Laat @Paul maar niet horen dat je verteld wat je zoontje eetquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT eet soms 2x per dag warm, heb ik hier laatst verteld. Was jij geloof ik ook bij he?
Maar niet gevarieerd toch?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT eet soms 2x per dag warm, heb ik hier laatst verteld. Was jij geloof ik ook bij he?
Klopt ja.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar niet gevarieerd toch?
Ik las laatst wel dat je in de ochtend voor hem aan het koken was
Ja voor je het weet verschijnt het weer op de Frontpage.....quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Laat @:paul maar niet horen dat je verteld wat je zoontje eet
Hoezo in de even jaren?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:43 schreef devzero het volgende:
Maar goed, ik heb net mijn belastingoverzicht van mijn bijbaantje ontvangen, dus ik kan dit weekend belasting gaan aangeven. In de even jaren ontvang ik altijd redelijk wat geld terug
Das nice,quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:43 schreef devzero het volgende:
Maar goed, ik heb net mijn belastingoverzicht van mijn bijbaantje ontvangen, dus ik kan dit weekend belasting gaan aangeven. In de even jaren ontvang ik altijd redelijk wat geld terug
Wel gewoon goed invullen hé!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:43 schreef devzero het volgende:
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel gewoon goed invullen hé!
Ik moet mijn 8ste mega jacht van deze maand wel nog gewoon even direct kunnen aftikken naast de 15 nieuwe privé vliegtuigen en de 25 nieuwe kastelen die al in aanbouw zijn!
Omdat ik voor de oneven jaren mijn dochtertje als afhankelijke kan claimen voor de belasting (en haar moeder voor de even jaren). Dat houdt in dat ik veeel meer aftrekposten hebquote:
Ow, werkt dat zo?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat ik voor de oneven jaren mijn dochtertje als afhankelijke kan claimen voor de belasting (en haar moeder voor de even jaren). Dat houdt in dat ik veeel meer aftrekposten heb
Wat kan je aftrekken dan als je dochtertje bij jou verbljift?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat ik voor de oneven jaren mijn dochtertje als afhankelijke kan claimen voor de belasting (en haar moeder voor de even jaren). Dat houdt in dat ik veeel meer aftrekposten heb
ik hoorde dat je een verrassing voor mn verjaardag hebtquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:48 schreef DJMO het volgende:
Ik weet niet welke act ik vermoeiender vindt. De wilma act van @:Paul of de grootheidswaanzin van @:Derrabbit .
Doe mij nog maar een glas wijn @:Tot aangezien mijn medeheks @:Mazikeen schittert door afwezigheid .
Knijntje is gewoon tof joh!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:48 schreef DJMO het volgende:
Ik weet niet welke act ik vermoeiender vindt. De wilma act van @:Paul of de grootheidswaanzin van @:Derrabbit .
Doe mij nog maar een glas wijn @:Tot aangezien mijn medeheks @:Mazikeen schittert door afwezigheid .
Je ontslag op de fpquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:49 schreef Paul het volgende:
[..]
ik hoorde dat je een verrassing voor mn verjaardag hebtben benieuwd
Maz komt deze maand niet meer, maar die is zo voorbijquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:48 schreef DJMO het volgende:
Ik grap maar hoor, ik probeer me juist hier te vereenzelvigen met de burgers, boeren en buitenluiquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:48 schreef DJMO het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik grap maar hoor, ik probeer me juist hier te vereenzelvigen met de burgers, boeren en buitenlui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |