Ik heb een koude pater, bij uitzondering op dinsdag.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:08 schreef Harrie het volgende:
Godverdomme wat kan een mens toch lekker.......... Ownee toch niet
Ik twijfel nog in juli is mijn neef zijn vriendin uitgerekend mooi moment voor een dagje Rotterdam anders een keertje naar Utrecht.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben he al op reis geweest? Of ga je nog? Of heb je nog geen bestemming voor die ns dagkaart?
pas nou op, voor je het weet ga je het lekker vindenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb een koude pater, bij uitzondering op dinsdag.
Geen zorgen. Puur omdat ik semi-iets-te-vieren heb (niet @Paul z'n verjaardag overigens)quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
pas nou op, voor je het weet ga je het lekker vindenKleine waarschuwing van een ervaringsdeskundige: Probeer geen acts weg te drinken want dat lukt zelfs een ervaren drinker op vakantie niet
dus beter niet proberen.
Ik heb dat ook laatste tijd al na een halve fles rum.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen zorgen. Puur omdat ik semi-iets-te-vieren heb (niet @:paul z'n verjaardag overigens)![]()
En ik zou soberso een hele slechte full-time alcoholist zijn. Na één dag zuipen lig ik drie dagen bij te komen tegenwoordig, en dan trek ik nog niet eens alle registers vol open zoals vroeger
Dat bedoel ik, een half flesje maar!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb dat ook laatste tijd al na een halve fles rum.
Is de leeftijd hequote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, een half flesje maar!
maar een half flesje zei ze nog....quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, een half flesje maar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |