Is heel veel van te vinden. Is tegenwoordig ook hip om het te verven. Lichtblauw okselhaar enzo.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:36 schreef Speklap3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam net dit tegen. Wilde ik toch ff delen.
Ik opende per ongeluk het First dates-topicquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Is heel veel van te vinden. Is tegenwoordig ook hip om het te verven. Lichtblauw okselhaar enzo.
Ja corona, zwakke longen denk ik.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SNap ik en je hebt net ook corona gehad toch? Dat kan ook nog vermoeidheid veroorzaken
Sterktequote:Op woensdag 31 januari 2024 19:42 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja corona, zwakke longen denk ik.
En de medicatie er bij die ik nodig ben
Thanks, al was die corona in november. Gelukkig wel grotendeels weer weg intussen weer verkouden gewordenquote:
Ja een combi van. Vervelend hoor, hopelijk knapt het snel opquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:42 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja corona, zwakke longen denk ik.
En de medicatie er bij die ik nodig ben
Hoogmoed komt voor de val.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:43 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Thanks, al was die corona in november. Gelukkig wel grotendeels weer weg intussen weer verkouden geworden
ga jij voor #1 februari?
Komt vast goed, idd een combi van. Hoop ooit ook wel medicatie wat minder, maar ja als je het nodig hebt is het helaas niet andersquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een combi van. Vervelend hoor, hopelijk knapt het snel op
Bolken kan altijd!quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:43 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val.
Als er kansen liggen, wil ik ze nemen.
Maar als Mazipeen weer bezig is, zal ik geen schijn van kans maken.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:43 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Thanks, al was die corona in november. Gelukkig wel grotendeels weer weg intussen weer verkouden geworden
ga jij voor #1 februari?
met die gaten erin lukt virus bolken al helemaal nietquote:
Misschien dat SwJ de zooi weer ff op slot kan gooien?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:48 schreef Speklap3000 het volgende:
Als iedereen gewoon zou stopen met posten, zou dit veel makkelijker zijn.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:49 schreef M_0_0_N het volgende:
Nou ik effe niet want moet toch nog die top 20 behalen weer
JOH!!!!!quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met die gaten erin lukt virus bolken al helemaal niet
Misschien is er zo hard gebolkt dat de gaten juist erin zijn gekomen?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met die gaten erin lukt virus bolken al helemaal niet
Ik ga volgens maand ook weer in de bolk modusquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:43 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val.
Als er kansen liggen, wil ik ze nemen.
Maar als Mazipeen weer bezig is, zal ik geen schijn van kans maken.
Flink spammen dus?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga volgens maand ook weer in de bolk modus
Ja soms zijn medicijnen nodig helaas . Maar het is ook goed dat ze er zijnquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:43 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Komt vast goed, idd een combi van. Hoop ooit ook wel medicatie wat minder, maar ja als je het nodig hebt is het helaas niet anders
Wanneer doe jij weer mee met de telling?
waar hebbie uitgehangen?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:54 schreef DJMO het volgende:
Tunneltje door, op veilig grondgebied 🏳️
aan de andere kant van de tunnel, obviouslyquote:
Snotterdam. Woensdag bezoekdag he?quote:
Toppertje is het toch ookquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is beter winares ipv winaar
Trouwens Mazikeen maakt ze, gaat ze iedere maand doen![]()
Thnx Maz
Zeker wetenquote:
Hey Pizzamenquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Daar schijnt een oplader voor te zijnquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:57 schreef Speklap3000 het volgende:
De batterij van m'n telefoon is bijna leeg
Je bedoelt die scheet die ik liet op het station?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ah ik dacht het al te voelen in de lucht
Eet smakelijk alvastquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ga hem zo in de oven gooien
Tussen 3 en 4 uur 's nachts posten, dan is het rustig.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:48 schreef Speklap3000 het volgende:
Als iedereen gewoon zou stopen met posten, zou dit veel makkelijker zijn.
Zit aan een bar eenzaam te drinken terwijl ik bolkquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar schijnt een oplader voor te zijn
quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:54 schreef Speklap3000 het volgende:
To proudly bolk where no (wo)man has bolked before.
Oeh nice!quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is beter winares ipv winaar
Trouwens Mazikeen maakt ze, gaat ze iedere maand doen![]()
Thnx Maz
Ja, dan slaap ik Hansquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Tussen 3 en 4 uur 's nachts posten, dan is het rustig.
Jij bent me vergetenquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Tussen 3 en 4 uur 's nachts posten, dan is het rustig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |