Vind dat ze daar wel een punt mee heeft. Valt soms gewoon nauwelijks tussen te komen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ro is al de hele middag bezig
Tom is zelfs dominant en een narcist
Ro is toch iets meer achter de ellebogen dan de meesten denken
Maar ze zei net dat ze op Ashley heeft gestemd toch?quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee Danny en Alice samen en ook op randy en ariana
Hij lult veelquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind dat ze daar wel een punt mee heeft. Valt soms gewoon nauwelijks tussen te komen.
Ja ze moesten toch samen stemmen. Denk dat ze allebei een stel moesten noemen en dat overlegd hebbenquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar ze zei net dat ze op Ashley heeft gestemd toch?
Ja dat vond ik wel heftig . beetje aannames over ADD kan ik prima mee leven ,maar Narcisme vind ik toch een heel ander verhaal , gestook en manipulatief gedrag walgelijkquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ro is al de hele middag bezig
Tom is zelfs dominant en een narcist
Ro is toch iets meer achter de ellebogen dan de meesten denken
Volgens mij ben jij niet op de streams en kan dit prima in de scquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:21 schreef Jockari het volgende:
Ik ben een steppeschotel aan het eten? Megalekker. De vlamingen weet wat ik bedoel.
ze zit te kijken en dan nog geen bh aan trekken met die hangtietenquote:
Als hij zoveel lult dat jouw mening daardoor verloren gaat en dat van de overhand krijgt, dan is dat per definitie dominant gedrag.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij lult veel
Om dat dan dominant te noemen
Mwahhh
Bij het diner zaten er minstens 10quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat vond ik wel heftig . beetje aannames over ADD kan ik prima mee leven ,maar Narcisme vind ik toch een heel ander verhaal , gestook en manipulatief gedrag walgelijk
Ja maar ik vind dat je niet mensen moet gaan beschuldigen van zoiets ergs , want narcisme vind ik nogal een uitspraak en daarmee manipuleer je ook andere bewoners en kijkersquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij het diner zaten er minstens 10
Die 1 of meerdere messen in de rug hadden
Gezel
@Dotteke Je hebt gelijk, maar de TT leende zich er toe.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet op de streams en kan dit prima in de sc
quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:26 schreef BigBreg83 het volgende:
Heeft ashley met Hunted mee gedaan?
jaquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:26 schreef BigBreg83 het volgende:
Heeft ashley met Hunted mee gedaan?
Toen had ze nog normale lippen...quote:
Normale voorgevel ook.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:28 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Toen had ze nog normale lippen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |