Ik kon soms laden en soms niet, maar data-connectie gebeurde minder regulier dan dat de Zoon van God hier op aarde verscheen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan zou die telefoon niet opladen.
Nee want hij laad wel gewoon op als ik de usb kabel in de laptop doe of als ik mijn telefoon aan de oplader zelf doe..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:06 schreef ToT het volgende:
Kan natuurlijk ook zijn dat de poort van de telefoon zelf naar de vliegende vinkentering is.
Dat had ik laatst ook. Kostte me ¤70 om het te laten repareren!
Ik vermoed dat het gewoon een instelling is in de telefoon van @Lovely. Of anders een andere USB poort proberen en een andere kabelquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kon soms laden en soms niet, maar data-connectie gebeurde minder regulier dan dat de Zoon van God hier op aarde verscheen.
Ik had ooit een bolkplaatje voor hem gemaakt, dat een hondje hem in z'n been beet met de UI van en user op z'n shirt. (Die user had hem een keer genadeloos gepwned, maar ik weet allang niet meer hoe of wat.quote:
Bij mij verschilde het wel van kabel tot kabel; met de één was de verbinding minder kut dan met de andere. En zelfs nu na de reparatie merk ik verschil tussen de kabels.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het gewoon een instelling is in de telefoon van @:lovely. Of anders een andere USB poort proberen en een andere kabel
Dank uquote:
Ik ben ook eten. Komt wel dichtbij zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |