Kijk, toch nog goed nieuws op deze dol dwaze dinsdagquote:
Er zijn diverse dingen waar ik als "head of household" onder val, bijvoorbeeld lagere tax brackets. Maar ik krijg ook een redelijke child tax credit. We hebben hier geen kinderbijslag, maar je kunt het daarmee vergelijken.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat kan je aftrekken dan als je dochtertje bij jou verbljift?
Heb daar hier nog nooit van gehoord, kon nooit wat aftrekken voor mijn kinderen als alleen staande moeder
Dat werkt dus totaal anders als hier.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn diverse dingen waar ik als "head of household" onder val, bijvoorbeeld lagere tax brackets. Maar ik krijg ook een redelijke child tax credit. We hebben hier geen kinderbijslag, maar je kunt het daarmee vergelijken.
Vond het wel grappigquote:
#metooquote:
Ik vind acts niet zo erg heb meer de pest aan dat gemiep en gejankquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
#metoo
Maar het geeft ook wel aan hoe zat ik die acts ben en waarom ik hier nog maar zo weinig ben.
Belasting in Amerika is onnodig gecompliceerd.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat werkt dus totaal anders als hier.
Ik weet wel dat je hier als alleenstaande meer belastig betaald over je loon als een alleenstaande met kind dat zal ongeveer het zelfde zijn als head of household
dat is gewoon een act hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:05 schreef Dotteke het volgende:
Ik vind acts niet zo erg heb meer de pest aan dat gemiep en gejank
Ja vastquote:
MIsschien heeft ze dat stukje op de FP wel geschreven?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:06 schreef Paul het volgende:
DJMO kan het niet eens opbrengen mij te feliciterenerg teleurgesteld
ik hou vol, maar het is toch net dat puzzelstukje wat ontbreekt maarjaquote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIsschien heeft ze dat stukje op de FP wel geschreven?
Of Jippie of User_namequote:
Je weet dat ik je kinderachtige gedrag niet kan uitstaan, maar je weet het elke keer weer te presteren om me over de zeik te jagen. Daarom blijf ik meestal weg zodra jij hier zit, zodat ik tenminste geen ban oploop. Als je je ooit weer eens gewoon normaal als een volwassen vent gaat gedragen wil ik je van harte feliciteren, maar op dit moment niet. Ik twijfel er namelijk aan of je wel echt jarig bent (geweest) of dat ook een act was om aandacht te trekken.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:06 schreef Paul het volgende:
DJMO kan het niet eens opbrengen mij te feliciterenerg teleurgesteld
Proostquote:
Het kan allemaalquote:
Negatieve aandacht is ook aandacht he.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je weet dat ik je kinderachtige gedrag niet kan uitstaan, maar je weet het elke keer weer te presteren om me over de zeik te jagen. Daarom blijf ik meestal weg zodra jij hier zit, zodat ik tenminste geen ban oploop. Als je je ooit weer eens gewoon normaal als een volwassen vent gaat gedragen wil ik je van harte feliciteren, maar op dit moment niet. Ik twijfel er namelijk aan of je wel echt jarig bent (geweest) of dat ook een act was om aandacht te trekken.
Woudquote:
Welk bericht? Dat vod dat al sinds 2013 op de weblog staat en wat hij zelf elk jaar kickt alsof het een nieuw bericht is?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIsschien heeft ze dat stukje op de FP wel geschreven?
Lekkere trio daar op de thumb mist alleen nog satéquote:
O hij heeft dat zelf gepostquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wel bericht? Dat vod dat al sinds 2013 op de weblog staat en wat hij zelf elk jaar kickt alsof het een nieuw bericht is?
lekker knapperigquote:
Doet u maarquote:
Heb je hier modrechten dan?quote:
Bij de bakker. Ik heb wel een stuk gekookte worst in de aanbieding.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |