Ze kan het hebbenquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die kleding van Alice zit altijd zo strak, ze moet bij elke stap die rok weer
naar beneden sjorren
Ja dat inderdaadquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:37 schreef greysbones het volgende:
Hier is heel weinig van te volgen
Leuk dat we mee mogen kijken
Maar jeetje
Niet te doen , vaag gedoe.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:37 schreef greysbones het volgende:
Maar jeetje
Liplezen had misschien nog gekund bij die flappen van Ashleyquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:37 schreef greysbones het volgende:
Maar jeetje
Bah dat claimen ook meteen weer . Naar trekjequote:Op woensdag 31 januari 2024 18:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
Als jimmy en dilano mogen vrijstellen kiezen ze ariana ,ze zei net je heb het beloofd
Dag gebeurt niet want dilano wil absoluut rohani en jimmy zou tom willenquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bah dat claimen ook meteen weer . Naar trekje
Ja en zo jammer dat ze er dan niet opzitquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bah dat claimen ook meteen weer . Naar trekje
Nou hij zei net wel ik vergeet niet wat jullie gedaan hebben met stemmen en hij noemde randy zijn naamquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dag gebeurt niet want dilano wil absoluut rohani en jimmy zou tom willen
Ok weet niet wat randy heeft gedaanquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou hij zei net wel ik vergeet niet wat jullie gedaan hebben met stemmen en hij noemde randy zijn naam
Ik heb het ook gehoord, de eindstreep gaat ze toch never ever halenquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou hij zei net wel ik vergeet niet wat jullie gedaan hebben met stemmen en hij noemde randy zijn naam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |