Maar jij wilde dat na jouw post op 1 februari DTS op slot ging, je had er niet bij gezegd voor wie allemaalquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nah dan win ik toch niet snuggere konijntje
is het vrije sector?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit huisje had alleen nog maar kaal beton en kale trappen. Badkamer en keuken zat er wel in.
Maar tis midden in Wageningen en het eerste stukje bos is 15 min fietsen terwijl het nu voor de deur ligt in vorm van parkje of 15 min lopen is.
Wat ik er binnen bij krijg aan oppervlakte moet ik voor mijn gevoel aan ruimtelijk gevoel buiten inleveren.
Niet mijn plek om te wonen.
Regulated rent noemen ze datquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je in Amerika überhaupt een sociale sector zoals wij het kennen in NL?
stond je lang ingeschreven of vallen wachtlijsten meequote:
7,5 jaar ofzo? En ik sta 6 voor deze woning. Dus wordt het sowieso niet want een jongen stond op 3 en die wilde wel heel graag het huis uitquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
stond je lang ingeschreven of vallen wachtlijsten mee
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Drie jaar geleden had ik een bod uitgebracht op een huisje. Mooie vloer, huis had karakter, kwam uit 1945. Moest wel nog veel aan gebeuren, maar de prijs was er naar.
Tot bij een van de inspecties bleek dat er bijna overal termieten zaten in de kruipruimtes en een van de aanbevelingen was om een bouwkundig engineer te laten kijken want er was wat gesjoemeld bij een renovatie ooit (waarschijnlijk een draagmuur verwijderd in de jaren 90). Direct maar offer ingetrokkenWel jammer, het was een mooi huis met een leuke tuin,
Het huis is een jaar later alsnog verkocht, maar ik hoop dat die persoon weet waar die aan begonnen is.
Hopelijk komt er dan snel wat voor jou vrijquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
7,5 jaar ofzo? En ik sta 6 voor deze woning. Dus wordt het sowieso niet want een jongen stond op 3 en die wilde wel heel graag het huis uit
Maar ik ga voorlopig het dorp niet uitquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk komt er dan snel wat voor jou vrij
Dat is toch niet zo erg? Leuk behang is zo aangebracht. Stucen is een hoop meer werk, maar alleen als je van plan bent om daar nog een tijd te blijven zitten. Vloerbedeking aanleggen kan snel gedaan zijn. Maar laminaat is wat meer werk, zeker als de ondervloer niet helemaal vlak is.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit huisje had alleen nog maar kaal beton en kale trappen. Badkamer en keuken zat er wel in.
Prioriteiten. Het zal waarschijnlijk druk zijn en voor sommigen is het leuk om dicht bij de "actie" te wonen. Voor jou niet, dus ik zou het ook overslaan.quote:Maar tis midden in Wageningen en het eerste stukje bos is 15 min fietsen terwijl het nu voor de deur ligt in vorm van parkje of 15 min lopen is.
Wat ik er binnen bij krijg aan oppervlakte moet ik voor mijn gevoel aan ruimtelijk gevoel buiten inleveren.
Niet mijn plek om te wonen.
In mijn huidige woning zit alles ingebouwd, voor een nieuwe woning zou ik het allemaal aan moeten schaffen. Vind ik verder geen probleem.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo erg? Leuk behang is zo aangebracht. Stucen is een hoop meer werk, maar alleen als je van plan bent om daar nog een tijd te blijven zitten. Vloerbedeking aanleggen kan snel gedaan zijn. Maar laminaat is wat meer werk, zeker als de ondervloer niet helemaal vlak is.
Zou je ook dingen als koelkast, fornuis, etc aan moeten schaffen? Hoop spullen voor een huurwoning.
[..]
Prioriteiten. Het zal waarschijnlijk druk zijn en voor sommigen is het leuk om dicht bij de "actie" te wonen. Voor jou niet, dus ik zou het ook overslaan.
Dat is maar op een paar plaatsen, hier in Florida hebben ze dat niet. En dat is klote, want huren zijn hier de afgelopen jaren enorm fors gestegen. En de gemeente probeert wel om "betaalbare" woningen te laten bouwen, maar (typisch Amerikaans) er wordt te veel geleund op de vrije markt en die willen natuurlijk alleen maar duurdere woningen maken.quote:
Hier is het zo langzamerhand niet veel beter.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is maar op een paar plaatsen, hier in Florida hebben ze dat niet. En dat is klote, want huren zijn hier de afgelopen jaren enorm fors gestegen. En de gemeente probeert wel om "betaalbare" woningen te laten bouwen, maar (typisch Amerikaans) er wordt te veel geleund op de vrije markt en die willen natuurlijk alleen maar duurdere woningen maken.
Ging volgens mij over Mini-ToT's spetterpoep.quote:
Ah gelukkig niet op school, maar wel vervelend dat het nog niet over is..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ging volgens mij over Mini-ToT's spetterpoep.
Ging gelukkig goed op school, alleen er voor en er na had hij er wel flink last van.Maar nu is hij lekker aan het eten!
Seniele oudjes worden vaak ook compleet kinds.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:42 schreef Harrie het volgende:
@:Paul ik pak een koude pater op de dag dat het wederom blijkt dat volwassen worden niks met verjaardagen te maken heeft
Proost pik
Is is hij toch snel opgeknapt gelukkigquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ging volgens mij over Mini-ToT's spetterpoep.
Ging gelukkig goed op school, alleen er voor en er na had hij er wel flink last van.Maar nu is hij lekker aan het eten!
Ja net bij logopedie was het helaas ff raak; 2x kort na elkaar en de 2e keer had hij echt pijn, waardoor hij ook een tijd overstuur was bij logopedie.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah gelukkig niet op school, maar wel vervelend dat het nog niet over is..
Jawel, het overgeven was maar 2x op 1 nacht/ochtend. De algehele misère is weg, alleen af en toe dus buikpijn en diarree.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is is hij toch snel opgeknapt gelukkig
Ja van haar echtgenoot. die net als haar af en toe een uurtje op Paul moet passen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Echt? Wilma is zwanger? Gefeliciteerd!
Maar waar? Een tropisch eiland gaat niet meer, die staan over 10 jaar allemaal onderwater. Misschien kunnen we groenland overnemen, dat heeft over 10 jaar wel een subtropisch klimaat.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier is het zo langzamerhand niet veel beter.
Tijd voor communisme!
Zolang ze er maar bomen hebben, vind ik het best.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar waar? Een tropisch eiland gaat niet meer, die staan over 10 jaar allemaal onderwater. Misschien kunnen we groenland overnemen, dat heeft over 10 jaar wel een subtropisch klimaat.
A gossie. Toch iets te vroeg weer naar school. Zit nog niet helemaal lekker bij hemquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja net bij logopedie was het helaas ff raak; 2x kort na elkaar en de 2e keer had hij echt pijn, waardoor hij ook een tijd overstuur was bij logopedie.
De sessie van het vorige kindje liep al een paar minuten uit en toen zat meneertje vervolgens op de pot waarna hij een hele tijd overstuur was, en deze sessies zijn maar 20 - 25 minuten dus zoals gewoonlijk was het weer absoluut nutteloos.
Beetje de standaard shit gedaan wat ik hier thuis ook met hem doe.
"Nou Mini-ToT, wil je gaan tekenen? Wat ga je tekenen? Een pompoenmonster? Welke kleur wil je daar voor hebben? Oranje? Wat teken je eerst, de mond? Moet de mond groot of klein worden? Groot dus. En nu, de ogen? Moeten de ogen groot of klein worden?" enz.
Oh hij zit weer vol grappen en grollen hoor!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A gossie. Toch iets te vroeg weer naar school. Zit nog niet helemaal lekker bij hem
Doe hij nog niet dat hij bepaalde letters moet uit spreken bij K of L? Of is het nu nog gewoon opdrachtjes die hij moet doen?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja net bij logopedie was het helaas ff raak; 2x kort na elkaar en de 2e keer had hij echt pijn, waardoor hij ook een tijd overstuur was bij logopedie.
De sessie van het vorige kindje liep al een paar minuten uit en toen zat meneertje vervolgens op de pot waarna hij een hele tijd overstuur was, en deze sessies zijn maar 20 - 25 minuten dus zoals gewoonlijk was het weer absoluut nutteloos.
Beetje de standaard shit gedaan wat ik hier thuis ook met hem doe.
"Nou Mini-ToT, wil je gaan tekenen? Wat ga je tekenen? Een pompoenmonster? Welke kleur wil je daar voor hebben? Oranje? Wat teken je eerst, de mond? Moet de mond groot of klein worden? Groot dus. En nu, de ogen? Moeten de ogen groot of klein worden?" enz.
Wij kregen altijd norritquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, het overgeven was maar 2x op 1 nacht/ochtend. De algehele misère is weg, alleen af en toe dus buikpijn en diarree.
@:tong80 z'n Speedy Gonzales leverancier heeft wel wat tegen topicdiarree, maar niet tegen spetterpoep van een peuter.
[ afbeelding ]
Zijn uitspraak is met diverse dingen nog wel verkeerd ("Beneden" is "berejen") en ik ben dan bij logopedie degene die hem er op corrigeert.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doe hij nog niet dat hij bepaalde letters moet uit spreken bij K of L? Of is het nu nog gewoon opdrachtjes die hij moet doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |