Is schakel meervoud geworden?quote:
D mino's is weer Domino's geworden hierquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ga hem zo in de oven gooien
Kom maar eens hier, dan laat ik je een 3,5 inch floppy zienquote:
Dan moet het een hele flinke zijn, want woon best wel ver vandaanquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je bedoelt die scheet die ik liet op het station?
jij bent best wel een scheetje jaquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan moet het een hele flinke zijn, want woon best wel ver vandaan
Kan je beter Harrie uitnodigen zit je niet eenzaam en alleenquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:59 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zit aan een bar eenzaam te drinken terwijl ik bolk
Heb nog niet het idee dat Harrie open staat voor het idee om mijn drinking buddy te zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je beter Harrie uitnodigen zit je niet eenzaam en alleen
Ik stond op Alexanderquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan moet het een hele flinke zijn, want woon best wel ver vandaan
5,25 is floppy.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:01 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Kom maar eens hier, dan laat ik je een 3,5 inch floppy zien
men is enkelvoud is engels voor manquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is schakel meervoud geworden?
[..]
D mino's is weer Domino's geworden hier
Ga 's van hem af dan.quote:
Kunnen ze beste buddy's worden!quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je beter Harrie uitnodigen zit je niet eenzaam en alleen
You can always askquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:02 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Heb nog niet het idee dat Harrie open staat voor het idee om mijn drinking buddy te zijn.
3,5 werd ook nog floppy genoemdquote:
Nog verder, ik had CS in mijn hoofdquote:
Mensen die 3,5 inch floppy's noemen zijn mensen die met de harde schijf zijn grootgebracht!quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:03 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
3,5 werd ook nog floppy genoemd
Maar je hebt gelijk. Maar als ie floop de al 5,25 is, dan heb je niks te klagen.
Alleen als je hem laat struikelenquote:
De laatste keer dat ik een harde schijf heb genomen, heb ik zes uur lang iedereen verteld dat ik van ze hield.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Mensen die 3,5 inch floppy's noemen zijn mensen die met de harde schijf zijn grootgebracht!
Poor manquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:08 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
het regent al jaren in mijn hart
quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:05 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een harde schijf heb genomen, heb ik zes uur lang iedereen verteld dat ik van ze hield.
@Harrie en ik morgen, dankzij jouquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
Ja dat photoshopje is ff echt quick & dirty gemaakt!Maar ik moest van het moment gebruik maken natuurlijk!
quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
@:Harrie en ik morgen, dankzij jou:
@Harrie en ik morgen, dankzij jouquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
Ja dat photoshopje is ff echt quick & dirty gemaakt!Maar ik moest van het moment gebruik maken natuurlijk!
Het is alleen maar homo als je vergeet no homo te zeggen.quote:
Een stukje van cette chanson ici:quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:22 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
@:Harrie en ik morgen, dankzij jou:
[..]
Het is alleen maar homo als je vergeet no homo te zeggen.
Jepquote:
de mijne ookquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:52 schreef Speklap3000 het volgende:
Heb ook een kitkat chunky.
Chunky is ook mijn lichaamsbouw
Volgens mij niet, het is immers een linkje geworden verwijzend naar het profielquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Tik ik gewoon @:loveislikeakiss verkeerd
Ik zal er over nadenken, en je hebt geluk dat ik tussen door met andere zaken bezig benquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:11 schreef Speklap3000 het volgende:
Kan je ff niet posten? Moet RodeSchoen inhalen.
Alvast bedankt.
Bolk mij even niet ik wil Maz inhalenquote:
Dank je lekkere speklapquote:
Hey Robquote:
Jepquote:
En dan komt de melding niet doorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |