SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
Groot fan van User Wotte
Sjon hep ermee gewerkt dus hij is vast beter dan die andere 8 linksbacksquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:33 schreef Mani89 het volgende:
Lekker man een 28-jarige Griek van een middenmoter uit de Championship, dat wordt vast weer een grandioos succes.
dat is dan ook niet zo lastig vrees / denk ikquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Sjon hep ermee gewerkt dus hij is vast beter dan die andere 8 linksbacks
John is een lieve en geen domme manquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze kan er ook niks van helaasquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof dat niet zo.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
T zal toch gebeuren dat Akpom, Forbs en Bergwijn ineens weg zijn.
Hoop geld, geen spelers
Wat heeft dat nou met doelpalen verzetten te maken, ik zeg alleen dat ik van de schoten op doel die ik gezien heb en geen goal werden er maar 1 gevaarlijk was, dus de statistiek zegt me niet zoveel.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker de doelpalen aan het verzetten?
We zullen zien zaterdag
Aparte dag voor een topper overigens. Alhoewel, 'topper'![]()
Jij stelde dat het primair schoten van buiten de 16 waren. Vervolgens laten de statistieken iets anders zien en begin je vervolgens dat het ongevaarlijke schoten waren.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou met doelpalen verzetten te maken, ik zeg alleen dat ik van de schoten op doel die ik gezien heb en geen goal werden er maar 1 gevaarlijk was, dus de statistiek zegt me niet zoveel.
En zaterdag wordt het natuurlijk moeilijk voor Ajax, er zijn wel wat stappen gezet maar vooral met bal, zonder is het heel fragiel.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij stelde dat het primair schoten van buiten de 16 waren. Vervolgens laten de statistieken iets anders zien en begin je vervolgens dat het ongevaarlijke schoten waren.
Dan ben je de doelpalen aan het verzetten.
Je hebt schoten op doel en schoten op doel, naast die 2 goals waarvan er eentje gelukkig inging kan ik me nog 1 grote kans van hun herinneren die op doel was.quote:Nu niks.
Al is het wel een problematische statistiek gezien hoe makkelijk PSV scoort..
Los van eventuele versterkingen wel benieuwd wat Schip daar op korte termijn aan denkt te gaan doen.
Je hebt dus niet gekeken.quote:Het gaat niet om de kwaliteit van die schoten of het eindresultaat maar geeft wel een indicatie van hoeveel ruimte er wederom lag als zo'n laagvlieger tot een dergelijke bizarre statistiek komt.
Ter vergelijking tegen Feyenoord hadden ze 0 schoten op kool. En tegen PSV eentje....
Er is nog van alles mis met Ajax hoor maar als er van buiten de 16 geschoten wordt is dat toch niet iets om je druk over te maken, dus schoten op doel zeggen niet zoveel.quote:Ik wel en jij waarschijnlijk ook maar je wil het kennelijk niet zien dan.
Grote kansenquote:Heb je niet een andere wedstrijd zitten kijken? 8 schoten van Heracles waren binnen de 16 en slechts 5 er buiten.
https://www.fcupdate.nl/v(...)x-27-01/statistieken
quote:Lekker de doelpalen aan het verzetten?
We zullen zien zaterdag
Aparte dag voor een topper overigens. Alhoewel, 'topper'
Je kan beter niet reageren die loopt gewoon te zuigenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
Je hebt schoten op doel en schoten op doel, naast die 2 goals waarvan er eentje gelukkig inging kan ik me nog 1 grote kans van hun herinneren die op doel was.
[..]
Je hebt dus niet gekeken.
[..]
Er is nog van alles mis met Ajax hoor maar als er van buiten de 16 geschoten wordt is dat toch niet iets om je druk over te maken, dus schoten op doel zeggen niet zoveel.
[..]
Grote kansen
1 - 4
[..]
Weet niet wat er met hem gebeurt is, maar voor mij wel de reden dat ik er amper nog naar kijken.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoor nu Van Basten bij Rondo over Brobbey, wat is dat toch een vreselijk zure negatieve vent altijd. Zelfs nu Brobbey begint te scoren aan de lopende band is het nog niet goed genoeg, want oh hij miste ook een kans in de wedstrijd
Ik was even vergeten dat Van Basten er altijd 5 per pot maakte
Hij heeft gewoon gelijk. 2x scoren tegen Heracles is leuk, maar laat het nu maar zien tegen PSV.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoor nu Van Basten bij Rondo over Brobbey, wat is dat toch een vreselijk zure negatieve vent altijd. Zelfs nu Brobbey begint te scoren aan de lopende band is het nog niet goed genoeg, want oh hij miste ook een kans in de wedstrijd
Ik was even vergeten dat Van Basten er altijd 5 per pot maakte
Hij laat het nu al een flink aantal weken op rij zien, dan doe je het gewoon goed.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. 2x scoren tegen Heracles is leuk, maar laat het nu maar zien tegen PSV.
Maar goed, MvB moet ook begrijpen dat niet iedere voetballer zijn niveau zal aantikken.
Dat kan niemand ontkennen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij laat het nu al een flink aantal weken op rij zien, dan doe je het gewoon goed.
De backs bij Ajax zijn een beetje zoals Feyenoord veelal brandhout koopt op de flanken.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Backs moet je dan ook opleiden (vrij naar Pieter Zwart)quote:Op woensdag 31 januari 2024 01:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
De backs bij Ajax zijn een beetje zoals Feyenoord veelal brandhout koopt op de flanken.
Spelers in de bonus?quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:48 schreef PicoMMP het volgende:
De spelersbus van Ajax staat op een random woensdagochtend om 7.30 uur op een parkeerplaats van een Albert Heijn in Amstelveen.
Boeiendquote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon een hele knappe prestatie van de dames
Bussen worden ook wel eens elders ingezet. Ook wel eens de Feyenoord spelersbus voorbij gereden om 07.30 smorgens ver bij de Kuip vandaan en niet op weg naar een vliegveldquote:Op woensdag 31 januari 2024 07:48 schreef PicoMMP het volgende:
De spelersbus van Ajax staat op een random woensdagochtend om 7.30 uur op een parkeerplaats van een Albert Heijn in Amstelveen.
Deed Pieter Zwart ook in Football Manager ben wel benieuwd of dat ook onder voetbalverstand valt.quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Backs moet je dan ook opleiden (vrij naar Pieter Zwart)
wat een rampquote:Op woensdag 31 januari 2024 07:48 schreef PicoMMP het volgende:
klopt tegen bodo glimtquote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Toch nog een CL wedstrijd straks jaaaaaaa
Je moet eigenlijk al je spelers zelf opleiden maar helaas werkt dat niet, zeker als je niet kan doorselecteren en je goeie spelers na 2 max 3 seizoenen vertrekken.quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Deed Pieter Zwart ook in Football Manager ben wel benieuwd of dat ook onder voetbalverstand valt.
En de echt grote talenten vaak op voor hun 16e al de koppen gek gemaakt worden met Engelse topclubs die in de rij staan.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk al je spelers zelf opleiden maar helaas werkt dat niet, zeker als je niet kan doorselecteren en je goeie spelers na 2 max 3 seizoenen vertrekken.
Ook dat nog inderdaad en er is verder ook zat fout gegaan bij Ajax de afgelopen jaren hoor maar dat je alles maar uit je jeugdopleiding moet kunnen halen is alleen maar leuk voor de buhne.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En de echt grote talenten vaak op voor hun 16e al de koppen gek gemaakt worden met Engelse topclubs die in de rij staan.
Is er ooit 1 speler van Ajax voor zijn 18de naar het buitenland gegaan die het gered heeft? Is volgens mij op 1 hand te tellen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En de echt grote talenten vaak op voor hun 16e al de koppen gek gemaakt worden met Engelse topclubs die in de rij staan.
Dat zal best maar ze zijn wel weg.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:47 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Is er ooit 1 speler van Ajax voor zijn 18de naar het buitenland gegaan die het gered heeft? Is volgens mij op 1 hand te tellen.
Maar zo goed waren ze dus blijkbaar niet anders hadden ze het wel gered.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal best maar ze zijn wel weg.
Toch fijn dat Ajax of een andere club je altijd dan wel terugkoopt en je waarschijnlijk nog terugkeert met een beter salaris dan je generatiegenoten ook nogquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:54 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Maar zo goed waren ze dus blijkbaar niet anders hadden ze het wel gered.
Het gaat om de stappen die je kan maken, als je op je 16e naar Man City gaat zal je al meteen heel aardig verdienen maar die stap naar het eerste is wel heel groot, neemt niet weg dat je dan via kleinere clubs alsnog de top kan halen en zoniet een hele aardige boterham verdienen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:54 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Misschien hadden ze het met een ander traject wel gered.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:54 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Toch genoeg spelers die dat lukt, neem Nathan Ake. Absolute top komt wel bovendrijven. Het is juist de tussencategorie die wat meer baat heeft bij een 'persoonlijkere opleiding', en vaak vallen backs daar wel tussen. Dat zijn best vaak niet de grootste talenten in de jeugd omdat een hoop van de kwaliteiten die ze nodig hebben pas relatief laat ontwikkeld worden (zoals loopvermogen en duelkracht).quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat om de stappen die je kan maken, als je op je 16e naar Man City gaat zal je al meteen heel aardig verdienen maar die stap naar het eerste is wel heel groot, neemt niet weg dat je dan via kleinere clubs alsnog de top kan halen en zoniet een hele aardige boterham verdienen.
De garantie dat je via Ajax de top gaat halen heb je ook niet.
Genoeg ja? Je noemt nu net een uitzondering en dat is ook nog eens met vallen en opstaan gelukt. Niet dat er wat mis mee is hoor dat jonge jongens het op een andere manier proberen, vanaf de zijlijn is uiteraard makkelijk roepen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch genoeg spelers die dat lukt, neem Nathan Ake. Absolute top komt wel bovendrijven. Het is juist de tussencategorie die wat meer baat heeft bij een 'persoonlijkere opleiding', en vaak vallen backs daar wel tussen. Dat zijn best vaak niet de grootste talenten in de jeugd omdat een hoop van de kwaliteiten die ze nodig hebben pas relatief laat ontwikkeld worden (zoals loopvermogen en duelkracht).
Die zien we over paar jaar dus weer terug bij Excelsior.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:39 schreef TheVulture het volgende:
Misehouy is wel definitief einde verhaal, die mag nu ook niet meer met Jong Ajax meedoen. Lijkt me ondanks zijn veronderstelde talent een prima keuze van Ajax, je moet je niet laten piepelen door zo'n jeugdspeler.
Mijn punt is dat talent in de jeugd vaak niet zoveel zegt. Meest recente voorbeeld onze Turkse vriend die nu bij Twente speelt.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Misschien hadden ze het met een ander traject wel gered.
Of je rustig mag rijpen als dragende speler in Jong Ajax in een vertrouwde omgeving met familie of vrienden of bij City moet trainen met een top selectie en moet vechten voor je plek tussen onbekende mensen in een gastgezin is nogal anders.
Sommige spelers zullen in die tweede situatie misschien goed functioneren, maar de meeste niet op die leeftijd.
Het gaat echt niet alleen om talent. Anders kun je alle jeugdopleidingen wel opdoeken en gewoon spelers oppikken bij de A 1 van amateurs.
Klopt. Veel talent redt het sowieso niet. Maar spelers zonder talent hebben nog minder kans.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:57 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Mijn punt is dat talent in de jeugd vaak niet zoveel zegt. Meest recente voorbeeld onze Turkse vriend die nu bij Twente speelt.
Die is nog wel steeds verhuurd tochquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:57 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Mijn punt is dat talent in de jeugd vaak niet zoveel zegt. Meest recente voorbeeld onze Turkse vriend die nu bij Twente speelt.
Ja maar die zie ik Ajax 1 niet halen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is nog wel steeds verhuurd toch
Dit boeit echt helemaal niemand.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:00 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Juiceeeeeee news voor vandaag. Kenneth samen met Vertessen on the hunt op Snapchat.
Aké is het uiteindelijk gelukt door bewust stappen opzij te zetten. eerst verhuurd aan Bournemouth, daarna verkocht aan Bournemouth en door zijn goede prestaties teruggekocht.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch genoeg spelers die dat lukt, neem Nathan Ake. Absolute top komt wel bovendrijven. Het is juist de tussencategorie die wat meer baat heeft bij een 'persoonlijkere opleiding', en vaak vallen backs daar wel tussen. Dat zijn best vaak niet de grootste talenten in de jeugd omdat een hoop van de kwaliteiten die ze nodig hebben pas relatief laat ontwikkeld worden (zoals loopvermogen en duelkracht).
Niet teruggekocht, verkocht van Chelsea aan Bournemouth en vervolgens aan Man City verkochtquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:07 schreef Sabata het volgende:
[..]
Aké is het uiteindelijk gelukt door bewust stappen opzij te zetten. eerst verhuurd aan Bournemouth, daarna verkocht aan Bournemouth en door zijn goede prestaties teruggekocht.
Misehouy is ook geen geweldenaar. Hartstikke leuk in de jeugd maar in het grotemensenvoetbal heb je er weinig aan. Eigenlijk is hij een buitenspeler zonder turbo en daarom speelt hij maar op het middenveld en doet het daar leuk wanneer het allemaal vrijblijvend is maar in het echte voetbal heb je niet zoveel aan dat soort spelers.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:39 schreef TheVulture het volgende:
Misehouy is wel definitief einde verhaal, die mag nu ook niet meer met Jong Ajax meedoen. Lijkt me ondanks zijn veronderstelde talent een prima keuze van Ajax, je moet je niet laten piepelen door zo'n jeugdspeler.
quote:Volgens Voetbal International voert Ajax momenteel gesprekken met Anwar El Ghazi. De aanvaller heeft zichzelf aangeboden bij de club en is momenteel transfervrij, aangezien in november van vorig jaar zijn contract bij FSV Mainz werd ontbonden. Omdat El Ghazi momenteel zonder club zit, kan hij ook na het sluiten van de transfermarkt nog worden vastgelegd.
El Ghazi speelde al in de jeugdopleiding van Ajax en kwam uiteindelijk tot 100 officiële wedstrijden in het eerste elftal. In september van vorig jaar werd zijn contract bij PSV nog ontbonden, waarna hij niet veel later een contract tekende bij FSV Mainz. Ruim een maand later zat hij echter alweer zonder club na een conflict met de clubleiding over een post van hem op social media.
Zal hij toch naar Feyenoord moeten.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij heeft het niet zo op Joden, geloof ik.
Beter daar dan hierquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal hij toch naar Feyenoord moeten.
Zeker, al heeft hij wel een goeie trap maar verder niet explosief genoeg voor een buitenspeler.quote:
Ik denk het toch wel en Bergwijn moet beter kunnen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:09 schreef Black-Death het volgende:
Slechter rendement dan Bergwijn zal hij toch niet hebben
Wordt gelukkig door andere bronnen ontkend.quote:
Ze waren toch ver met Sanchez laten vertrekken?quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gaat niemand meer weg schijnbaar is wat ik gehoord heb.
Laatste berichten zijn dat Porto toch niet meewerkt.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze waren toch ver met Sanchez laten vertrekken?
Die Rijkhof is toch een jeugdspeler dus lijkt me stug dat dit out-in verhaal ook voor hem telt, maar we weten het snel genoeg.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gaat niemand meer weg schijnbaar is wat ik gehoord heb.
Zal best wel aardig salaris hebben bij Dortmundquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Rijkhof is toch een jeugdspeler dus lijkt me stug dat dit out-in verhaal ook voor hem telt, maar we weten het snel genoeg.
Ik hoop dat Brobbey nog minimaal een seizoen blijft anders blijft het dweilen met de kraan open qua heropbouw.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:08 schreef -XOR- het volgende:
Zou jammer zijn als dat niet doorgaat want hij is wel een beetje een type Dolberg denk ik en zal ook beter tot zijn rechtkomen bij Ajax dan in het powervoetbal van Dortmund. Mooie opvolger van Brobbey.
Rijkhoff heeft denk ik ook nog wel even zolang nodig om te rijpen voordat hij vaste spits in Ajax 1 kan zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hoop dat Brobbey nog minimaal een seizoen blijft anders blijft het dweilen met de kraan open qua heropbouw.
Hey Jade ik heb 0 euro maar wel een bovengemiddeld grote lul. Kom dan.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:00 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Juiceeeeeee news voor vandaag. Kenneth samen met Vertessen on the hunt op Snapchat.
Denk dat ze het omgekeerde zoekt.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey Jade ik heb 0 euro maar wel een bovengemiddeld grote lul. Kom dan.
Tot 00.00 zelfsquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:59 schreef Black-Death het volgende:
Is de transfermarkt open tot vandaag 18.00u?
Het zou ook wel redelijk genant zijn als dit soort deals afketsen, hier zit zo weinig afbreukrisico aan.quote:
Die voetbalt de komende weken dus weer als een natte krantquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:00 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik mag toch hopen Hlynsson erin blijft, enige speler met wat creativiteit op het middenveldquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die voetbalt de komende weken dus weer als een natte krant
Nu zal ie waarschijnlijk wel op het bankje gaan komen als het middenveld Branco/Henderson wordt op de 6-8 positie. Denk dat Hlynsson wel een streepje voor heeft op 10, zeker qua scorend vermogen.
Denk het ook. Hopelijk Salah-Edinne nog slijten, scheelt weer watquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Enige wat erbij gaat komen denk ik
Ja als men voor die 1,5/2 miljoen en het salaris van Rijkhof al moeilijk doet lijken me er verder niet veel opties. Tenzij we Bergwijn of Akpom nog verpatsenquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Enige wat erbij gaat komen denk ik
Denk dat de RvC meer kijkt naar de grootte van de selectie, mensen hebben nogal vaak de neiging om slechte spelers voor 100% af te schrijven, maar in de praktijk zolang die gasten binnen de selectie zitten kan je ze altijd nog wel verkopen van de zomer voor 50+% van de waarde, dat wordt lastiger als je ze buiten de selectie moet zetten wegens ruimtegebrek. Daarnaast is teveel spelers betalen om niets te doen onbehoorlijk bestuur wat je ook moet voorkomen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja als men voor die 1,5/2 miljoen en het salaris van Rijkhof al moeilijk doet lijken me er verder niet veel opties. Tenzij we Bergwijn of Akpom nog verpatsen
Een paar backs kunnen we wel lozen jaquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoop dat er nog 2-3 weggaan vandaag al dan niet op huurbasis.
Bayern heeft die Spanjaard binnenquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja als men voor die 1,5/2 miljoen en het salaris van Rijkhof al moeilijk doet lijken me er verder niet veel opties. Tenzij we Bergwijn of Akpom nog verpatsen
Verweijquote:
Kunnen er allebei geen klote van, dus ze mogen allemaal weg.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:16 schreef Lt.Bookman het volgende:
Bizar. ASE is een minder slechte linksback dan Martha.
Voor dit soort gevallen is de uitdrukking 'lood om oud ijzer' bedachtquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:16 schreef Lt.Bookman het volgende:
Dood.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kiezen tussen dood en hersendood. Wat een uitdaging.
Over hersendood gesproken, zou die Sosa nog een keer gaan voetballen of moeten we die ook maar afschrijven?quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kiezen tussen dood en hersendood. Wat een uitdaging.
Het erge is dat ik hoop dat hij er zondag bij is aangezien Martha al helemaal oogaids is.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Over hersendood gesproken, zou die Sosa nog een keer gaan voetballen of moeten we die ook maar afschrijven?
Die mag in de zomer pleite.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Over hersendood gesproken, zou die Sosa nog een keer gaan voetballen of moeten we die ook maar afschrijven?
die zat afgelopen week wel op de bank dus die lijkt dan wel fit toch? Beter dan martha iig.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Net als Mikautadze liep die ook te ballen alsof het hem heel weinig kan schelen .quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Samen naar de Bulldogquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Net als Mikautadze liep die ook te ballen alsof het hem heel weinig kan schelen .
Vrienden van me spotten Sosa een keer aan de racletten op een doordeweekse avond. Misschien doet hij dat wel.quote:
Het lijkt of hij op vakantie is in Amsterdam.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vrienden van me spotten Sosa een keer aan de racletten op een doordeweekse avond. Misschien doet hij dat wel.
Het probleem is een beetje dat hij alleen aanvallend goed is als back, en we daar bij Ajax weinig aan hebben in deze tijden.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het lijkt of hij op vakantie is in Amsterdam.
Klopt maar van hem had ik wel iets meer verwacht, we hebben het wel over de eredivisie, al moet ik zeggen dat Taylor het de back achter hem ook niet makkelijk maakt want die is nog aan het rouwen als de bal alweer aan de verkeerde kant in het netje ligt.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het probleem is een beetje dat hij alleen aanvallend goed is als back, en we daar bij Ajax weinig aan hebben in deze tijden.
De tactische wanorde bij dit Ajax is wel zelden vertoond. Dat Martha een keer als een debiel instapt en het bedeen openligt, deugt natuurlijk niet.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt maar van hem had ik wel iets meer verwacht, we hebben het wel over de eredivisie, al moet ik zeggen dat Taylor het de back achter hem ook niet makkelijk maakt want die is nog aan het rouwen als de bal alweer aan de verkeerde kant in het netje ligt.
en dat was Twente met je eens.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:16 schreef Lt.Bookman het volgende:
Neequote:Op donderdag 1 februari 2024 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
Nog een uur of 7, komt er nog 'vuurwerk'?
Nee, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
Nog een uur of 7, komt er nog 'vuurwerk'?
Jong Ajax en op de bank bij het 1e lijkt me.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die Rijkhoff gaat eerst naar Jong Ajax of?
Een verlies maken op een speler die je naar de hel wil sturen?quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Forbs voor 15 miljoen naar Feyenoord.
Top nieuwsquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:03 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ajax ontvangt last-minute bod op Akpom
Daar komen de paniekponden.
En toch maakt ie zijn treffers als invaller.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat Tjoepa Akpum er echt vrij weinig van kan misschien?
Scoort vrij veel en je hebt niemand anders behalve een speler van Dortmund O19. Zou echt een zeer domme beslissing zijn om Akpom nu weg te doen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat Tjoepa Akpum er echt vrij weinig van kan misschien?
Ja zijn die statistieken echt zo indrukwekkend? Want op mij heeft het werkelijk 0 indruk gemaakt. Hij heeft in zijn hele carrière 1 goed seizoen gehad zou niet weten waarom hij er nu ineens meer zou gaan scoren.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toch maakt ie zijn treffers als invaller.
En na Brobbey heb je nu alleen een 19 jarige die nog echt niets heeft laten zien.
Wil je 3de worden kan je wat mij betreft hem nu niet laten gaan.
Per minuut scoort Akpom echt veel, meer dan Brobbey en de rest.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja zijn die statistieken echt zo indrukwekkend? Want op mij heeft het werkelijk 0 indruk gemaakt. Hij heeft in zijn hele carrière 1 goed seizoen gehad zou niet weten waarom hij er nu ineens meer zou gaan scoren.
T is Akpom of nog maar een jeugdspeler he.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja zijn die statistieken echt zo indrukwekkend? Want op mij heeft het werkelijk 0 indruk gemaakt. Hij heeft in zijn hele carrière 1 goed seizoen gehad zou niet weten waarom hij er nu ineens meer zou gaan scoren.
2 goals tegen Heerenveen en 3 goals tegen Almere, vitesse en Volendam![]()
En die 2 tegen AEK en die 1 tegen Marseille negeren we omdat?quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
2 goals tegen Heerenveen en 3 goals tegen Almere, vitesse en Volendam![]()
Je moet het verlies gewoon proberen te beperken. Natuurlijk heb in liever ook 2 goede spitsen maar Akpom is geen goede spits.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is Akpom of nog maar een jeugdspeler he.
Prima als hij van de zomer gaat, graag zelfs.
Nu is het moment er gewoon niet meer voor
Waar komt die haat op Akpom opeens vandaan? Is voor mij 1 van de betere spelers van deze zomer, doet wat een spits moet doen, scoren.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet het verlies gewoon proberen te beperken. Natuurlijk heb in liever ook 2 goede spitsen maar Akpom is geen goede spits.
Je kan toch ook gewoon voetbal kijken, die kan er niet zoveel van.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waar komt die haat op Akpom opeens vandaan? Is voor mij 1 van de betere spelers van deze zomer, doet wat een spits moet doen, scoren.
Haat is een groot woord en viel een paar x goed in (vooral een goed rendement) maar is gewoon veel te duur voor wat je er voor krijgtquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waar komt die haat op Akpom opeens vandaan? Is voor mij 1 van de betere spelers van deze zomer, doet wat een spits moet doen, scoren.
Nu verkopen, over 2 weken Brobbey geblesseerd. Alleen RIjkhof over.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet het verlies gewoon proberen te beperken. Natuurlijk heb in liever ook 2 goede spitsen maar Akpom is geen goede spits.
Zet je bergwijn in de spits en forbs op links dan heb je een beetje hetzelfde effect.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu verkopen, over 2 weken Brobbey geblesseerd. Alleen RIjkhof over.
Geen derde, geen kans op tig miljoen CL gelden.
Verlies beperken is leuk, enige vorm van realisme is ook wel fijn echter.
Akpom is opeens net zo slecht als Forbs?quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:45 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Zet je bergwijn in de spits en forbs op links dan heb je een beetje hetzelfde effect.
Geen haat hoor maar gewoon een gezonde blik op de situatie. Akpom had 3 goede weken maar de rest van de tijd heeft hij er niks van gebakken en de simpelste kansen verneukt.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Welke rest van de tijd? Die jongen speelt bijna nooit op wat invalbeurten na en in die invalbeurten scoort die vaker wel dan niet. Ik zou even naar de statistieken gaan kijken want je hebt een heel raar idee van hoe vaak Akpom speelt en hoeveel die scoort en in welk tijdsbestek.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geen haat hoor maar gewoon een gezonde blik op de situatie. Akpom had 3 goede weken maar de rest van de tijd heeft hij er niks van gebakken en de simpelste kansen verneukt.
laten we nou niet doen alsof ie de 1 na de andere erin legt, dat rijtje is matig. Voetballend is het gewoon te matig en zeker voor een backup te duur. Als je er dan 15 miljoen voor kan krijgen moet je dat meteen doen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Akpom is opeens net zo slecht als Forbs?
Voor de duidelijkheid, Akpom heeft na Brobbey op dit moment de meeste doelpunten gemaakt voor Ajax. Terwijl die niet tot nauwelijks speelt. Een scorende spits, what else do you want?
Of je kijkt niet alleen naar de statistieken.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Welke rest van de tijd? Die jongen speelt bijna nooit op wat invalbeurten na en in die invalbeurten scoort die vaker wel dan niet. Ik zou even naar de statistieken gaan kijken want je hebt een heel raar idee van hoe vaak Akpom speelt en hoeveel die scoort en in welk tijdsbestek.
Iedereen maakt zijn treffers in de eredivie. De eredivisie wordt door Engelsen dan doorgaans ook ingeschat op het niveau van landen als Finland of Kazakhstan.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toch maakt ie zijn treffers als invaller.
En na Brobbey heb je nu alleen een 19 jarige die nog echt niets heeft laten zien.
Wil je 3de worden kan je wat mij betreft hem nu niet laten gaan.
Uh, okequote:Op donderdag 1 februari 2024 20:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Iedereen maakt zijn treffers in de eredivie. De eredivisie wordt door Engelsen dan doorgaans ook ingeschat op het niveau van landen als Finland of Kazakhstan.
Verweijquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:09 schreef D_A het volgende:
https://x.com/mikeverweij/status/1753132972893478969?s=46
Gelijk doen natuurlijk.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:09 schreef D_A het volgende:
https://x.com/mikeverweij/status/1753132972893478969?s=46
En daar gaat Ajax nu niet mee akkoord natuurlijk. Die willen minder/geen voorwaarden.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
Die 'verplichte' koopoptie heeft wel voorwaarden, die niet positief zijn
Ben ik het wel mee eens, mist ook ontzettend veel kansen doir gebrek aan overzicht en techniek. Als je die nu met winst kan verkopen meteen doen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon voetbal kijken, die kan er niet zoveel van.
Klein tot middelgroot verlies gewoon pakken.quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens, mist ook ontzettend veel kansen doir gebrek aan overzicht en techniek. Als je die nu met winst kan verkopen meteen doen.
Als ze van die miljoenen fatsoenlijke backs halen wel. Maar dat zal wel niet meer lukken binnen twee uurquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:54 schreef Tjacka het volgende:
Ik merk als supporter niks van die miljoenen. Al is 15 miljoen voor een spits die er niks van kan wel veel
Als je hem nu kan slijten met winst is dat sowieso een stapje naar herstel, los van of je deze winterstop al versterkingen haalt. Als we nog een paar van die miskleunen van Mislintat zonder al te veel schade kunnen verpatsen sta je er een stuk beter voor in de zomer.quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:08 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Als ze van die miljoenen fatsoenlijke backs halen wel. Maar dat zal wel niet meer lukken binnen twee uur
Met akpom heb je meer kans op de derde plaats en volgende ronde clquote:Op donderdag 1 februari 2024 22:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je hem nu kan slijten met winst is dat sowieso een stapje naar herstel, los van of je deze winterstop al versterkingen haalt. Als we nog een paar van die miskleunen van Mislintat zonder al te veel schade kunnen verpatsen sta je er een stuk beter voor in de zomer.
Misschien kunnen we toestemming vragen om met 14 spelers te spelenquote:Op donderdag 1 februari 2024 22:08 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Als ze van die miljoenen fatsoenlijke backs halen wel. Maar dat zal wel niet meer lukken binnen twee uur
Valt tegen. ASE is weg, Hato is centraal vereist, Martha geen back, Ávila is kapot, Sosa altijd ziek, zwak of misselijk, Rensch is een zacht ei, Gooijer te onervaren en Gaaei is helemaal geen voetballer.quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Misschien kunnen we toestemming vragen om met 14 spelers te spelen
we hebben toch genoeg backs
we hebben er nog steeds genoegquote:Op donderdag 1 februari 2024 22:20 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Valt tegen. ASE is weg, Hato is centraal vereist, Martha geen back, Ávila is kapot, Sosa altijd ziek, zwak of misselijk, Rensch is een zacht ei, Gooijer te onervaren en Gaaei is helemaal geen voetballer.
Plus dat ze moeten vrezen voor tien strafpunten zoals Everton die ook kreeg voor het overtreden van de FFP regels.quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
Mooi, hij gaat niet meer.
Komende zomer maar fatsoenlijk regelen.
Een van de grootste problemen was dat Forrest hem alleen over zou nemen als ze niet zouden degraderen. Gezien de stand in de PL is die kans nog redelijk groot.
Wat moet ie anders zeggen? Kut dat ik terug ben?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Hartstikke leuk dat Rijkhoff terug is, denk dat we daar aardig wat plezier aan gaan beleven, maar wat bezielt zo'n jongen nou om nu te gaan roepen dat 'ie zo'n ras-Ajacied is. Knul wist niet hoe snel 'ie weg moest toen hij 16 werd.
Bij hem heb je ook het probleem niet dat je erop gaat verliezen en voor plan B een prima spits dus goed dat hij blijft.quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
Mooi, hij gaat niet meer.
Komende zomer maar fatsoenlijk regelen.
Een van de grootste problemen was dat Forrest hem alleen over zou nemen als ze niet zouden degraderen. Gezien de stand in de PL is die kans nog redelijk groot.
Eens. En ook een irritante gewoonte van jongens als Brobbey destijds en nu die Misehouy; denk wel dat die gasten helemaal gek gedraaid worden door hun omgeving, en laat ik voor mezelf spreken: toen ik 16 was maakte ik ook niet al te verstandige keuzes, laat staan dat er toen iemand met tonnen / miljoen stond te zwaaien.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Hartstikke leuk dat Rijkhoff terug is, denk dat we daar aardig wat plezier aan gaan beleven, maar wat bezielt zo'n jongen nou om nu te gaan roepen dat 'ie zo'n ras-Ajacied is. Knul wist niet hoe snel 'ie weg moest toen hij 16 werd.
Alex KroesGODquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:49 schreef Mani89 het volgende:
Overmars tijden herleven. Straks in de zomer lekker de rest van die Mislintat rommel met winst verkopen, lekker man 🤙🏻
Eerst maar eens zien allemaal, Kroes zei ook dat er op Akpom zwaar verlies geleden zou worden maar dat lijkt dus niet zo te zijn.quote:
Precies, er wordt wel heel makkelijk over gepraat. Je kan als jonge gast heel wat verdienen en als je het dan niet maakt kan je altijd nog terug naar de eredivisie. Ik zou het ook wel wetenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:36 schreef manny het volgende:
[..]
Eens. En ook een irritante gewoonte van jongens als Brobbey destijds en nu die Misehouy; denk wel dat die gasten helemaal gek gedraaid worden door hun omgeving, en laat ik voor mezelf spreken: toen ik 16 was maakte ik ook niet al te verstandige keuzes, laat staan dat er toen iemand met tonnen / miljoen stond te zwaaien.
Als hij er nog een aantal in legt waarschijnlijk niet neequote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij hem heb je ook het probleem niet dat je erop gaat verliezen en voor plan B een prima spits dus goed dat hij blijft.
Het kan toch gewoon wegblijven? Gewoon zeggen dat je blij bent dat je terug bent, dat je veel hebt geleerd in Dortmund en dat je alles gaat geven om nu te slagen bij Ajax.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat moet ie anders zeggen? Kut dat ik terug ben?
Ik ook. Maar laat dat soort teksten als je terug komt gewoon achterwege.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Precies, er wordt wel heel makkelijk over gepraat. Je kan als jonge gast heel wat verdienen en als je het dan niet maakt kan je altijd nog terug naar de eredivisie. Ik zou het ook wel weten
Maar het is toch ook helemaal niet zo gek dat hij wel een echte Ajacied is? In het moderne voetbal is dat gewoon minder belangrijk voor de keuzes die je maakt in je carrière.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ook. Maar laat dat soort teksten als je terug komt gewoon achterwege.
Grappig dat hij ook even op Fitz-Jim ingaat. Toch duidelijk waarom die is teruggehaald.quote:
Prima filmpjequote:
Dat gaan we morgen zienquote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:17 schreef klaasweetalles het volgende:
voor wie speelt henderson....wie is zijn plek kwijt
De paashaas doet niks verkeerd.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:38 schreef trein2000 het volgende:
Bij Ajax hebben ze het moreel besef van de paashaas. Goh.
Die is zelf ook niet vies van stukje vreemdgaan en sexuele intimidatie. Wil waarsch. wat tips uitwisselen met vieze Marc'je.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Van Praag sluit terugkeer Overmars bij Ajax uit: 'Niet bespreekbaar'
Soloacties van Blind, dat idee had ik ook al toen ik het artikel las.
Hij heeft de secretaresse niet verkracht he chefquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:38 schreef trein2000 het volgende:
Bij Ajax hebben ze het moreel besef van de paashaas. Goh.
Stel je voor wat voor lange post dit was geworden als je waarschijnlijk had uitgeschreven.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die is zelf ook niet vies van stukje vreemdgaan en sexuele intimidatie. Wil waarsch. wat tips uitwisselen met vieze Marc'je.
Ongelofelijk toch dat ze telkens maar die vent willen terughalen.
Het bewijs in de post onder jequote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:18 schreef MatthijsDJ het volgende:
Die reacties hier, zeker de helft heeft het artikel volgens mij niet gelezen.
Inderdaad, Van Praag probeert z’n vege lijf te redden:quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:18 schreef MatthijsDJ het volgende:
Die reacties hier, zeker de helft heeft het artikel volgens mij niet gelezen.
Ik denk is wel een belangrijk stukje in deze quote.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:36 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Inderdaad, Van Praag probeert z’n vege lijf te redden:
Uiteindelijk zegt Overmars 'nee' tegen het aanbod. "Ik denk dat als ik had doorgeduwd en gezegd had dat ik er open voor stond, dan zouden dingen in gang gezet zijn", zegt Overmars.
AvilaGodquote:Heel bizar. Heel bizar', vertelt Overmars in gesprek met de NOS over de onderhandelingen. 'Ik zei tegen mijn collega: "Ik wil me er een beetje buiten houden. Doe jij maar het contact met de mensen die op kantoor zitten, de afwikkeling enzovoorts." Ik heb Mislintat één berichtje gestuurd: "Dit moet het zijn." Het was de snelste deal ooit. Maar voor mij was het ook moeilijk, omdat ik dacht: godver, wat halen ze in huis?!'
Dat zeggen ze alleen maar omdat ze doodsbang zijn dat Marcgod terugkomtquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat een verhaal. Mooi stukje werk van de NOS.
En de usual suspects staan meteen weer vooraan met het 'moreel kompas'.
Vooral die eerste vond ik wel heel vreemd want dat is echt door Ajax (RVC) gedaan, had hem dan niet laten gaan maar op non actief gesteld zodat je hem nog steeds als aanspreekpunt had kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:30 schreef franklop het volgende:
Overmars alweer benaderd voor terugkeer. Tot twee keer toe
Antony, Alvarez, Kudus, Martinez....quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:20 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Magallán, Klaiber, Orejuela, Pierie...
Zitten altijd wel verkeerde spelers bij maar dit gaat ook meer om het onderhandelen etc. als het klopt tenminste.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:20 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Magallán, Klaiber, Orejuela, Pierie...
Ik hoop op winst maar ze hebben nog geen hele wedstrijd goed gespeeld dit seizoen en dat zal ze vandaag wel gaan opbreken, PSV is net wat beter dan Go Ahead.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:57 schreef Scorpie het volgende:
Hopen op een gelijkspelletje maar een verlies is al mentaal gezien ingecalculeerd.
Aanvallend zit het wel goed, alleen verdedigend is het nog een geitenkaas om maar eens een God te quoten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:57 schreef Lt.Bookman het volgende:
Het zijn bonuspunten, maar wel drie die je hard nodig hebt.
Ik ga in ieder geval uit van een nederlaag, maar hoop stiekem toch op een resultaat. Ze verspelen immers ook punten bij Utrecht, dus het kan wel. En niet te vergeten dat een slechter Ajax dan nu ze in oktober ook één helft de baas was.
Ik vind dit verre van chique van 'm om zo'n jongen eigenlijk nog verder de grond in te trappen.quote:
Hij zegt toch niets verkeerd verder, dat hij nog niet klaar voor Ajax was en dat de hoofdprijs betaald is of heb ik nog iets gemist.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind dit verre van chique van 'm om zo'n jongen eigenlijk nog verder de grond in te trappen.
020 heeft wat succesjes gehad met marcie en nu denken ze dat hij het succesfactortje was van die periodequote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die is zelf ook niet vies van stukje vreemdgaan en sexuele intimidatie. Wil waarsch. wat tips uitwisselen met vieze Marc'je.
Ongelofelijk toch dat ze telkens maar die vent willen terughalen.
Klopt. Brobbey in vorm is vast een stuk scherper vandaag dan in de uitwedstrijd. Toen speelden we met Gaaei en Ávila als backs. Vanavond hopelijk Rensch en Sosa, dat is in ieder geval al een soort van upgrade.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Aanvallend zit het wel goed, alleen verdedigend is het nog een geitenkaas om maar eens een God te quoten.
Ja dan wordt het 2-5 ofzo. PSV zal wel flink scherp staan na die paar mindere wedstrijden en als dat surplus aan aanvallende kwaliteiten een beetje draait wordt iedere denkbare Ajax-verdediging helemaal kapotgetrokken.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax zal echt wel scoren, het is dat ze er ook wat tegen krijgen.
Het kwam over als "hahaha veel te veel voor betaald"quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zegt toch niets verkeerd verder, dat hij nog niet klaar voor Ajax was en dat de hoofdprijs betaald is of heb ik nog iets gemist.
Ik vind dat surplus nog wel meevallen, het is meer dat het bij Ajax verdedigend heel matig is, het surplus van PSV ligt normaliter meer op het middenveld maar dat is zonder Veerman ook wel weer wat minder.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja dan wordt het 2-5 ofzo. PSV zal wel flink scherp staan na die paar mindere wedstrijden en als dat surplus aan aanvallende kwaliteiten een beetje draait wordt iedere denkbare Ajax-verdediging helemaal kapotgetrokken.
Met aanvallend bedoel ik vooral het vermogen tot het creëren van kansen, daarbij is het middenveld instrumenteel, maar het middenveld is op een andere manier sterk dan het middenveld van bijvoorbeeld het Franse nationale elftal dat is.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat surplus nog wel meevallen, het is meer dat het bij Ajax verdedigend heel matig is, het surplus van PSV ligt normaliter meer op het middenveld maar dat is zonder Veerman ook wel weer wat minder.
Niet alleen aanvallend maar ook verdedigend, in principe staan er nog dezelfde jodokussen achterin als vorig seizoen maar je ziet wat een intelligent middenveld uitmaakt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Met aanvallend bedoel ik vooral het vermogen tot het creëren van kansen, daarbij is het middenveld instrumenteel, maar het middenveld is op een andere manier sterk dan het middenveld van bijvoorbeeld het Franse nationale elftal dat is.
Lampen gaan neer in Amsterdamquote:
Als Bosz gewoon lekker op de counter gaat ballen met Lozano en Bakayogo dan wordt het zo 0-7 ofzoquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat surplus nog wel meevallen, het is meer dat het bij Ajax verdedigend heel matig is, het surplus van PSV ligt normaliter meer op het middenveld maar dat is zonder Veerman ook wel weer wat minder.
Je moeder is beter met ballenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:01 schreef klaasweetalles het volgende:
brobby is een matige spits
die ballen die hij maakt bij 020 kan iedere spits maken bij 020
Tahirovic ipv Hlynsson? Kijk je met je ogen dicht somsquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:37 schreef Lt.Bookman het volgende:
Had liever Rensch rechtsback, Sosa in de basis en Tahirovic ipv Taylor of Hlynsson gezien.
Taylor oke maar waarom voor Hlynsson?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:37 schreef Lt.Bookman het volgende:
Had liever Rensch rechtsback, Sosa in de basis en Tahirovic ipv Taylor of Hlynsson gezien.
Omdat ik weet dat al onze trainers Taylor altijd laten staan. Zelf zie ik natuurlijk liever Hlynsson.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:24 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Taylor oke maar waarom voor Hlynsson?
Klopt. Slap opgetreden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Bij het tweede slappe Sosa moment gelijk afgestraft
Laat we het maar op houden dat je bij Kroatië/Dinamo Zagreb 90% van de tijd helemaal niet hoeft te verdedigen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:49 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Klopt. Slap opgetreden.
Maar waar waren de centrumverdedigers?
Denk dat we alsnog verliezen..
Doet het tot nu toe prima trouwensquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:50 schreef -XOR- het volgende:
Henderson zal ook zijn ogen wel uitkijken, wat er allemaal kan op de Nederlandse velden.
Dat blijkt wel jaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laat we het maar op houden dat je bij Kroatië/Dinamo Zagreb 90% van de tijd helemaal niet hoeft te verdedigen.
Brengt rust aan de bal op een belangrijke positie in het veld.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Doet het tot nu toe prima trouwens
Ja, vindt makkelijk de vrije man en je ziet dat hij gewend is aan een veel hogere snelheid. Press-resistance-genot.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Doet het tot nu toe prima trouwens
90 minuten volmaken en geen kramp zoals anderen wel haddenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:48 schreef Scorpie het volgende:
Henderson top 3 meeste gelopen meters.
Wat een baas
Ja inderdaad. Spelen een stuk volwassener nu.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:57 schreef Wotte het volgende:
Ik ben harstikke tevreden al met al. Het oogt veel stabieler met onze Engelse vriend.
Had hier en daar best een aardige verdedigende actie, alleen bij die 1-1 zag hij er niet heel lekker uitquote:
Het is toch droevig dat je aanvoerder nooit in zo'n lijstje staat. Wat was die weer verschrikkelijk slecht zegquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:57 schreef Scorpie het volgende:
Brobbey
Henderson
Taylor (ongelukkig in de afwerking)
Berghuis
Allemaal goed gespeeld. Je ziet wel dat Henderson echt 50% van zijn tijd aan het coachen is, precies wat we nodig hadden.
Dit inderdaad, hoewel ik ook tevreden ben dat je niet tegen een 1-2 vlak voor tijd aanlooptquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:57 schreef Heeinz het volgende:
Heb het gevoel dat ik zelf heb meegespeeldWat een kansen nog laten liggen, de tering zeg
Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk denk dat PSV ook niet mag klagen met een gelijkspel.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dit inderdaad, hoewel ik ook tevreden ben dat je niet tegen een 1-2 vlak voor tijd aanloopt
quote:
Die heb ik volledig opgegeven.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is toch droevig dat je aanvoerder nooit in zo'n lijstje staat. Wat was die weer verschrikkelijk slecht zeg
Ik vind Taylor echt verschikkelijk ook vandaag weer. Mist 100% kans, Doet alles half maar met een kop alsof hij bergen werk verzet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:57 schreef Scorpie het volgende:
Brobbey
Henderson
Taylor (ongelukkig in de afwerking)
Berghuis
Allemaal goed gespeeld. Je ziet wel dat Henderson echt 50% van zijn tijd aan het coachen is, precies wat we nodig hadden.
Gewoon die band aan Henderson geven.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is toch droevig dat je aanvoerder nooit in zo'n lijstje staat. Wat was die weer verschrikkelijk slecht zeg
En dan Bergwijn op de bank schoppen. Voegt echt niks toe. Dat gebrek aan diepgang op de vleugels ben ik ook beuquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon die band aan Henderson geven.
Sutalo stapt daar in waarna Hato 10 meter opzij gaat en Luuk vrij laat en te laat Sosa inseint. Dat mag allemaal gewoon niet. Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:10 schreef Rambow het volgende:
[..]
Ik vind Taylor echt verschikkelijk ook vandaag weer. Mist 100% kans, Doet alles half maar met een kop alsof hij bergen werk verzet.
Ik vond Sutalo en Sosa vrij goed. Behalve de eerste goal waar Sutalo raar doorstapt en Sosa in een lastig 1op1 met Luuk bracht.
Brobbey echt enorm goed, al weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |