trots op jou bewakerquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:18 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb net een hertenbiefstuk gegeten.
Suck it, bambi
Altijd lekker!quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:18 schreef Speklap3000 het volgende:
Suck it, bambi
Wie dacht dat?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:13 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Iemand hier dacht dat ik jou was.
of je het nu stoer vindt dat je een stuk ree naar binnen hebt gegooid of dat je wil proviceren maakt eigenlijk niet uitquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:18 schreef Speklap3000 het volgende:
Suck it, bambi
Uiteindelijk maakt niks uit in deze oneindige cosmos.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
of je het nu stoer vindt dat je een stuk ree naar binnen hebt gegooid of dat je wil proviceren maakt eigenlijk niet uit
wat doe je hier danquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:22 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Uiteindelijk maakt niks uit in deze oneindige cosmos.
De tijd doden totdat God mij in zijn warme omhelzing neemt.quote:
Nee rodewijnsausquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:23 schreef ToT het volgende:
Wel met pindasaus gegeten toch?
[ afbeelding ]
Ja echt lekkerquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daar heb ik geen gifje van gemaakt!
Maar beter!
Op en neer ijsberen in het gangpad, en schichtig om je heen kijken terwijl je boos binnensmonds wat zit te mompelen!quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:31 schreef DJMO het volgende:
Huawei zegt dat het tijd is voor een wandeling. Dus vooruit iedereen even naar buiten, kan ik mooi puntjes pakken. Zit in de trein dus ik kan niet wandelen.
Zei je laatst nog ja tegen je buurman?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:32 schreef Speklap3000 het volgende:
Ja zei ik laatst nog tegen m'n buurman
Jaquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Zei je laatst nog ja tegen je buurman?
Heb geen geel aanquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Op en neer ijsberen in het gangpad, en schichtig om je heen kijken terwijl je boos binnensmonds wat zit te mompelen!
dat kan zeker welquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:31 schreef DJMO het volgende:
Huawei zegt dat het tijd is voor een wandeling. Dus vooruit iedereen even naar buiten, kan ik mooi puntjes pakken. Zit in de trein dus ik kan niet wandelen.
Ik heet geen Speklap3000quote:
Ja ja. En dan achteraf natuurlijk beweren dat ik het hele stuk tussen Rotterdam en Wormerveer gelopen heb in een tijdsbestek van anderhalf uur?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat kan zeker wel![]()
dat mensen die blijven zitten het irritant vinden is een feit maar het kan zeker wel
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |