Ik heb dat ook laatste tijd al na een halve fles rum.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen zorgen. Puur omdat ik semi-iets-te-vieren heb (niet @:paul z'n verjaardag overigens)![]()
En ik zou soberso een hele slechte full-time alcoholist zijn. Na één dag zuipen lig ik drie dagen bij te komen tegenwoordig, en dan trek ik nog niet eens alle registers vol open zoals vroeger
Dat bedoel ik, een half flesje maar!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb dat ook laatste tijd al na een halve fles rum.
Is de leeftijd hequote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, een half flesje maar!
maar een half flesje zei ze nog....quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, een half flesje maar!
Bolkardi rum.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:59 schreef devzero het volgende:
Wat voor soort? Er zijn zoveel verschillende soorten rum
Bacardi brownquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:59 schreef devzero het volgende:
Nee. Ik will niet naar Saudie Arabie verhuizen. Kennelijk zijn ze erg wanhopig als ze mij vragenquote:Hi devzero,
Hope you are well.
I wanted to reach out and discuss a senior role I am currently working on.
KAUST are hiring for a our new Facilities Director of Research Computing who will be responsible for the new “Shaheen III” supercomputer, a HPE Cray EX system designed as a hybrid CPU-GPU machine using the latest processor technology to enable science in all areas KAUST operates.....
Ursonate rum natuurlijkquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:59 schreef devzero het volgende:
Lekker geen belasting toch, of is dat alleen Dubai/VAE?quote:Op woensdag 31 januari 2024 00:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee. Ik will niet naar Saudie Arabie verhuizen. Kennelijk zijn ze erg wanhopig als ze mij vragen
Leuk zo’n balkon, maar dit is wat je écht nodig hebt:quote:Op woensdag 31 januari 2024 00:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van het ene hok naar het andere hok maar nu met balkon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |