Afwasquote:
Ik hoop ook nog steeds dat de lakens die ik gisteren uit de droger haalde, zich vandaag vanzelf opvouwen. Maar ik denk dat ik dat straks zelf moet doenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Afwas![]()
En dan de hoop in de slaapkamer dat niet uit zichzelf naar de kledingkast loopt. #teleurgesteld
Een kanten afwasquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Afwas![]()
En dan de hoop in de slaapkamer dat niet uit zichzelf naar de kledingkast loopt. #teleurgesteld
Mini-ToT is helemaal verslingerd aan tornado-filmpjes.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:05 schreef devzero het volgende:
Geen tornado's graag, dat geeft zo'n puinhoop
ZIjn ook leuke filmpjes,quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT is helemaal verslingerd aan tornado-filmpjes.
Laat hem maar niet teveel ren & stimpy kijken.quote:
Daar komt de bruidquote:
Hij kijkt veel lomper spul dan dat!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laat hem maar niet teveel ren & stimpy kijken.
Haha mooi vroeg bij.quote:
De wizard of OZ zekerquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT is helemaal verslingerd aan tornado-filmpjes.
Krijgt hij dan niet te veel prikkels?quote:
Zeker, maar anders kijkt hij steeds naar filmpjes waarin treinen tegen auto's crashen, en anders tingelende spoorwegovergangen!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijgt hij dan niet te veel prikkels?
Je kent de uitspraak de boel van kant maken niet? Of te wel netjes maken?quote:
Is hij daar niet te jong voor?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:15 schreef ToT het volgende:
Dit vindt hij tegenwoordig heel leuk, maar die meiden hebben veel engere filmpjes dan deze.
Dit vond hij tot voor kort helemaal geweldig.
Jemig het is er ook een zegquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker, maar anders kijkt hij steeds naar filmpjes waarin treinen tegen auto's crashen, en anders tingelende spoorwegovergangen!
Ja maar wij noemen dat aan de kant maken niet van kant makenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kent de uitspraak de boel van kant maken niet? Of te wel netjes maken?
en ik maar denken dat je een lingeriesetje van kant gaat makenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kent de uitspraak de boel van kant maken niet? Of te wel netjes maken?
O oke, tjaquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, maar hij is er dol op en zijn begeleiding heeft ook zoiets van: "Jah.....laat hem maar."
Nog even en hij neemt het bolkplaatjes maken van je overquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso!
En nu zit hij als een malle op het toetsenbord te rammen, dus posten is vrij lastig!
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog even en hij neemt het bolkplaatjes maken van je over
Mijn ouders noemden bijna alles van kant maken, bv wie maakt de laatste stukken taart van kant?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar wij noemen dat aan de kant maken niet van kant maken
Van kant maken is iemand doodmaken of van kant iets maken
Tattoo boyquote:
Juist voor types als jij, met je eeuwige gezeik!!!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:23 schreef Paul het volgende:
[..]
je gaat toch zn gezicht maar es blurren
Ik weet niet beter even de boel aan de kant makenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn ouders noemden bijna alles van kant maken, bv wie maakt de laatste stukken taart van kant?
Aan de kant maken, klinkt alsof je de afwas aan de kant van de weg wil zetten
nouja ging ik daarover zeuren dan maaruh ja lijkt me wel verstandig om hem niet op fok te delen, kan me herinneren dat je hem met luier om enz op fok zettequote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Juist voor types als jij, met je eeuwige gezeik!!!![]()
![]()
Het is je gelukt, lul! En nog een fijne verjaardag verder!
Heerlijk dat soort subtiele regionale verschillen in taalgebruikquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet beter even de boel aan de kant maken
Je bleef echt continu zeiken!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:25 schreef Paul het volgende:
[..]
nouja ging ik daarover zeuren dan maaruh ja lijkt me wel verstandig om hem niet op fok te delen, kan me herinneren dat je hem met luier om enz op fok zette
Ja hij ziet dat bij zijn vader natuurlijkquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zag mijn tattoo en wilde er ook eentje, en hij is momenteel dol op The Kraken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |