quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:45 schreef Joyce-43 het volgende:
denkt Ariana net zo'n figuur te hebben als Alice ofzo met dat korte jurkje lijkt wel een worst erin zeker met die pens van der
Dit plaatje is nog netjes.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:44 schreef spapaars het volgende:
Die jurk accentueert best veel.
[ afbeelding ]
ze heeft een enorme hangbuik in dit ding, kan het niet eens een jurk noemen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:44 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Zitten wat vlekjes op, Helemaal niet erg, maar dat vind Alice welquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook vreemd. Ze schminkt er een heel nieuw gezicht op.
Tuurlijk welquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
mag helaas niet spoileren in titels
ze mag wel oppassen dat ze in de kooi blijven. Voor je het weet zit er per ongeluk weer iemand aanquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:50 schreef Koos1958 het volgende:
Ariana stond erbij alsof ze klanten stond te zoeken
Helaas voor haar willen die klanten haar niet vinden.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:50 schreef Koos1958 het volgende:
Ariana stond erbij alsof ze klanten stond te zoeken
het is een rits he dus ze doet hem bewust zover openquote:
hahaquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:53 schreef kater1 het volgende:
Zo, na een uur hard werken is ook de 'natuurlijke look' van Alice af.
Wie heeft er haar?quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:53 schreef Joyce-43 het volgende:
hebben we al reactie van Tom op haar?
quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:48 schreef Lonneke1983 het volgende:
Had gehoopt dat BB had gezegd. Ariana trekt iets anders aan.
Zo maar geen blote buikquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:44 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met daar op geschreven : Mooie Kont
Rechtsstreeks uit de Vavela!quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:44 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
O ze gaan niet uit eten maar krijgen daar eten en zo te zien drank?quote:
ja had je verwacht dat ze naar de librije gingen met z'n allen ?quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ze gaan niet uit eten maar krijgen daar eten en zo te zien drank?
En drankquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Buik ??? Ik dacht aan iets anders...quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:46 schreef Verida het volgende:
[..]
ze heeft een enorme hangbuik in dit ding, kan het niet eens een jurk noemen.
echt heel erg onflatteus
En ze zit nog wel schuin tegenover Tomquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:09 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
zelfs nu kijkt arie niet vrolijk
Dacht jij dat ze naar een all you can Eat restaurant gingen Dot...quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar blijft een toffe meid.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die kleding van Alice zit altijd zo strak, ze moet bij elke stap die rok weer
naar beneden sjorren
Jep een beetje door tanken...quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:09 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Hoop dat er meer is dan alleen die glazen op tafel
Beetje geobsedeerd welquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:10 schreef Was-beer het volgende:
Ari gelijk tegen Jimmy over het nomineren en dat ze 'er op staat'
Is toch al eens gebeurd in een RLS dat ze ook echt buiten de deur gingen eten dacht ik?quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:06 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja had je verwacht dat ze naar de librije gingen met z'n allen ?
Vraag mij af of het bij een wijntje blijftquote:
Vorig jaar of jaar de voor gingen de vrouwen toch ook naar die aparte kamer op het dakquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch al eens gebeurd in een RLS dat ze ook echt buiten de deur gingen eten dacht ik?
Denk het niet de laatste 4 jaar. Wel een traiteur gehad of zo.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch al eens gebeurd in een RLS dat ze ook echt buiten de deur gingen eten dacht ik?
Ooh ja dat is wel eens gebeurt was dat niet bij Utopia?quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
geen idee, maar is wel een leuk idee voor volgend jaarquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kloptquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja dat is wel eens gebeurt was dat niet bij Utopia?
Met DGK trokken ze door het hele land voor optredens, en mochten naar talkshows.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ook benieuwd, want die eten alsof ze in dagen in Ethiopië zitten.
Bij de gouden kooi misschien?quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:18 schreef Jockari het volgende:
Jimmy is qua outfit al klaar om de riool te ruimen
[ afbeelding ]
Die lippenquote:
Dildo met een kroon op ? Moet ik nog even bekijken.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:19 schreef odie22 het volgende:
en dilano netjes zijn kroon op ,maar queen zeikerd weer niet
Ze schuiven het naar binnen alsof ze weken geen eten hebben gehadquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit is geen eten meer, maar vreten.
Zou ik ook doen hoor, dat saaie dagelijks hetzelfde zou me echt de strot uitkomenquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze schuiven het naar binnen alsof ze weken geen eten hebben gehad
Morgen nog 1 hoogtepuntje de nominaties worden bekendgemaaktquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:28 schreef Jockari het volgende:
[..]Vanaf woensdag is het triest op de stream tot de live.
En dan met het schijt op de pot zitten natuurlijk.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:26 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zou ik ook doen hoor, dat saaie dagelijks hetzelfde zou me echt de strot uitkomen
Dat is het dan weer.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Morgen nog 1 hoogtepuntje de nominaties worden bekendgemaakt
Maakt niet uitquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
En dan met het schijt op de pot zitten natuurlijk.
OMG hoe die met die lippen zit te etenquote:
Wacht maar na het moment dat hij als koning is afgezet.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jimmy ziet er meer verzorgd uit, als zijn eerste dagen in het huis (ongeschoren toen e.d.}
in d'r dreamsquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:26 schreef Jockari het volgende:
Ashley is eigenlijk Katrien Duck
[ afbeelding ]
Ze kan het hebbenquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die kleding van Alice zit altijd zo strak, ze moet bij elke stap die rok weer
naar beneden sjorren
Ja dat inderdaadquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:37 schreef greysbones het volgende:
Hier is heel weinig van te volgen
Leuk dat we mee mogen kijken
Maar jeetje
Niet te doen , vaag gedoe.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:37 schreef greysbones het volgende:
Maar jeetje
Liplezen had misschien nog gekund bij die flappen van Ashleyquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:37 schreef greysbones het volgende:
Maar jeetje
Bah dat claimen ook meteen weer . Naar trekjequote:Op woensdag 31 januari 2024 18:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
Als jimmy en dilano mogen vrijstellen kiezen ze ariana ,ze zei net je heb het beloofd
Dag gebeurt niet want dilano wil absoluut rohani en jimmy zou tom willenquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bah dat claimen ook meteen weer . Naar trekje
Ja en zo jammer dat ze er dan niet opzitquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bah dat claimen ook meteen weer . Naar trekje
Nou hij zei net wel ik vergeet niet wat jullie gedaan hebben met stemmen en hij noemde randy zijn naamquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dag gebeurt niet want dilano wil absoluut rohani en jimmy zou tom willen
Ok weet niet wat randy heeft gedaanquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou hij zei net wel ik vergeet niet wat jullie gedaan hebben met stemmen en hij noemde randy zijn naam
Ik heb het ook gehoord, de eindstreep gaat ze toch never ever halenquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou hij zei net wel ik vergeet niet wat jullie gedaan hebben met stemmen en hij noemde randy zijn naam
Op jimmy gestemd om King te wordenquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ok weet niet wat randy heeft gedaan
Nee maar het feit dat ze dat zo claimt bij mensen , net als dat ze vanmiddag vond dat Randy niets met anderen mocht bespreken komt ze nu iedere keer met dat gezeur dat mensen haar iets hadden beloofd . Ze zitten in een spel en vandaag was het voor de bewoners een onverwachte nominatie en een iets ander verloop en dan moet je niet telkens drammen over beloftes .quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dag gebeurt niet want dilano wil absoluut rohani en jimmy zou tom willen
Tom en Ronahi en Alice en Dannyquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ok weet niet wat randy heeft gedaan
Ja slaat nergens opquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Leuk, denk ook even diner kijken... hebben ze er al weer een SL ingegooid.
Dit ging over het stemmen voor King omdat jimmy beloofd had aan ariane om haar dan vrij te stellenquote:
Een glas, moet je nagaan hoe ze gaan doen als ze ene keer een feestje hebbenquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:03 schreef TheLuckyman het volgende:
Hoeveel wijn hebben die vrouwen op in dat uurtje?
Tom is nog steeds als een kind zich aan aan het stellen omdat de groep koos voor dit diner.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:06 schreef Was-beer het volgende:
Tom en Ariana samen tanden poetsen![]()
Tom vond het eten niet lekker
Verschrikkelijk zeg..quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:04 schreef ledn81 het volgende:
Ashley en Karen gaan nog meer en harder ouwehoeren/gillen als ze wijn op hebben
ik kan ook niet tegen dat kirrende gegiechel als een 12 jarigequote:Op woensdag 31 januari 2024 19:08 schreef happyme28 het volgende:
Mag ik zeggen dat ik Karen erg slecht trek zo. Wat een kleuter mer dat gegiechel.
Ja, krijg steeds meer het idee dat ze valser is dan ze doet geloven. Ze zakt bij mij danig.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:10 schreef OmaJacky het volgende:
Wat een gemene vrouw die Ro, heeft dus Dylano wijs gemaakt dat ze ruzie had met Tom over de nominatie
wie weet hebben tom en rona dat samen besproken te zeggen, we zien nooit allesquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:10 schreef OmaJacky het volgende:
Wat een gemene vrouw die Ro, heeft dus Dylano wijs gemaakt dat ze ruzie had met Tom over de nominatie
Ik trek haar al lang slecht, ze is lief maar zo leeg en lacht en praat met iedereen mee. Wanneer gaat ze eens haar eigen karakter laten zien.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:08 schreef happyme28 het volgende:
Mag ik zeggen dat ik Karen erg slecht trek zo. Wat een kleuter mer dat gegiechel.
Waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:13 schreef Koos1958 het volgende:
Jommy zegt randy en ariane gaan eruit als ze erop staan dus wil hun save spelen.
Heel erg dom.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:17 schreef engine het volgende:
Jimmy: "kijk...er zijn nu een beetje twee kampen.."
Jeetje daar begint de ellende
...in een bepaalde situatie ja, die Dilano voorlegde aan Jimmy.quote:
Niemand weet nog iets.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:22 schreef happyme28 het volgende:
Weten ze al wat hun opdracht is? Van Jimmy en Dilano dus. Moeten ze zelf nomineren? Of mogen ze iemand vrij stellen?
Tom en Ronahi waren het toch ook gewoon niet eens met elkaar tijdens het nomineren en die hebben het daar toch ook met elkaar over gehad. Zie niet in wat er gemeen aan is als ze dit met Dilano, waarmee ze de eerste tijd daar opgesloten heeft gezeten bespreekt.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:10 schreef OmaJacky het volgende:
Nou Jimmy met je keuzes van stemmen ga je wel dalen bij mijquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:26 schreef BB-King het volgende:
Jimmy: Beter Nederlanders eruit dan Belgen.
Ro is al de hele middag bezigquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tom en Ronahi waren het toch ook gewoon niet eens met elkaar tijdens het nomineren en die hebben het daar toch ook met elkaar over gehad. Zie niet in wat er gemeen aan is als ze dit met Dilano, waarmee ze de eerste tijd daar opgesloten heeft gezeten bespreekt.
en dan krijgen ze ruzie en vliegt haar pruik door het huisquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:30 schreef Joyce-43 het volgende:
ik wil dat mensen gaan roddelen in het huis bij voorkeur Tom over Arianne en der outfit tijdens het eten
dat dus, had m al lang kapot gemaaktquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:32 schreef BigBreg83 het volgende:
Kan Ashley ophouden met die ballon??
De Sylvana Simons van het BB huis, die heeft Nederland volgens haar woorden ook al vele malen verlatenquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:30 schreef danilel het volgende:
Ariana, zegt dat ze weet dat ze gaat ( alweer)
Snap ik wel. Als je voor de winst gaat speel je eerst sterkere spelers weg.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:14 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus.jimmy wil allebei zijn meiden houden ashley en ariana
Wel opletten dat je de juiste ballon lekpriktquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:32 schreef danilel het volgende:
[..]
dat dus, had m al lang kapot gemaakt
wie van de 3quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wel opletten dat je de juiste ballon lekprikt
Dat ze het niet eens waren met elkaar klopt maar niet dat ze ruzie hadden met elkaar.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tom en Ronahi waren het toch ook gewoon niet eens met elkaar tijdens het nomineren en die hebben het daar toch ook met elkaar over gehad. Zie niet in wat er gemeen aan is als ze dit met Dilano, waarmee ze de eerste tijd daar opgesloten heeft gezeten bespreekt.
ben je erbij geweest in de DBK?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:43 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat ze het niet eens waren met elkaar klopt maar niet dat ze ruzie hadden met elkaar.
Dat vind ik wel een heel verschil.
hahahaquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:45 schreef Joyce-43 het volgende:
denkt Ariana net zo'n figuur te hebben als Alice ofzo met dat korte jurkje lijkt wel een worst erin zeker met die pens van der
Rohani heeft bijna de hele middag tegen wie het ook maar wilde horen lopen huilen dat Tom en zij het niet eens warenquote:
Rare vraag , niemand ziet op de streams de DBK.ik geef alleen mijn mening van wat ik zie en hoor op de streamsquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:57 schreef greysbones het volgende:
Ashley
Valies dat is toch van de Thalys
Is de Thalys daar van af geleid ?
waar zou de fallus dan van zijn afgeleid?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:57 schreef greysbones het volgende:
Ashley
Valies dat is toch van de Thalys
Is de Thalys daar van af geleid ?
Vind dat ze daar wel een punt mee heeft. Valt soms gewoon nauwelijks tussen te komen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ro is al de hele middag bezig
Tom is zelfs dominant en een narcist
Ro is toch iets meer achter de ellebogen dan de meesten denken
Maar ze zei net dat ze op Ashley heeft gestemd toch?quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee Danny en Alice samen en ook op randy en ariana
Hij lult veelquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind dat ze daar wel een punt mee heeft. Valt soms gewoon nauwelijks tussen te komen.
Ja ze moesten toch samen stemmen. Denk dat ze allebei een stel moesten noemen en dat overlegd hebbenquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar ze zei net dat ze op Ashley heeft gestemd toch?
Ja dat vond ik wel heftig . beetje aannames over ADD kan ik prima mee leven ,maar Narcisme vind ik toch een heel ander verhaal , gestook en manipulatief gedrag walgelijkquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ro is al de hele middag bezig
Tom is zelfs dominant en een narcist
Ro is toch iets meer achter de ellebogen dan de meesten denken
Volgens mij ben jij niet op de streams en kan dit prima in de scquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:21 schreef Jockari het volgende:
Ik ben een steppeschotel aan het eten? Megalekker. De vlamingen weet wat ik bedoel.
ze zit te kijken en dan nog geen bh aan trekken met die hangtietenquote:
Als hij zoveel lult dat jouw mening daardoor verloren gaat en dat van de overhand krijgt, dan is dat per definitie dominant gedrag.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij lult veel
Om dat dan dominant te noemen
Mwahhh
Bij het diner zaten er minstens 10quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat vond ik wel heftig . beetje aannames over ADD kan ik prima mee leven ,maar Narcisme vind ik toch een heel ander verhaal , gestook en manipulatief gedrag walgelijk
Ja maar ik vind dat je niet mensen moet gaan beschuldigen van zoiets ergs , want narcisme vind ik nogal een uitspraak en daarmee manipuleer je ook andere bewoners en kijkersquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij het diner zaten er minstens 10
Die 1 of meerdere messen in de rug hadden
Gezel
@Dotteke Je hebt gelijk, maar de TT leende zich er toe.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet op de streams en kan dit prima in de sc
quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:26 schreef BigBreg83 het volgende:
Heeft ashley met Hunted mee gedaan?
jaquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:26 schreef BigBreg83 het volgende:
Heeft ashley met Hunted mee gedaan?
Toen had ze nog normale lippen...quote:
Normale voorgevel ook.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:28 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Toen had ze nog normale lippen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |