Ah, een nieuwe act.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:20 schreef Paul het volgende:
Speklap3000 is het beste wat DTS ooit is overkomen
Dankjewel voor de signaturequote:Op woensdag 31 januari 2024 18:20 schreef Paul het volgende:
Speklap3000 is het beste wat DTS ooit is overkomen
Daar hadden ze met 1 van mijn 2 pubers ook last van en toen kreeg ik maandag telefoon van de raad voor de kinderbescherming dat ze op huisbezoek wilde komen en dat ze er op stond blah blah blah en nu denk ik........ was liever voor jan *** naar school gegaan voor een puber die niet kwam opdagenquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat is mijn klacht.
Ik moest naar school voor een puber en hij kwam niet opdagen
Heb je al hoorquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:32 schreef Speklap3000 het volgende:
Ja blijf stil dan, haal ik Kree misschien in.
Beter heb ik een comfortabele voorsprong.quote:
jaquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:34 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Beter heb ik een comfortabele voorsprong.
Nee, ik heb nooit een plaatje gehadquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer, maar ook niet onverwacht van @:paul
@:mazikeen had vorige maand een plaatje gemaakt voor mij voor in de OP. Is er al eentje voor haar?
Misschien ChatGPT eens vragen voor een extra plaatje?quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer, maar ook niet onverwacht van @:paul
@:mazikeen had vorige maand een plaatje gemaakt voor mij voor in de OP. Is er al eentje voor haar?
Deze bedoelde ikquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit een plaatje gehad![]()
Zal morgen wel als ik de kans krijg een felicitatie topic openen
Dat is niet leuk, zelf maken is leuker dan laten maken door zo dingquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien ChatGPT eens vragen voor een extra plaatje?
Maar als je er niet goed in bent krijg je met zo'n ding wel een beter resultaatquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet leuk, zelf maken is leuker dan laten maken door zo ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |