Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
echt een mooiequote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:32 schreef devzero het volgende:
Ik heb ook een taart gebakken voor @:paul
[ afbeelding ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:34 schreef Paul het volgende:
Jongens ik heb frituurhapjes wie willlllllllllll?
[ afbeelding ]![]()
![]()
O dan is het nu een ordinaire kat die alleen champagne en haute cuisine wilquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is voor zeven maanden naar Parijs geweestDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Vooral als die van je reet gelikt wordt?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:32 schreef devzero het volgende:
Ja, ik was er per ongeluk op gaan zitten, maar het smaakt nog steeds lekkerUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wat is er?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Het is dan wel zijn verjaardag, maar zover ga ik ook weer niet. Nee, gewoon met een plamuurmes er af geschraaptquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vooral als die van je reet gelikt wordt?![]()
Ik ga liever met die kat meeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Verander hem danDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Betere tt
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
haha swj is de weg kwijtquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:57 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ow wacht, dat is niet weer een zelfbevlekkend topic van de act des FOK!s.
Debiele TT ook.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Ik heb een koude pater, bij uitzondering op dinsdag.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:08 schreef Harrie het volgende:
Godverdomme wat kan een mens toch lekker.......... Ownee toch niet
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Alleen heb ik door slecht voorraadmanagement niks te snaaien nu."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik twijfel nog in juli is mijn neef zijn vriendin uitgerekend mooi moment voor een dagje Rotterdam anders een keertje naar Utrecht.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben he al op reis geweest? Of ga je nog? Of heb je nog geen bestemming voor die ns dagkaart?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Swolk!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
pas nou op, voor je het weet ga je het lekker vindenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb een koude pater, bij uitzondering op dinsdag.Kleine waarschuwing van een ervaringsdeskundige: Probeer geen acts weg te drinken want dat lukt zelfs een ervaren drinker op vakantie niet
dus beter niet proberen.
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Carry onThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen zorgen. Puur omdat ik semi-iets-te-vieren heb (niet @Paul z'n verjaardag overigens)quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
pas nou op, voor je het weet ga je het lekker vindenKleine waarschuwing van een ervaringsdeskundige: Probeer geen acts weg te drinken want dat lukt zelfs een ervaren drinker op vakantie niet
dus beter niet proberen.
![]()
En ik zou soberso een hele slechte full-time alcoholist zijn. Na één dag zuipen lig ik drie dagen bij te komen tegenwoordig, en dan trek ik nog niet eens alle registers vol open zoals vroeger
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: