Ja, krijg steeds meer het idee dat ze valser is dan ze doet geloven. Ze zakt bij mij danig.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:10 schreef OmaJacky het volgende:
Wat een gemene vrouw die Ro, heeft dus Dylano wijs gemaakt dat ze ruzie had met Tom over de nominatie
wie weet hebben tom en rona dat samen besproken te zeggen, we zien nooit allesquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:10 schreef OmaJacky het volgende:
Wat een gemene vrouw die Ro, heeft dus Dylano wijs gemaakt dat ze ruzie had met Tom over de nominatie
Ik trek haar al lang slecht, ze is lief maar zo leeg en lacht en praat met iedereen mee. Wanneer gaat ze eens haar eigen karakter laten zien.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:08 schreef happyme28 het volgende:
Mag ik zeggen dat ik Karen erg slecht trek zo. Wat een kleuter mer dat gegiechel.
Waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:13 schreef Koos1958 het volgende:
Jommy zegt randy en ariane gaan eruit als ze erop staan dus wil hun save spelen.
Heel erg dom.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:17 schreef engine het volgende:
Jimmy: "kijk...er zijn nu een beetje twee kampen.."
Jeetje daar begint de ellende
...in een bepaalde situatie ja, die Dilano voorlegde aan Jimmy.quote:
Niemand weet nog iets.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:22 schreef happyme28 het volgende:
Weten ze al wat hun opdracht is? Van Jimmy en Dilano dus. Moeten ze zelf nomineren? Of mogen ze iemand vrij stellen?
Tom en Ronahi waren het toch ook gewoon niet eens met elkaar tijdens het nomineren en die hebben het daar toch ook met elkaar over gehad. Zie niet in wat er gemeen aan is als ze dit met Dilano, waarmee ze de eerste tijd daar opgesloten heeft gezeten bespreekt.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:10 schreef OmaJacky het volgende:
Nou Jimmy met je keuzes van stemmen ga je wel dalen bij mijquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:26 schreef BB-King het volgende:
Jimmy: Beter Nederlanders eruit dan Belgen.
Ro is al de hele middag bezigquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tom en Ronahi waren het toch ook gewoon niet eens met elkaar tijdens het nomineren en die hebben het daar toch ook met elkaar over gehad. Zie niet in wat er gemeen aan is als ze dit met Dilano, waarmee ze de eerste tijd daar opgesloten heeft gezeten bespreekt.
en dan krijgen ze ruzie en vliegt haar pruik door het huisquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:30 schreef Joyce-43 het volgende:
ik wil dat mensen gaan roddelen in het huis bij voorkeur Tom over Arianne en der outfit tijdens het eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |