Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LamasThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Het is hier bijna omgekeerde wereld en huiseigenaren hebben meer bescherming dan huurders. In Florida hebben we "homestead exemption" wat inhoudt dat de onroerende zaakbelasting maximaal met 3% mag stijgen. Ook als de geschatte waarde van je woning met bv 4 of 5% stijgt.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier is het zo langzamerhand niet veel beter.
Tijd voor communisme!
Dat heeft natuurlijk als grappig effect dat als de waarde van een woning daalt (denk 2008), de OZB nog steeds omhoog kan gaan.Vrijstaat muizenland!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zolang ze er maar bomen hebben, vind ik het best.![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:00 schreef ToT het volgende:
Ow die apostrof hoort er niet in?
SjW, kun je dat ff fiksen?is toch het correct meervoud van lama? En ze horen allemaal iemand schijtenquote:lama's![]()
Ja. Kreeg je zwarte tong van vonden wij altijd leukquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ander kabeltje geprobeerd?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:01 schreef Lovely het volgende:
Heb mijn telefoon aan mijn laptop gekoppeld met een usb kabel, alleen vind ik hem niet op mijn laptop
Ik heb een paar dagen geleden een magnetische gekocht waarbij het stekkertje in de telefoon blijft zitten en de kabel losgekoppeld wordt.
Werkt voor geen meter, behalve met opladen.
Contact opgezocht met de verkoper: "Ja het werkt niet met bepaalde types Samsung, maar we weten niet precies welke."![]()
![]()
![]()
![]()
Dus ik hoef er geen Social justice Warrior op af te sturen?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:01 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
is toch het correct meervoud van lama? En ze horen allemaal iemand schijten![]()
![]()
Wat wil je doen? Data overzetten? Soms moet je bij de USB settings in je telefoon aangeven hoe de telefoon zich laat zien aan de computer. Zoek naar USB settingsquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:01 schreef Lovely het volgende:
Heb mijn telefoon aan mijn laptop gekoppeld met een usb kabel, alleen vind ik hem niet op mijn laptop![]()
Dat sowieso!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Kreeg je zwarte tong van vonden wij altijd leukEn het smaakte ook nog eens lekker!
![]()
Rennies ook!![]()
![]()
Misschien dat het dan wel werkt of andere usb poort.. wel vaag.. wilde foto's van mijn telefoon op mijn laptop zetten..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ander kabeltje geprobeerd?
Ik heb een paar dagen geleden een magnetische gekocht waarbij het stekkertje in de telefoon blijft zitten en de kabel losgekoppeld wordt.
Werkt voor geen meter, behalve met opladen.
Contact opgezocht met de verkoper: "Ja het werkt niet met bepaalde types Samsung, maar we weten niet precies welke."![]()
![]()
![]()
Die heeft toch overal schijt aanquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus ik hoef er geen Social justice Warrior op af te sturen?![]()
Ja die ookquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat sowieso!En het smaakte ook nog eens lekker!
![]()
Rennies ook!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met een andere kabel lukt het me prima om data over te zetten.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien dat het dan wel werkt of andere usb poort.. wel vaag.. wilde foto's van mijn telefoon op mijn laptop zetten..
Ik had tot voor kort ook een vrij luxe kabel, zeer degelijke kwaliteit en een dure uitstraling, maar die ligt nu in de container omdat ik er nooit dataconnectie mee heb kunnen krijgen.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hij laad er wel mee opquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Met een andere kabel lukt het me prima om data over te zetten.
Ik had tot voor kort ook een vrij luxe kabel, zeer degelijke kwaliteit en een dure uitstraling, maar die ligt nu in de container omdat ik er nooit dataconnectie mee heb kunnen krijgen.probeer morgen wel een andere kabel anders maar op een andere manier ofz..
![]()
Kan natuurlijk ook zijn dat de poort van de telefoon zelf naar de vliegende vinkentering is.
Dat had ik laatst ook. Kostte me ¤70 om het te laten repareren!![]()
![]()
1,5 meter afstand houden!quote:
Oh wacht, hoeft inmiddels niet meer..![]()
![]()
Dan zou die telefoon niet opladen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:06 schreef ToT het volgende:
Kan natuurlijk ook zijn dat de poort van de telefoon zelf naar de vliegende vinkentering is.
Ja dat gelazer had ik dus ook.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hij laad er wel mee opprobeer morgen wel een andere kabel anders maar op een andere manier ofz..
![]()
Emotioneel liedjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kon soms laden en soms niet, maar data-connectie gebeurde minder regulier dan dat de Zoon van God hier op aarde verscheen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan zou die telefoon niet opladen.![]()
Nee want hij laad wel gewoon op als ik de usb kabel in de laptop doe of als ik mijn telefoon aan de oplader zelf doe..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:06 schreef ToT het volgende:
Ik vermoed dat het gewoon een instelling is in de telefoon van @Lovely. Of anders een andere USB poort proberen en een andere kabelquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kon soms laden en soms niet, maar data-connectie gebeurde minder regulier dan dat de Zoon van God hier op aarde verscheen.![]()
Ik had ooit een bolkplaatje voor hem gemaakt, dat een hondje hem in z'n been beet met de UI van en user op z'n shirt. (Die user had hem een keer genadeloos gepwned, maar ik weet allang niet meer hoe of wat.quote:)
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Bij mij verschilde het wel van kabel tot kabel; met de één was de verbinding minder kut dan met de andere. En zelfs nu na de reparatie merk ik verschil tussen de kabels.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het gewoon een instelling is in de telefoon van @:lovely. Of anders een andere USB poort proberen en een andere kabel
Maar idd; eerst naar de settings kijken voor je dure reparaties laat uitvoeren of nieuwe kabels gaat kopen. Maar sluit problemen met de kabel in ieder geval niet uit.![]()
![]()
Eten zoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dank uquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben ook eten. Komt wel dichtbij zoquote:
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Wil die 800 even aantikkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SmakelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Karma prayThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Ja leukThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
En als er reactie komt miepen bij collega modThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Karma 🙏They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
🙏 🙏 🙏 🙏They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tatuut tatuutWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo een mededeling waar je een juich dansje van maakt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo een mededeling waar je een juich dansje van maakt.Je bent jarig?
![]()
![]()
Echt miep eens niet zo manWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ha nee zomer pas.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo weer thuisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
EngelbewaarderThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doet de rest hier alquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja zo'n ding heb ik ook! Echt ideaal, anders slingeren al die engelen maar los door het huis, en dat staat ook zo slordig.quote:![]()
![]()
Moet een keer ophouden met dat gejankWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Truus 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet je zelf ook ophouden je lokt reactie uit en vervolgens onschuldige dom kijken.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nog geen knip voor de neus waard.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Guus geluk 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe eens lief.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moet je zelf ook ophouden je lokt reactie uit en vervolgens onschuldige dom kijken.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Verkeede gequote.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kom naar huusquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Lovelyquote:
Ik vind dat een rare smileyquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben ook eten. Komt wel dichtbij zo![]()
![]()
Lekkerquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen dank fan 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Inmiddels nog geen 800They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee geen idee blijft spannend.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:45 schreef Paul het volgende:
[..]
dankuwel weet jij al wat DJMO in petto heeft?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jan peterThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Das een oudjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kwam het random tegen op twitter afgelopen kerstquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat was @SwJ Dat wist je toch wel?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:48 schreef Paul het volgende:
Heb jij dit geregeld @:dotteke?
Paul is jarig!![]()
Gefeliciteerd paulThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee. Maar wel leuk.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:48 schreef Paul het volgende:
Heb jij dit geregeld @:dotteke?
Paul is jarig!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe oud ben je gewordenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
14 issie nuOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
YeahhhhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
40 ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
moe? Of een koffie dipje?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kan ook natuurlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Februari toch ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Van kant of aan de kantquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga de boel hier van kant makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan waait alles weg.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een blouse of jurk?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga de boel hier van kant maken![]()
Ff wachten danquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is opgeruimder na een tornado.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Afwasquote:![]()
En dan de hoop in de slaapkamer dat niet uit zichzelf naar de kledingkast loopt. #teleurgesteldTrotste mama van Ambar
OkeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Fleetwood Mac aan en gaan met die banaanTrotste mama van Ambar
Ik hoop ook nog steeds dat de lakens die ik gisteren uit de droger haalde, zich vandaag vanzelf opvouwen. Maar ik denk dat ik dat straks zelf moet doenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Afwas![]()
En dan de hoop in de slaapkamer dat niet uit zichzelf naar de kledingkast loopt. #teleurgesteld![]()
![]()
Een kanten afwasquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Afwas![]()
En dan de hoop in de slaapkamer dat niet uit zichzelf naar de kledingkast loopt. #teleurgesteld
Mini-ToT is helemaal verslingerd aan tornado-filmpjes.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:05 schreef devzero het volgende:
Geen tornado's graag, dat geeft zo'n puinhoop![]()
![]()
Tom staalThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ZIjn ook leuke filmpjes,quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT is helemaal verslingerd aan tornado-filmpjes.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laat hem maar niet teveel ren & stimpy kijken.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daar komt de bruidquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij kijkt veel lomper spul dan dat!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laat hem maar niet teveel ren & stimpy kijken.![]()
![]()
Haha mooi vroeg bij.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De wizard of OZ zekerquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT is helemaal verslingerd aan tornado-filmpjes.![]()
Krijgt hij dan niet te veel prikkels?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit vindt hij tegenwoordig heel leuk, maar die meiden hebben veel engere filmpjes dan deze.
Dit vond hij tot voor kort helemaal geweldig.
![]()
Zeker, maar anders kijkt hij steeds naar filmpjes waarin treinen tegen auto's crashen, en anders tingelende spoorwegovergangen!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijgt hij dan niet te veel prikkels?![]()
![]()
Je kent de uitspraak de boel van kant maken niet? Of te wel netjes maken?quote:Trotste mama van Ambar
Is hij daar niet te jong voor?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:15 schreef ToT het volgende:
Dit vindt hij tegenwoordig heel leuk, maar die meiden hebben veel engere filmpjes dan deze.
Dit vond hij tot voor kort helemaal geweldig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jemig het is er ook een zegquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker, maar anders kijkt hij steeds naar filmpjes waarin treinen tegen auto's crashen, en anders tingelende spoorwegovergangen!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar wij noemen dat aan de kant maken niet van kant makenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kent de uitspraak de boel van kant maken niet? Of te wel netjes maken?
Van kant maken is iemand doodmaken of van kant iets makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
en ik maar denken dat je een lingeriesetje van kant gaat makenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kent de uitspraak de boel van kant maken niet? Of te wel netjes maken?Uw ADH vitamine Worst
O oke, tjaquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, maar hij is er dol op en zijn begeleiding heeft ook zoiets van: "Jah.....laat hem maar."
Nog even en hij neemt het bolkplaatjes maken van je overquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso!
En nu zit hij als een malle op het toetsenbord te rammen, dus posten is vrij lastig!
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog even en hij neemt het bolkplaatjes maken van je over![]()
![]()
Mijn ouders noemden bijna alles van kant maken, bv wie maakt de laatste stukken taart van kant?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar wij noemen dat aan de kant maken niet van kant maken
Van kant maken is iemand doodmaken of van kant iets maken
Aan de kant maken, klinkt alsof je de afwas aan de kant van de weg wil zetten![]()
![]()
Tattoo boyquote:
Juist voor types als jij, met je eeuwige gezeik!!!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:23 schreef Paul het volgende:
[..]
je gaat toch zn gezicht maar es blurren![]()
![]()
Het is je gelukt, lul! En nog een fijne verjaardag verder!
![]()
![]()
Ik weet niet beter even de boel aan de kant makenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn ouders noemden bijna alles van kant maken, bv wie maakt de laatste stukken taart van kant?
Aan de kant maken, klinkt alsof je de afwas aan de kant van de weg wil zetten
nouja ging ik daarover zeuren dan maaruh ja lijkt me wel verstandig om hem niet op fok te delen, kan me herinneren dat je hem met luier om enz op fok zettequote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Juist voor types als jij, met je eeuwige gezeik!!!![]()
![]()
Het is je gelukt, lul! En nog een fijne verjaardag verder!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Heerlijk dat soort subtiele regionale verschillen in taalgebruikquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet beter even de boel aan de kant maken![]()
Je bleef echt continu zeiken!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:25 schreef Paul het volgende:
[..]
nouja ging ik daarover zeuren dan maaruh ja lijkt me wel verstandig om hem niet op fok te delen, kan me herinneren dat je hem met luier om enz op fok zette
En in [OUD] zie je wel meer baby's in luier. Die plaatjes die ik hier postte, postte ik daar ook en daar kreeg ik heel andere reacties dan van jou!![]()
![]()
Ja hij ziet dat bij zijn vader natuurlijkquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zag mijn tattoo en wilde er ook eentje, en hij is momenteel dol op The Kraken!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja mooi is dat hequote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Heerlijk dat soort subtiele regionale verschillen in taalgebruikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met een watervaste stift of zo?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:28 schreef ToT het volgende:
Die Kraken-tattoo heeft hij nu trouwens nog steeds!Die foto is van 2 dagen geleden.
Dat is waar, alleen met een koele washandje wassenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
NIet eens!Maar met koorts kun je een kind beter niet in bad doen.
Morgen weer!
Maar zo te zien op dat kleine stukje foto is hij flink gegroeidWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Absoluut!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, alleen met een koele washandje wassen
Maar zo te zien op dat kleine stukje foto is hij flink gegroeid
Maar toch is hij klein vergeleken met zijn leeftijdsgenootjes. Desondanks is iedereen die hem ziet verbaasd over hoe hard hij groeit!![]()
![]()
Kan zo in een keer een groeispurt kijgenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut!
Maar toch is hij klein vergeleken met zijn leeftijdsgenootjes. Desondanks is iedereen die hem ziet verbaasd over hoe hard hij groeit!
En ik meende dat zijn moeder ook niet groot is tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt, en klopt.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan zo in een keer een groeispurt kijgen
En ik meende dat zijn moeder ook niet groot is toch
Men schat in dat hij uiteindelijk 1m77 zou kunnen worden. (Met een centimetertje of 7 aan speling beide kanten op.)![]()
DE tijd zal het leren je kan er toch niets aan veranderenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, en klopt.
Men schat in dat hij uiteindelijk 1m77 zou kunnen worden. (Met een centimetertje of 7 aan speling beide kanten op.)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zorgen dat hij goed eet is het enige wat je er aan invloed op kunt hebben, en dat is behoorlijk moeilijk in zijn geval.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DE tijd zal het leren je kan er toch niets aan veranderen![]()
Ja, zie ik hier wel bij Max Ook altijd problemen met eten. Mu krijgt hij van die flessen voeding van de specialistquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Zorgen dat hij goed eet is het enige wat je er aan invloed op kunt hebben, en dat is behoorlijk moeilijk in zijn geval.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan wordt hij waarschijnlijk even lang als mijn dochtertje. Ik had haar lengte over de jaren geplot en dat kwam eruit. Ik had het haar niet verteld, want ze wil langer dan ik wordenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, en klopt.
Men schat in dat hij uiteindelijk 1m77 zou kunnen worden. (Met een centimetertje of 7 aan speling beide kanten op.)(ik ben 1m83)
![]()
Ah!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan wordt hij waarschijnlijk even lang als mijn dochtertje. Ik had haar lengte over de jaren geplot en dat kwam eruit. Ik had het haar niet verteld, want ze wil langer dan ik worden(ik ben 1m83)
![]()
![]()
Mini-ToT eet soms 2x per dag warm, heb ik hier laatst verteld. Was jij geloof ik ook bij he?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zie ik hier wel bij Max Ook altijd problemen met eten. Mu krijgt hij van die flessen voeding van de specialist![]()
![]()
Laat @Paul maar niet horen dat je verteld wat je zoontje eetquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT eet soms 2x per dag warm, heb ik hier laatst verteld. Was jij geloof ik ook bij he?![]()
Maar niet gevarieerd toch?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT eet soms 2x per dag warm, heb ik hier laatst verteld. Was jij geloof ik ook bij he?
Ik las laatst wel dat je in de ochtend voor hem aan het koken wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt ja.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar niet gevarieerd toch?
Ik las laatst wel dat je in de ochtend voor hem aan het koken was![]()
![]()
Ja voor je het weet verschijnt het weer op de Frontpage.....quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Laat @:paul maar niet horen dat je verteld wat je zoontje eet![]()
Maar goed, ik heb net mijn belastingoverzicht van mijn bijbaantje ontvangen, dus ik kan dit weekend belasting gaan aangeven. In de even jaren ontvang ik altijd redelijk wat geld terug![]()
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hoezo in de even jaren?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:43 schreef devzero het volgende:
Maar goed, ik heb net mijn belastingoverzicht van mijn bijbaantje ontvangen, dus ik kan dit weekend belasting gaan aangeven. In de even jaren ontvang ik altijd redelijk wat geld terug![]()
![]()
Das nice,quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:43 schreef devzero het volgende:
Maar goed, ik heb net mijn belastingoverzicht van mijn bijbaantje ontvangen, dus ik kan dit weekend belasting gaan aangeven. In de even jaren ontvang ik altijd redelijk wat geld terug
Rembo en remboThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel gewoon goed invullen hé!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:43 schreef devzero het volgende:
Maar goed, ik heb net mijn belastingoverzicht van mijn bijbaantje ontvangen, dus ik kan dit weekend belasting gaan aangeven. In de even jaren ontvang ik altijd redelijk wat geld terug
Ik moet mijn 8ste mega jacht van deze maand wel nog gewoon even direct kunnen aftikken naast de 15 nieuwe privé vliegtuigen en de 25 nieuwe kastelen die al in aanbouw zijn!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel gewoon goed invullen hé!
Ik moet mijn 8ste mega jacht van deze maand wel nog gewoon even direct kunnen aftikken naast de 15 nieuwe privé vliegtuigen en de 25 nieuwe kastelen die al in aanbouw zijn!![]()
Omdat ik voor de oneven jaren mijn dochtertje als afhankelijke kan claimen voor de belasting (en haar moeder voor de even jaren). Dat houdt in dat ik veeel meer aftrekposten hebquote:![]()
Ow, werkt dat zo?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat ik voor de oneven jaren mijn dochtertje als afhankelijke kan claimen voor de belasting (en haar moeder voor de even jaren). Dat houdt in dat ik veeel meer aftrekposten heb
Ja dat scheelt dan idd!![]()
![]()
Ik weet niet welke act ik vermoeiender vindt. De wilma act van @Paul of de grootheidswaanzin van @DerRabbit .
Doe mij nog maar een glas wijn @ToT aangezien mijn medeheks @Mazikeen schittert door afwezigheid .Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Wat kan je aftrekken dan als je dochtertje bij jou verbljift?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat ik voor de oneven jaren mijn dochtertje als afhankelijke kan claimen voor de belasting (en haar moeder voor de even jaren). Dat houdt in dat ik veeel meer aftrekposten heb
Heb daar hier nog nooit van gehoord, kon nooit wat aftrekken voor mijn kinderen als alleen staande moederWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik hoorde dat je een verrassing voor mn verjaardag hebtquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:48 schreef DJMO het volgende:
Ik weet niet welke act ik vermoeiender vindt. De wilma act van @:Paul of de grootheidswaanzin van @:Derrabbit .
Doe mij nog maar een glas wijn @:Tot aangezien mijn medeheks @:Mazikeen schittert door afwezigheid .ben benieuwd
Knijntje is gewoon tof joh!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:48 schreef DJMO het volgende:
Ik weet niet welke act ik vermoeiender vindt. De wilma act van @:Paul of de grootheidswaanzin van @:Derrabbit .
Doe mij nog maar een glas wijn @:Tot aangezien mijn medeheks @:Mazikeen schittert door afwezigheid .![]()
![]()
Je ontslag op de fpquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:49 schreef Paul het volgende:
[..]
ik hoorde dat je een verrassing voor mn verjaardag hebtben benieuwd
Maz komt deze maand niet meer, maar die is zo voorbijquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:48 schreef DJMO het volgende:
Doe mij nog maar een glas wijn @:Tot aangezien mijn medeheks @:Mazikeen schittert door afwezigheid .Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik grap maar hoor, ik probeer me juist hier te vereenzelvigen met de burgers, boeren en buitenluiquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:48 schreef DJMO het volgende:
Doe mij nog maar een glas wijn @:Tot aangezien mijn medeheks @:Mazikeen schittert door afwezigheid .
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik grap maar hoor, ik probeer me juist hier te vereenzelvigen met de burgers, boeren en buitenlui![]()
![]()
Kijk, toch nog goed nieuws op deze dol dwaze dinsdagquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Er zijn diverse dingen waar ik als "head of household" onder val, bijvoorbeeld lagere tax brackets. Maar ik krijg ook een redelijke child tax credit. We hebben hier geen kinderbijslag, maar je kunt het daarmee vergelijken.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat kan je aftrekken dan als je dochtertje bij jou verbljift?
Heb daar hier nog nooit van gehoord, kon nooit wat aftrekken voor mijn kinderen als alleen staande moeder![]()
Dat werkt dus totaal anders als hier.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn diverse dingen waar ik als "head of household" onder val, bijvoorbeeld lagere tax brackets. Maar ik krijg ook een redelijke child tax credit. We hebben hier geen kinderbijslag, maar je kunt het daarmee vergelijken.
Ik weet wel dat je hier als alleenstaande meer belastig betaald over je loon als een alleenstaande met kind dat zal ongeveer het zelfde zijn als head of householdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vond het wel grappigquote:
#metooquote:
Maar het geeft ook wel aan hoe zat ik die acts ben en waarom ik hier nog maar zo weinig ben.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik vind acts niet zo erg heb meer de pest aan dat gemiep en gejankquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
#metoo
Maar het geeft ook wel aan hoe zat ik die acts ben en waarom ik hier nog maar zo weinig ben.
En aan die kloons die doen of ze hier nieuw zijn maar aan alles te merken is wie het isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Belasting in Amerika is onnodig gecompliceerd.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat werkt dus totaal anders als hier.
Ik weet wel dat je hier als alleenstaande meer belastig betaald over je loon als een alleenstaande met kind dat zal ongeveer het zelfde zijn als head of household![]()
dat is gewoon een act hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:05 schreef Dotteke het volgende:
Ik vind acts niet zo erg heb meer de pest aan dat gemiep en gejank![]()
Ja vastquote:
DJMO kan het niet eens opbrengen mij te feliciterenerg teleurgesteld
MIsschien heeft ze dat stukje op de FP wel geschreven?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:06 schreef Paul het volgende:
ik hou vol, maar het is toch net dat puzzelstukje wat ontbreekt maarjaquote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIsschien heeft ze dat stukje op de FP wel geschreven?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ohjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Of Jippie of User_namequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je weet dat ik je kinderachtige gedrag niet kan uitstaan, maar je weet het elke keer weer te presteren om me over de zeik te jagen. Daarom blijf ik meestal weg zodra jij hier zit, zodat ik tenminste geen ban oploop. Als je je ooit weer eens gewoon normaal als een volwassen vent gaat gedragen wil ik je van harte feliciteren, maar op dit moment niet. Ik twijfel er namelijk aan of je wel echt jarig bent (geweest) of dat ook een act was om aandacht te trekken.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:06 schreef Paul het volgende:
Proostquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het kan allemaalquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Negatieve aandacht is ook aandacht he.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je weet dat ik je kinderachtige gedrag niet kan uitstaan, maar je weet het elke keer weer te presteren om me over de zeik te jagen. Daarom blijf ik meestal weg zodra jij hier zit, zodat ik tenminste geen ban oploop. Als je je ooit weer eens gewoon normaal als een volwassen vent gaat gedragen wil ik je van harte feliciteren, maar op dit moment niet. Ik twijfel er namelijk aan of je wel echt jarig bent (geweest) of dat ook een act was om aandacht te trekken.![]()
Woudquote:
Welk bericht? Dat vod dat al sinds 2013 op de weblog staat en wat hij zelf elk jaar kickt alsof het een nieuw bericht is?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIsschien heeft ze dat stukje op de FP wel geschreven?Ik heb er één en ik ben er trots op
Lekkere trio daar op de thumb mist alleen nog satéquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
O hij heeft dat zelf gepostquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wel bericht? Dat vod dat al sinds 2013 op de weblog staat en wat hij zelf elk jaar kickt alsof het een nieuw bericht is?
Vroeger toen het nog betaalbaar was vaak stoned een trio saté weggewerkt lekker man.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
lekker knapperigquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vreten die dingen johThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doet u maarquote:
Heb je hier modrechten dan?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Waar zijn de gebakjes
Bij de bakker. Ik heb wel een stuk gekookte worst in de aanbieding.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Heb genoeg vlees gehad voor vandaag, vanmiddag geBBQ-tquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bij de bakker. Ik heb wel een stuk gekookte worst in de aanbieding.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Dierentuin was leuk ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mag ik ook taartquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Thnx lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben he al op reis geweest? Of ga je nog? Of heb je nog geen bestemming voor die ns dagkaart?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik en een voetbaltaartquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb deze taart voor jullie @:dr.mikey
[ afbeelding ]
![]()
Is eng joh op reis gaanquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben he al op reis geweest? Of ga je nog? Of heb je nog geen bestemming voor die ns dagkaart?Uw ADH vitamine Worst
Die kat is op een echte franse school geweestquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij lust enkel nog maar Jus d'orange
En af en toe cognacWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij is ook op visite bij de Gaulle geweestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ome Willem en de geitebreiersquote:
![]()
![]()
Welke kat eet een broodje poep?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
De kat van Ome WIllemWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee geintje, weet niet welke kat![]()
Maar de kat van Ome Willem is wel op reis geweestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga het dit jaar goedmakenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfs de kat van ome Willem is op reis geweest!
Uw ADH vitamine Worst
Waar ging die kat naartoe?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:15 schreef Dotteke het volgende:
Nee geintje, weet niet welke kat![]()
Maar de kat van Ome Willem is wel op reis geweestDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
dankjewel maatjequote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
De touwtyfus voor je 54e, Paul!Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat is geen zoen, ik beet op mijn tongDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hij is voor zeven maanden naar Parijs geweestquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi issie hequote:
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
Forum Opties Forumhop: Hop naar: