Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
echt een mooiequote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:32 schreef devzero het volgende:
Ik heb ook een taart gebakken voor @:paul
[ afbeelding ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:34 schreef Paul het volgende:
Jongens ik heb frituurhapjes wie willlllllllllll?
[ afbeelding ]![]()
![]()
O dan is het nu een ordinaire kat die alleen champagne en haute cuisine wilquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is voor zeven maanden naar Parijs geweestDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Vooral als die van je reet gelikt wordt?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:32 schreef devzero het volgende:
Ja, ik was er per ongeluk op gaan zitten, maar het smaakt nog steeds lekkerUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wat is er?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Het is dan wel zijn verjaardag, maar zover ga ik ook weer niet. Nee, gewoon met een plamuurmes er af geschraaptquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vooral als die van je reet gelikt wordt?![]()
Ik ga liever met die kat meeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Verander hem danDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Betere tt
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
haha swj is de weg kwijtquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:57 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ow wacht, dat is niet weer een zelfbevlekkend topic van de act des FOK!s.
Debiele TT ook.Uw ADH vitamine Worst
![]()
Ik heb een koude pater, bij uitzondering op dinsdag.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:08 schreef Harrie het volgende:
Godverdomme wat kan een mens toch lekker.......... Ownee toch niet
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Alleen heb ik door slecht voorraadmanagement niks te snaaien nu."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik twijfel nog in juli is mijn neef zijn vriendin uitgerekend mooi moment voor een dagje Rotterdam anders een keertje naar Utrecht.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben he al op reis geweest? Of ga je nog? Of heb je nog geen bestemming voor die ns dagkaart?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Swolk!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
pas nou op, voor je het weet ga je het lekker vindenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb een koude pater, bij uitzondering op dinsdag.Kleine waarschuwing van een ervaringsdeskundige: Probeer geen acts weg te drinken want dat lukt zelfs een ervaren drinker op vakantie niet
dus beter niet proberen.
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Carry onThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen zorgen. Puur omdat ik semi-iets-te-vieren heb (niet @Paul z'n verjaardag overigens)quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
pas nou op, voor je het weet ga je het lekker vindenKleine waarschuwing van een ervaringsdeskundige: Probeer geen acts weg te drinken want dat lukt zelfs een ervaren drinker op vakantie niet
dus beter niet proberen.
![]()
En ik zou soberso een hele slechte full-time alcoholist zijn. Na één dag zuipen lig ik drie dagen bij te komen tegenwoordig, en dan trek ik nog niet eens alle registers vol open zoals vroeger
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik heb dat ook laatste tijd al na een halve fles rum.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen zorgen. Puur omdat ik semi-iets-te-vieren heb (niet @:paul z'n verjaardag overigens)![]()
En ik zou soberso een hele slechte full-time alcoholist zijn. Na één dag zuipen lig ik drie dagen bij te komen tegenwoordig, en dan trek ik nog niet eens alle registers vol open zoals vroegerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat bedoel ik, een half flesje maar!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb dat ook laatste tijd al na een halve fles rum."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Is de leeftijd hequote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, een half flesje maar!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
maar een half flesje zei ze nog....quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, een half flesje maar!![]()
![]()
![]()
La cubanitaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nee bierDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Rum lekker hoorThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bolkardi rum.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:59 schreef devzero het volgende:
Wat voor soort? Er zijn zoveel verschillende soorten rum![]()
Bacardi brownquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:59 schreef devzero het volgende:
Wat voor soort? Er zijn zoveel verschillende soorten rumThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja laatThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo ook naar huisThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
bolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
trustenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mooie tijd om boek te lezen in bedDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Uitgeloot
R.I.P DTS.![]()
![]()
Nee. Ik will niet naar Saudie Arabie verhuizen. Kennelijk zijn ze erg wanhopig als ze mij vragenquote:Hi devzero,
Hope you are well.
I wanted to reach out and discuss a senior role I am currently working on.
KAUST are hiring for a our new Facilities Director of Research Computing who will be responsible for the new “Shaheen III” supercomputer, a HPE Cray EX system designed as a hybrid CPU-GPU machine using the latest processor technology to enable science in all areas KAUST operates.....![]()
![]()
Van het ene hok naar het andere hok maar nu met balkon.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ursonate rum natuurlijkquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:59 schreef devzero het volgende:
Wat voor soort? Er zijn zoveel verschillende soorten rumLekker geen belasting toch, of is dat alleen Dubai/VAE?quote:Op woensdag 31 januari 2024 00:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee. Ik will niet naar Saudie Arabie verhuizen. Kennelijk zijn ze erg wanhopig als ze mij vragenUw ADH vitamine Worst
MooiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Leuk zo’n balkon, maar dit is wat je écht nodig hebt:quote:Op woensdag 31 januari 2024 00:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van het ene hok naar het andere hok maar nu met balkon.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ga volgende week kijkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kelder voor gevorderdenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
![]()
LatersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SlaapzeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
JooThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
OkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Trusten robThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh trusten killemThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben samen met zes anderen uitgeloot voor een woning alleen wel klein zoals het huidige maar met eigen balkon!quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
lekker.quote:Op woensdag 31 januari 2024 02:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben samen met zes anderen uitgeloot voor een woning alleen wel klein zoals het huidige maar met eigen balkon!
Dan zou je op je eigen balkon kunnen roken![]()
![]()
Ja is van de woningbouw alleen wel maar 25m2 dus nog kleiner zit nu op 41 en kan spullen al niet kwijt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja te he nog meer een studentenkamer als dit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het zou eigenlijk verboden moeten worden iets onder de 30m2 te verhuren.
Dat lijkt mij toch wel een minimum aan woonruimte die iemand nodig heeft![]()
Ja dat klopt zie ook elke keer als ze nieuwe huurhuizen opzetten het dingen vergelijkbaar als dit zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Slaap-, bad- en woonkamer apart van elkaar lijkt mij wel een dingetje. dan nog stukje (open)keuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-01-2024 02:31
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Mazikeen / 6660 / +0 / +0 / 6544 / 8105
2. Harrie / 2594 / +4 / +0 / 1978 / 2998
3. Mickytjuh / 1652 / +51 / +5 / 1434 / 1982
4. _UserName_ / 1353 / +5 / +0 / 670 / 961
5. KillemWieft / 1254 / +28 / +56 / 438 / 855
6. devzero / 1233 / +116 / +7 / 779 / 1272
7. Dr.Mikey / 857 / +114 / +33 / 618 / 1021
8. hemarookworst / 827 / +25 / +0 / 1009 / 1515
9. mario390 / 821 / +31 / +0 / 544 / 995
10. KoningWouter / 769 / +20 / +0 / 921 / 1359
11. ToT / 737 / +37 / +0 / 1259 / 1735
12. DerRabbit / 668 / +47 / +0 / 1040 / 1348
13. RedShoe / 495 / +55 / +0 / 641 / 879
14. kree / 482 / +0 / +0 / 633 / 940
15. Speklap3000 / 420 / +8 / +0 / 466 / 598
16. Lovely / 382 / +24 / +0 / 779 / 1004
17. DJMO / 361 / +13 / +0 / 439 / 673
18. Paul / 342 / +46 / +0 / 875 / 1128
19. Tjalala / 341 / +0 / +0 / 420 / 611
20. Grrrrrrrr / 335 / +15 / +0 / 297 / 420SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Trusten ben wegThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2024 02:25 schreef Rob het volgende:
Slaap-, bad- en woonkamer apart van elkaar lijkt mij wel een dingetje. dan nog stukje (open)keuken.Dat heb je mooi voor elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
30 m2 is niet veel nee.quote:Op woensdag 31 januari 2024 02:17 schreef Rob het volgende:
Het zou eigenlijk verboden moeten worden iets onder de 30m2 te verhuren.
Dat lijkt mij toch wel een minimum aan woonruimte die iemand nodig heeftDus ruim onder definitie van "tiny-house"quote:The tiny-house movement is an architectural and social movement promoting the reduction and simplification of living spaces.[1] As defined by the 2018 International Residential Code Appendix Q, a tiny house is 'a dwelling unit with a maximum of 37 m2 (400 sq ft) of floor area,![]()
![]()
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Vanavond was gewoon geluk. Ik was laat thuis, maar er was niemand op FOK!quote:Op woensdag 31 januari 2024 06:15 schreef _UserName_ het volgende:
ja ik zag het, flinke eindsprint gemaakt nog![]()
Om 6 uur wakker worden is voor mij niet "uitslapen"Maar je bent normaal wel erg vroeg. Hoef je later te beginnen met werk vandaag?
![]()
Ben vrij vandaag
Straks de auto wegbrengen voor APK en een onderhoudsbeurt, even een gesprek op het werk en verder niksTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Bolk!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Als het nooit bewolkt was, viel het niet meer op als we een heldere hemel hebben.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
het is de afgelopen maanden bewolkt genoeg geweest om dat op te laten vallen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Idd. Kom af en toe buurtenquote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Goedemorgen
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Mogguhhquote:
.
![]()
.
![]()
Zwaaitopic!!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:
.
Het is feest
.
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dottekequote:
.
Spekquote:
.
Hoi hoi
.
Hey UNquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koffie voor Dot
.
Koffie voor spek
.
Koningquote:
.
Dat het mag smakenquote:Op woensdag 31 januari 2024 07:22 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ben aan m'n tweede bakkie bezig
.
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-01-2024 07:31
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Mazikeen / 6660 / +0 / +0 / 6544 / 8105
2. Harrie / 2594 / +4 / +0 / 1978 / 2998
3. Mickytjuh / 1652 / +51 / +5 / 1434 / 1982
4. _UserName_ / 1387 / +5 / +34 / 680 / 976
5. devzero / 1349 / +116 / +123 / 780 / 1282
6. KillemWieft / 1254 / +28 / +56 / 438 / 855
7. Dr.Mikey / 883 / +114 / +59 / 619 / 1024
8. hemarookworst / 827 / +25 / +0 / 1009 / 1515
9. mario390 / 821 / +31 / +0 / 544 / 995
10. KoningWouter / 776 / +20 / +7 / 922 / 1363
11. ToT / 737 / +37 / +0 / 1259 / 1735
12. DerRabbit / 668 / +47 / +0 / 1040 / 1348
13. RedShoe / 498 / +55 / +3 / 646 / 891
14. kree / 482 / +0 / +0 / 633 / 940
15. Speklap3000 / 424 / +8 / +4 / 475 / 610
16. Lovely / 382 / +24 / +0 / 779 / 1004
17. DJMO / 363 / +13 / +2 / 440 / 674
18. Rob / 361 / +30 / +88 / 255 / 379
19. Paul / 342 / +46 / +0 / 875 / 1128
20. Tjalala / 341 / +0 / +0 / 420 / 611SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Die heeft haar puntendoel (6660) gehaald en komt dus niet meer deze maandquote:Op woensdag 31 januari 2024 07:34 schreef KoningWouter het volgende:
Waar is @:Mazikeen eigenlijk? Ook al een hele tijd niet meer gezien.
Het is eenzaam aan de topquote:Op woensdag 31 januari 2024 07:34 schreef KoningWouter het volgende:
Waar is @:Mazikeen eigenlijk? Ook al een hele tijd niet meer gezien.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Haha toch nog een beetje van de vakantie aan het genieten. Heeft ze ook goed.quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die heeft haar puntendoel (6660) gehaald en komt dus niet meer deze maand![]()
Als ik de foto's mag geloven heeft ze potentieel leverfalenquote:Op woensdag 31 januari 2024 07:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha toch nog een beetje van de vakantie aan het genieten. Heeft ze ook goed.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:37 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Als ik de foto's mag geloven heeft ze potentieel leverfalen![]()
![]()
Ik haal jou en Dr.Mikey altijd door elkaarquote:
Hey Micky! Goedemorgen!quote:
Wat een goed idee van dat ei in de magnetron
Was nog echt lekker ook nog.![]()
watquote:Op woensdag 31 januari 2024 07:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hey Micky! Goedemorgen!
Wat een goed idee van dat ei in de magnetron
Was nog echt lekker ook nog.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Mickytjuh voor al uw culinaire hoogstandjes
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
https://www.simpele-recepten.nl/recept/omelet-in-mokquote:Op woensdag 31 januari 2024 07:40 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik haal jou en Dr.Mikey altijd door elkaar
[..]
wat![]()
Ik ben nogal lui af en toe. Dus ik flikker gewoon een mok met ei en andere zooi in de magnetron in de hoop dat het werkt.
En dat deed het.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ze dronk water tussen de biertjes door, dus zal wel meevallenquote:Op woensdag 31 januari 2024 07:37 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Als ik de foto's mag geloven heeft ze potentieel leverfalen
.
nicequote:Op woensdag 31 januari 2024 07:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
https://www.simpele-recepten.nl/recept/omelet-in-mokmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Niks is echt hier.
The Twilight zone
.
"water"..quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:41 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ze dronk water tussen de biertjes door, dus zal wel meevallenquote:
Ik trap er niet meer inquote:
.
Ik denk erover na.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Sharp as a knife
.
Ik ben een topic aan het lezen in OUD over een ouder met een brugpieper en ik krijg het gewoon Spaans benauwd van die helicoptermammamet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Helicoptermama?quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:50 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik ben een topic aan het lezen in OUD over een ouder met een brugpieper en ik krijg het gewoon Spaans benauwd van die helicoptermammaDon't follow me. I am lost too
.
"als je je kind wil zien groeien, moet je er niet bovenop zitten"
~ Juf Ank, de luizenmoeder.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ah, overbezorgde ouder.quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:52 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Helicopter_parentDon't follow me. I am lost too
.
Een waarheid als een koe!quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:55 schreef _UserName_ het volgende:
"als je je kind wil zien groeien, moet je er niet bovenop zitten"
~ Juf Ank, de luizenmoeder.Don't follow me. I am lost too
.
Hendig. Wil echt elk aspect van de middelbare school-ervaring in de hand hebbenquote:
Treurig wel.quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:57 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hendig. Wil echt elk aspect van de middelbare school-ervaring in de hand hebbenDon't follow me. I am lost too
.
Onderdeel van de middelbare is dat je zelfstandig wordt ja. Maar goed, ik heb geen kinderen, dus misschien snap ik niet hoe lastig dat loslaten is ofzo.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Let it GoooDon't follow me. I am lost too
.
We laten het gaan...Don't follow me. I am lost too
.
Jera duurt dus 4 dagen
Ik ga dood zijnOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Daar jaag je alleen je kind maar bij je vandaag,. Die vinden dat veel te benauwendquote:Op woensdag 31 januari 2024 07:50 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik ben een topic aan het lezen in OUD over een ouder met een brugpieper en ik krijg het gewoon Spaans benauwd van die helicoptermammaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De ouder klaagt nu dat ze maar bij 1 mentorgesprek aanwezig mocht zijnIk zou niet moeten denken aan mijn ouders bij mijn persoonlijke mentorgesprekken, djoe.
Wat is Jera?quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Jera duurt dus 4 dagen
Ik ga dood zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe oud is dat kind dan?quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:09 schreef Speklap3000 het volgende:
De ouder klaagt nu dat ze maar bij 1 mentorgesprek aanwezig mocht zijnIk zou niet moeten denken aan mijn ouders bij mijn persoonlijke mentorgesprekken, djoe.
Zoveel vragen.Don't follow me. I am lost too
.
Hoe oud is een brugklasser? 13 ofzo?quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
12/13quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:16 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hoe oud is een brugklasser? 13 ofzo?Don't follow me. I am lost too
.
Een festival in Nederland.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Altijd leuk.Don't follow me. I am lost too
.
12, 13 jaar. Ik zelf vind het dan nog wel normaal dat een moeder mee gaat als kind het goed vind.quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:16 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hoe oud is een brugklasser? 13 ofzo?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O lekker toch, kapotmoe als je terug komt dat dan wel denk ikquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het weekend er voor heb ik ook een festival van 4 dagenquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker toch, kapotmoe als je terug komt dat dan wel denk ik![]()
Ik ging er van uit dat ik de zondag bij kon komen
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wij gaan de vrijdag!!quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Jera duurt dus 4 dagen
Ik ga dood zijnSo rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
Ik denk niet dat het kind in deze situatie veel te zeggen heeft, als ik het zo leesquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
12, 13 jaar. Ik zelf vind het dan nog wel normaal dat een moeder mee gaat als kind het goed vind.
Dan moet er toch een mogelijkheid zijn om stiekem te meeten!!quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Lijkt mij zeker welquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dan moet er toch een mogelijkheid zijn om stiekem te meeten!!![]()
Nog geprobeerd duudje over te halen maar die is gierigSo rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
Ik weet niet eens meer hoe het toen met mijn kinderen ging. Ben wel een paar keer meegeweestquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:41 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het kind in deze situatie veel te zeggen heeft, als ik het zo lees
Maar de tijden veranderen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit is gewoon een irritante helikoptermamaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ok ga nog even een uurtje de oogjes dichtdoenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik denk dat ik met je meega.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok ga nog even een uurtje de oogjes dichtdoenIk heb er één en ik ben er trots op
Ik ook!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Welterusten
Ik heb er één en ik ben er trots op
Slaap lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
.
![]()
Pah nu ff douchenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nou nou nouDon't follow me. I am lost too
.
![]()
![]()
![]()
.
Lekker poepen
.
Cappuccino met een lactose-intolerantie is blijkbaar geen goed idee.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Roggebrood
.
Niet doen danquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:05 schreef Speklap3000 het volgende:
Cappuccino met een lactose-intolerantie is blijkbaar geen goed idee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met kaas
.
![]()
![]()
.
![]()
![]()
.
Volgens mij heb ik deze al eerder gelezen deze week.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:05 schreef Speklap3000 het volgende:
Cappuccino met een lactose-intolerantie is blijkbaar geen goed idee.![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:10 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Doe niet zo logisch en verstandigOke, in dat geval pak nog maar een lekker cappucino dan
Hey KWquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik deze al eerder gelezen deze week.
En dan nu. AANKLEDENOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Man man man
.
X2They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goed hoor, en met jou?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu spreek je mijn taalquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]Oke, in dat geval pak nog maar een lekker cappucino dan
Ik leer niet van mijn fouten.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik deze al eerder gelezen deze week.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ook goed. Heb al 2 afleveringen Narcos er op zitten vanmorgen en meds, boodschappen en katten ouders gedaan.quote:
Lekker bezig dus.![]()
Herkenbaarquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:16 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik leer niet van mijn fouten.![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ook goed. Heb al 2 afleveringen Narcos er op zitten vanmorgen en meds, boodschappen en katten ouders gedaan.
Lekker bezig dus.![]()
Zijn je ouders met vakantie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yup, die hebben een appartement in Spanje. Als ze weg zijn (halve jaar) zorg ik voor het huis en de katten.quote:![]()
Impulscontrole is nooit mijn sterkste punt geweest
Het is wat.Don't follow me. I am lost too
.
O dat doen ze goed. Niets voor jou om mee te gaan?quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, die hebben een appartement in Spanje. Als ze weg zijn (halve jaar) zorg ik voor het huis en de katten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja wil daar altijd nog wel eens heen. Maar is er tot nu toe niet van gekomen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat doen ze goed. Niets voor jou om mee te gaan?
Komt wel.![]()
Wouterquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja wil daar altijd nog wel eens heen. Maar is er tot nu toe niet van gekomen.
Komt wel.
.
Ik vind dat altijd erg bijzonder dat mensen met huisdieren een half jaar weggaan zonder de huisdierenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ach ja.Don't follow me. I am lost too
.
Ze redden zichzelf welquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind dat altijd erg bijzonder dat mensen met huisdieren een half jaar weggaan zonder de huisdierenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Naja ik ben het daar inderdaad ook niet mee eens maar maak die keuze niet.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind dat altijd erg bijzonder dat mensen met huisdieren een half jaar weggaan zonder de huisdieren
Gelukkig zijn de katten met hun tweetjes en kom ik ze af en toe een knuffel geven.![]()
Ja apart of zonder kinderen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind dat altijd erg bijzonder dat mensen met huisdieren een half jaar weggaan zonder de huisdierenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
How die katten redden zich wel, dat was mijn punt niet.quote:Ja dat is zeker fijn.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Naja ik ben het daar inderdaad ook niet mee eens maar maak die keuze niet.
Gelukkig zijn de katten met hun tweetjes en kom ik ze af en toe een knuffel geven.Haha ja, mijn oma laat mij ook altijd achter hier.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
EEn andere omgeving is misschien wel eens goed voor jou, of juist niet?quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja wil daar altijd nog wel eens heen. Maar is er tot nu toe niet van gekomen.
Komt wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
volWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: