waar hebbie uitgehangen?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:54 schreef DJMO het volgende:
Tunneltje door, op veilig grondgebied 🏳️
aan de andere kant van de tunnel, obviouslyquote:
Snotterdam. Woensdag bezoekdag he?quote:
Toppertje is het toch ookquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is beter winares ipv winaar
Trouwens Mazikeen maakt ze, gaat ze iedere maand doen![]()
Thnx Maz
Zeker wetenquote:
Hey Pizzamenquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Daar schijnt een oplader voor te zijnquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:57 schreef Speklap3000 het volgende:
De batterij van m'n telefoon is bijna leeg
Je bedoelt die scheet die ik liet op het station?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ah ik dacht het al te voelen in de lucht
Eet smakelijk alvastquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ga hem zo in de oven gooien
Tussen 3 en 4 uur 's nachts posten, dan is het rustig.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:48 schreef Speklap3000 het volgende:
Als iedereen gewoon zou stopen met posten, zou dit veel makkelijker zijn.
Zit aan een bar eenzaam te drinken terwijl ik bolkquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar schijnt een oplader voor te zijn
quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:54 schreef Speklap3000 het volgende:
To proudly bolk where no (wo)man has bolked before.
Oeh nice!quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is beter winares ipv winaar
Trouwens Mazikeen maakt ze, gaat ze iedere maand doen![]()
Thnx Maz
Ja, dan slaap ik Hansquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Tussen 3 en 4 uur 's nachts posten, dan is het rustig.
Jij bent me vergetenquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Tussen 3 en 4 uur 's nachts posten, dan is het rustig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |