Goed hoor, en met jou?quote:
Nu spreek je mijn taalquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]Oke, in dat geval pak nog maar een lekker cappucino dan
Ik leer niet van mijn fouten.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik deze al eerder gelezen deze week.
Ook goed. Heb al 2 afleveringen Narcos er op zitten vanmorgen en meds, boodschappen en katten ouders gedaan.quote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:16 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik leer niet van mijn fouten.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ook goed. Heb al 2 afleveringen Narcos er op zitten vanmorgen en meds, boodschappen en katten ouders gedaan.
Lekker bezig dus.
Yup, die hebben een appartement in Spanje. Als ze weg zijn (halve jaar) zorg ik voor het huis en de katten.quote:
O dat doen ze goed. Niets voor jou om mee te gaan?quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, die hebben een appartement in Spanje. Als ze weg zijn (halve jaar) zorg ik voor het huis en de katten.
Ja wil daar altijd nog wel eens heen. Maar is er tot nu toe niet van gekomen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat doen ze goed. Niets voor jou om mee te gaan?
Wouterquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja wil daar altijd nog wel eens heen. Maar is er tot nu toe niet van gekomen.
Komt wel.
Ze redden zichzelf welquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind dat altijd erg bijzonder dat mensen met huisdieren een half jaar weggaan zonder de huisdieren
Naja ik ben het daar inderdaad ook niet mee eens maar maak die keuze niet.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind dat altijd erg bijzonder dat mensen met huisdieren een half jaar weggaan zonder de huisdieren
Ja apart of zonder kinderen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:25 schreef Mickytjuh het volgende:
How die katten redden zich wel, dat was mijn punt niet.quote:
Ja dat is zeker fijn.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Naja ik ben het daar inderdaad ook niet mee eens maar maak die keuze niet.
Gelukkig zijn de katten met hun tweetjes en kom ik ze af en toe een knuffel geven.
Haha ja, mijn oma laat mij ook altijd achter hier.quote:
EEn andere omgeving is misschien wel eens goed voor jou, of juist niet?quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja wil daar altijd nog wel eens heen. Maar is er tot nu toe niet van gekomen.
Komt wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |