Ja, krijg steeds meer het idee dat ze valser is dan ze doet geloven. Ze zakt bij mij danig.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:10 schreef OmaJacky het volgende:
Wat een gemene vrouw die Ro, heeft dus Dylano wijs gemaakt dat ze ruzie had met Tom over de nominatie
wie weet hebben tom en rona dat samen besproken te zeggen, we zien nooit allesquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:10 schreef OmaJacky het volgende:
Wat een gemene vrouw die Ro, heeft dus Dylano wijs gemaakt dat ze ruzie had met Tom over de nominatie
Ik trek haar al lang slecht, ze is lief maar zo leeg en lacht en praat met iedereen mee. Wanneer gaat ze eens haar eigen karakter laten zien.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:08 schreef happyme28 het volgende:
Mag ik zeggen dat ik Karen erg slecht trek zo. Wat een kleuter mer dat gegiechel.
Waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:13 schreef Koos1958 het volgende:
Jommy zegt randy en ariane gaan eruit als ze erop staan dus wil hun save spelen.
Heel erg dom.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:17 schreef engine het volgende:
Jimmy: "kijk...er zijn nu een beetje twee kampen.."
Jeetje daar begint de ellende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |