgende:
Suck it, bambi![]()
![]()
Wie dacht dat?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:13 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Iemand hier dacht dat ik jou was.![]()
![]()
of je het nu stoer vindt dat je een stuk ree naar binnen hebt gegooid of dat je wil proviceren maakt eigenlijk niet uitquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:18 schreef Speklap3000 het volgende:
Suck it, bambi![]()
![]()
wel altijd een lekker gevoel als je die inteelt bende bijna kunt horen kronkelen aan alle kantenHeerlijk
![]()
![]()
Uiteindelijk maakt niks uit in deze oneindige cosmos.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
of je het nu stoer vindt dat je een stuk ree naar binnen hebt gegooid of dat je wil proviceren maakt eigenlijk niet uitmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
wat doe je hier danquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:22 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Uiteindelijk maakt niks uit in deze oneindige cosmos.![]()
![]()
De tijd doden totdat God mij in zijn warme omhelzing neemt.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Nee rodewijnsausquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:23 schreef ToT het volgende:
Wel met pindasaus gegeten toch?
[ afbeelding ]met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja echt lekkerquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daar heb ik geen gifje van gemaakt!
Maar beter!
Palworld om die bitches aan het werk te zettenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Huawei zegt dat het tijd is voor een wandeling. Dus vooruit iedereen even naar buiten, kan ik mooi puntjes pakken. Zit in de trein dus ik kan niet wandelen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Op en neer ijsberen in het gangpad, en schichtig om je heen kijken terwijl je boos binnensmonds wat zit te mompelen!quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:31 schreef DJMO het volgende:
Huawei zegt dat het tijd is voor een wandeling. Dus vooruit iedereen even naar buiten, kan ik mooi puntjes pakken. Zit in de trein dus ik kan niet wandelen.![]()
![]()
Zei je laatst nog ja tegen je buurman?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:32 schreef Speklap3000 het volgende:
Ja zei ik laatst nog tegen m'n buurman![]()
Jaquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Zei je laatst nog ja tegen je buurman?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Heb geen geel aanquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Op en neer ijsberen in het gangpad, en schichtig om je heen kijken terwijl je boos binnensmonds wat zit te mompelen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
dat kan zeker welquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:31 schreef DJMO het volgende:
Huawei zegt dat het tijd is voor een wandeling. Dus vooruit iedereen even naar buiten, kan ik mooi puntjes pakken. Zit in de trein dus ik kan niet wandelen.![]()
dat mensen die blijven zitten het irritant vinden is een feit maar het kan zeker wel![]()
![]()
Ik heet geen Speklap3000quote:
Ja ja. En dan achteraf natuurlijk beweren dat ik het hele stuk tussen Rotterdam en Wormerveer gelopen heb in een tijdsbestek van anderhalf uur?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat kan zeker wel![]()
dat mensen die blijven zitten het irritant vinden is een feit maar het kan zeker wel
![]()
Kwam net dit tegen. Wilde ik toch ff delen.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
![]()
quote:
Is heel veel van te vinden. Is tegenwoordig ook hip om het te verven. Lichtblauw okselhaar enzo.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:36 schreef Speklap3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam net dit tegen. Wilde ik toch ff delen.![]()
Ik opende per ongeluk het First dates-topicquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Is heel veel van te vinden. Is tegenwoordig ook hip om het te verven. Lichtblauw okselhaar enzo.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Altijd van die mokkels die denken dat blauw haar een persoonlijkheid is
Ja corona, zwakke longen denk ik.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SNap ik en je hebt net ook corona gehad toch? Dat kan ook nog vermoeidheid veroorzaken
En de medicatie er bij die ik nodig ben![]()
Sterktequote:Op woensdag 31 januari 2024 19:42 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja corona, zwakke longen denk ik.
En de medicatie er bij die ik nodig benmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Thanks, al was die corona in november. Gelukkig wel grotendeels weer weg intussen weer verkouden gewordenquote:
ga jij voor #1 februari?![]()
![]()
Ja een combi van. Vervelend hoor, hopelijk knapt het snel opquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:42 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja corona, zwakke longen denk ik.
En de medicatie er bij die ik nodig benWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoogmoed komt voor de val.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:43 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Thanks, al was die corona in november. Gelukkig wel grotendeels weer weg intussen weer verkouden geworden
ga jij voor #1 februari?
Als er kansen liggen, wil ik ze nemen.
Maar als Mazipeen weer bezig is, zal ik geen schijn van kans maken.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Komt vast goed, idd een combi van. Hoop ooit ook wel medicatie wat minder, maar ja als je het nodig hebt is het helaas niet andersquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een combi van. Vervelend hoor, hopelijk knapt het snel op
Wanneer doe jij weer mee met de telling?![]()
Bolken kan altijd!quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:43 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val.
Maar als Mazipeen weer bezig is, zal ik geen schijn van kans maken.![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:43 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Thanks, al was die corona in november. Gelukkig wel grotendeels weer weg intussen weer verkouden geworden
ga jij voor #1 februari?![]()
![]()
Als iedereen gewoon zou stopen met posten, zou dit veel makkelijker zijn.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
met die gaten erin lukt virus bolken al helemaal nietquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Misschien dat SwJ de zooi weer ff op slot kan gooien?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:48 schreef Speklap3000 het volgende:
Als iedereen gewoon zou stopen met posten, zou dit veel makkelijker zijn.![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:49 schreef M_0_0_N het volgende:
Nou ik effe niet want moet toch nog die top 20 behalen weermet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
JOH!!!!!quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met die gaten erin lukt virus bolken al helemaal niet![]()
![]()
Misschien is er zo hard gebolkt dat de gaten juist erin zijn gekomen?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met die gaten erin lukt virus bolken al helemaal nietmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik ga volgens maand ook weer in de bolk modusquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:43 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val.
Maar als Mazipeen weer bezig is, zal ik geen schijn van kans maken.
Flink spammen dus?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga volgens maand ook weer in de bolk modus![]()
![]()
Ja soms zijn medicijnen nodig helaas . Maar het is ook goed dat ze er zijnquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:43 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Komt vast goed, idd een combi van. Hoop ooit ook wel medicatie wat minder, maar ja als je het nodig hebt is het helaas niet anders
Wanneer doe jij weer mee met de telling?
Nooit meer denk ik
Tunneltje door, op veilig grondgebied 🏳️Ik heb er één en ik ben er trots op
To proudly bolk where no (wo)man has bolked before.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
waar hebbie uitgehangen?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:54 schreef DJMO het volgende:
Tunneltje door, op veilig grondgebied 🏳️Uw ADH vitamine Worst
aan de andere kant van de tunnel, obviouslyquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Snotterdam. Woensdag bezoekdag he?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
Deze is beter winares ipv winaar
Trouwens Mazikeen maakt ze, gaat ze iedere maand doen![]()
Thnx Maz
Toppertje is het toch ookquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Thnx Maz
Zeker wetenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De batterij van m'n telefoon is bijna leegmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Hey Pizzamenquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar schijnt een oplader voor te zijnquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:57 schreef Speklap3000 het volgende:
De batterij van m'n telefoon is bijna leegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bedoelt die scheet die ik liet op het station?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ah ik dacht het al te voelen in de luchtIk heb er één en ik ben er trots op
Eet smakelijk alvastquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ga hem zo in de oven gooien
Tussen 3 en 4 uur 's nachts posten, dan is het rustig.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:48 schreef Speklap3000 het volgende:
Als iedereen gewoon zou stopen met posten, zou dit veel makkelijker zijn.![]()
Zit aan een bar eenzaam te drinken terwijl ik bolkquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar schijnt een oplader voor te zijnmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:54 schreef Speklap3000 het volgende:
To proudly bolk where no (wo)man has bolked before.
Pinda's dan?![]()
Oeh nice!quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Thnx Maz
![]()
Ja, dan slaap ik Hansquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Tussen 3 en 4 uur 's nachts posten, dan is het rustig.
Jij bent me vergetenquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Tussen 3 en 4 uur 's nachts posten, dan is het rustig.
Is schakel meervoud geworden?quote:D mino's is weer Domino's geworden hierquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ga hem zo in de oven gooien
Uw ADH vitamine Worst
Soms zijn de echte pinda's de bolk's die je onderweg tegenkomtmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Kom maar eens hier, dan laat ik je een 3,5 inch floppy zienquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dan moet het een hele flinke zijn, want woon best wel ver vandaanquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je bedoelt die scheet die ik liet op het station?Uw ADH vitamine Worst
jij bent best wel een scheetje jaquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan moet het een hele flinke zijn, want woon best wel ver vandaanmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Kan je beter Harrie uitnodigen zit je niet eenzaam en alleenquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:59 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zit aan een bar eenzaam te drinken terwijl ik bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb nog niet het idee dat Harrie open staat voor het idee om mijn drinking buddy te zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je beter Harrie uitnodigen zit je niet eenzaam en alleenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik stond op Alexanderquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan moet het een hele flinke zijn, want woon best wel ver vandaanIk heb er één en ik ben er trots op
5,25 is floppy.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:01 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Kom maar eens hier, dan laat ik je een 3,5 inch floppy zien![]()
![]()
men is enkelvoud is engels voor manquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is schakel meervoud geworden?
[..]
D mino's is weer Domino's geworden hier
Ga 's van hem af dan.quote:
Dan waren we met overigens heel dichtbij.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Kunnen ze beste buddy's worden!quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je beter Harrie uitnodigen zit je niet eenzaam en alleen![]()
![]()
You can always askquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:02 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Heb nog niet het idee dat Harrie open staat voor het idee om mijn drinking buddy te zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
3,5 werd ook nog floppy genoemdquote:
Maar je hebt gelijk. Maar als ie floop de al 5,25 is, dan heb je niks te klagen.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
@Harrie wil je m'n drinking buddy worden? Zit in een hotelbar eenzaam te drinken en ik kan gezelschap gebruiken.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Mensen die 3,5 inch floppy's noemen zijn mensen die met de harde schijf zijn grootgebracht!quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:03 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
3,5 werd ook nog floppy genoemd
Maar je hebt gelijk. Maar als ie floop de al 5,25 is, dan heb je niks te klagen.![]()
![]()
De laatste keer dat ik een harde schijf heb genomen, heb ik zes uur lang iedereen verteld dat ik van ze hield.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Mensen die 3,5 inch floppy's noemen zijn mensen die met de harde schijf zijn grootgebracht!met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Poor manquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:08 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
het regent al jaren in mijn hart![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:05 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een harde schijf heb genomen, heb ik zes uur lang iedereen verteld dat ik van ze hield.![]()
![]()
Ja dat photoshopje is ff echt quick & dirty gemaakt!Maar ik moest van het moment gebruik maken natuurlijk!
![]()
![]()
@Harrie en ik morgen, dankzij jouquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
Ja dat photoshopje is ff echt quick & dirty gemaakt!Maar ik moest van het moment gebruik maken natuurlijk!
:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
@:Harrie en ik morgen, dankzij jou:
![]()
@Harrie en ik morgen, dankzij jouquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
:
Het is alleen maar homo als je vergeet no homo te zeggen.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Een stukje van cette chanson ici:quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:22 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
@:Harrie en ik morgen, dankzij jou:
[..]
Het is alleen maar homo als je vergeet no homo te zeggen.
"Man you could wash laundry on those abs (no homo)
Yo I think girls look good in drag (no homo)
Hey I've been thinking about posing nude (no homo)
Yo I've been thinking about fucking a dude (no homo)
We could three-way sixty nine (no homo)
Or human centipede in a line (no homo)
Or some docking could be hella fun ( no homo)
Oh yeah man or I could do this one (no homo)
Hey yo no homo but I wanna dress up like Dorothy
And butt fuck a dude while he sixty nine's Morrissey(?)
No homo but I wish I lived in Ancient Greece
To gave young Socrates the illful release
Hey yo no homo but today I'm coming out the closet
Wanna scream it from the mountains like a gay prophet
These two words have set me free (no homo)
Damn it feels good to be (no homo)"![]()
Ich will noch ein bisschen TanzenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Sterk heOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb chagrijnigheidshongerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb een halve chocolade tulband op.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Heb ook een kitkat chunky.
Chunky is ook mijn lichaamsbouwmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Jepquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
de mijne ookquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:52 schreef Speklap3000 het volgende:
Heb ook een kitkat chunky.
Chunky is ook mijn lichaamsbouw
2x![]()
Doet me denken aan chunky German @loveislikeakissOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Tik ik gewoon @loveislikeakiss verkeerdOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Volgens mij niet, het is immers een linkje geworden verwijzend naar het profielquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Tik ik gewoon @:loveislikeakiss verkeerd![]()
![]()
Duits bier, Duits bier, Duits bier en lekkere worst.
De worst is voor de honger en het bier is voor de dorst!met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
BolkworstWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan je ff niet posten? Moet RodeSchoen inhalen.
Alvast bedankt.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik zal er over nadenken, en je hebt geluk dat ik tussen door met andere zaken bezig benquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:11 schreef Speklap3000 het volgende:
Kan je ff niet posten? Moet RodeSchoen inhalen.
Alvast bedankt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ha ze is er weer
Gefeliciteerd Mazikeen, je hebt dit spel je bitch gemaakt. Petje af.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Bolk mij even niet ik wil Maz inhalenquote:
Dank je lekkere speklapquote:
Je hebt die schoen ingehaald en Kree ook dus sssstttt dan nu
Hey Robquote:
Jepquote:En dan komt de melding niet doorquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dit is voor mij voorbereiding op Februari.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
topWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
EchtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
k ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: