Nah dan win ik toch niet snuggere konijntjequote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké, dan gooien we DTS op slot nadat jij je eerste post hebt geplaatst van de maand maar wel alleen speciaal voor jou. De rest kan in alle rust verder posten in DTS![]()
![]()
Wat een vreemganger zeg..quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is duidelijk vreemd gegaan; zijn vrouw is wit!
[ afbeelding ]
Goed plan 🤣quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké, dan gooien we DTS op slot nadat jij je eerste post hebt geplaatst van de maand maar wel alleen speciaal voor jou. De rest kan in alle rust verder posten in DTS![]()
![]()
Speklapopdebarbequegegetennetbolkquote:
Heerlijk zelfsquote:
Als de prijs er naar is en je hebt mogelijkheid om het geklus te financieren, kan het de moeite waard zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was huisje kijken. Alles was kaal. Je moet er minstens 10 jaar aan klussen voordat het een beetje oke was.
Daarnaast midden in de stad, veel te druk.
Drie jaar geleden had ik een bod uitgebracht op een huisje. Mooie vloer, huis had karakter, kwam uit 1945. Moest wel nog veel aan gebeuren, maar de prijs was er naar.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Als de prijs er naar is en je hebt mogelijkheid om het geklus te financieren, kan het de moeite waard zijn.
Maar vaak kom je meer ellende tegen dan waar je op gerekend had.
Huur is lastig dan. Want je kunt ook niet te veel gaan verbouwen als de kans er is dat je het weer moet weghalen als je vertrekt.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is huur. En met midden in de stad bedoel ik gewoon midden in de woonwijk. Geen natuur te vinden in wijde omtrek.
Dit huisje had alleen nog maar kaal beton en kale trappen. Badkamer en keuken zat er wel in.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Huur is lastig dan. Want je kunt ook niet te veel gaan verbouwen als de kans er is dat je het weer moet weghalen als je vertrekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |