Vraag mij af of het bij een wijntje blijftquote:
Vorig jaar of jaar de voor gingen de vrouwen toch ook naar die aparte kamer op het dakquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch al eens gebeurd in een RLS dat ze ook echt buiten de deur gingen eten dacht ik?
Denk het niet de laatste 4 jaar. Wel een traiteur gehad of zo.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch al eens gebeurd in een RLS dat ze ook echt buiten de deur gingen eten dacht ik?
Ooh ja dat is wel eens gebeurt was dat niet bij Utopia?quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
geen idee, maar is wel een leuk idee voor volgend jaarquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kloptquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja dat is wel eens gebeurt was dat niet bij Utopia?
Met DGK trokken ze door het hele land voor optredens, en mochten naar talkshows.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ook benieuwd, want die eten alsof ze in dagen in Ethiopië zitten.
Bij de gouden kooi misschien?quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:18 schreef Jockari het volgende:
Jimmy is qua outfit al klaar om de riool te ruimen
[ afbeelding ]
Die lippenquote:
Dildo met een kroon op ? Moet ik nog even bekijken.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:19 schreef odie22 het volgende:
en dilano netjes zijn kroon op ,maar queen zeikerd weer niet
Ze schuiven het naar binnen alsof ze weken geen eten hebben gehadquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit is geen eten meer, maar vreten.
Zou ik ook doen hoor, dat saaie dagelijks hetzelfde zou me echt de strot uitkomenquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze schuiven het naar binnen alsof ze weken geen eten hebben gehad
Morgen nog 1 hoogtepuntje de nominaties worden bekendgemaaktquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:28 schreef Jockari het volgende:
[..]Vanaf woensdag is het triest op de stream tot de live.
En dan met het schijt op de pot zitten natuurlijk.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:26 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zou ik ook doen hoor, dat saaie dagelijks hetzelfde zou me echt de strot uitkomen
Dat is het dan weer.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Morgen nog 1 hoogtepuntje de nominaties worden bekendgemaakt
Maakt niet uitquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
En dan met het schijt op de pot zitten natuurlijk.
OMG hoe die met die lippen zit te etenquote:
Wacht maar na het moment dat hij als koning is afgezet.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jimmy ziet er meer verzorgd uit, als zijn eerste dagen in het huis (ongeschoren toen e.d.}
in d'r dreamsquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:26 schreef Jockari het volgende:
Ashley is eigenlijk Katrien Duck
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |