SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
Groot fan van User Wotte
Sjon hep ermee gewerkt dus hij is vast beter dan die andere 8 linksbacksquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:33 schreef Mani89 het volgende:
Lekker man een 28-jarige Griek van een middenmoter uit de Championship, dat wordt vast weer een grandioos succes.
dat is dan ook niet zo lastig vrees / denk ikquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Sjon hep ermee gewerkt dus hij is vast beter dan die andere 8 linksbacks
John is een lieve en geen domme manquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze kan er ook niks van helaasquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof dat niet zo.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
T zal toch gebeuren dat Akpom, Forbs en Bergwijn ineens weg zijn.
Hoop geld, geen spelers
Wat heeft dat nou met doelpalen verzetten te maken, ik zeg alleen dat ik van de schoten op doel die ik gezien heb en geen goal werden er maar 1 gevaarlijk was, dus de statistiek zegt me niet zoveel.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker de doelpalen aan het verzetten?
We zullen zien zaterdag
Aparte dag voor een topper overigens. Alhoewel, 'topper'![]()
Jij stelde dat het primair schoten van buiten de 16 waren. Vervolgens laten de statistieken iets anders zien en begin je vervolgens dat het ongevaarlijke schoten waren.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou met doelpalen verzetten te maken, ik zeg alleen dat ik van de schoten op doel die ik gezien heb en geen goal werden er maar 1 gevaarlijk was, dus de statistiek zegt me niet zoveel.
En zaterdag wordt het natuurlijk moeilijk voor Ajax, er zijn wel wat stappen gezet maar vooral met bal, zonder is het heel fragiel.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij stelde dat het primair schoten van buiten de 16 waren. Vervolgens laten de statistieken iets anders zien en begin je vervolgens dat het ongevaarlijke schoten waren.
Dan ben je de doelpalen aan het verzetten.
Je hebt schoten op doel en schoten op doel, naast die 2 goals waarvan er eentje gelukkig inging kan ik me nog 1 grote kans van hun herinneren die op doel was.quote:Nu niks.
Al is het wel een problematische statistiek gezien hoe makkelijk PSV scoort..
Los van eventuele versterkingen wel benieuwd wat Schip daar op korte termijn aan denkt te gaan doen.
Je hebt dus niet gekeken.quote:Het gaat niet om de kwaliteit van die schoten of het eindresultaat maar geeft wel een indicatie van hoeveel ruimte er wederom lag als zo'n laagvlieger tot een dergelijke bizarre statistiek komt.
Ter vergelijking tegen Feyenoord hadden ze 0 schoten op kool. En tegen PSV eentje....
Er is nog van alles mis met Ajax hoor maar als er van buiten de 16 geschoten wordt is dat toch niet iets om je druk over te maken, dus schoten op doel zeggen niet zoveel.quote:Ik wel en jij waarschijnlijk ook maar je wil het kennelijk niet zien dan.
Grote kansenquote:Heb je niet een andere wedstrijd zitten kijken? 8 schoten van Heracles waren binnen de 16 en slechts 5 er buiten.
https://www.fcupdate.nl/v(...)x-27-01/statistieken
quote:Lekker de doelpalen aan het verzetten?
We zullen zien zaterdag
Aparte dag voor een topper overigens. Alhoewel, 'topper'
Je kan beter niet reageren die loopt gewoon te zuigenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
Je hebt schoten op doel en schoten op doel, naast die 2 goals waarvan er eentje gelukkig inging kan ik me nog 1 grote kans van hun herinneren die op doel was.
[..]
Je hebt dus niet gekeken.
[..]
Er is nog van alles mis met Ajax hoor maar als er van buiten de 16 geschoten wordt is dat toch niet iets om je druk over te maken, dus schoten op doel zeggen niet zoveel.
[..]
Grote kansen
1 - 4
[..]
Weet niet wat er met hem gebeurt is, maar voor mij wel de reden dat ik er amper nog naar kijken.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoor nu Van Basten bij Rondo over Brobbey, wat is dat toch een vreselijk zure negatieve vent altijd. Zelfs nu Brobbey begint te scoren aan de lopende band is het nog niet goed genoeg, want oh hij miste ook een kans in de wedstrijd
Ik was even vergeten dat Van Basten er altijd 5 per pot maakte
Hij heeft gewoon gelijk. 2x scoren tegen Heracles is leuk, maar laat het nu maar zien tegen PSV.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoor nu Van Basten bij Rondo over Brobbey, wat is dat toch een vreselijk zure negatieve vent altijd. Zelfs nu Brobbey begint te scoren aan de lopende band is het nog niet goed genoeg, want oh hij miste ook een kans in de wedstrijd
Ik was even vergeten dat Van Basten er altijd 5 per pot maakte
Hij laat het nu al een flink aantal weken op rij zien, dan doe je het gewoon goed.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. 2x scoren tegen Heracles is leuk, maar laat het nu maar zien tegen PSV.
Maar goed, MvB moet ook begrijpen dat niet iedere voetballer zijn niveau zal aantikken.
Dat kan niemand ontkennen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij laat het nu al een flink aantal weken op rij zien, dan doe je het gewoon goed.
De backs bij Ajax zijn een beetje zoals Feyenoord veelal brandhout koopt op de flanken.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Backs moet je dan ook opleiden (vrij naar Pieter Zwart)quote:Op woensdag 31 januari 2024 01:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
De backs bij Ajax zijn een beetje zoals Feyenoord veelal brandhout koopt op de flanken.
Spelers in de bonus?quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:48 schreef PicoMMP het volgende:
De spelersbus van Ajax staat op een random woensdagochtend om 7.30 uur op een parkeerplaats van een Albert Heijn in Amstelveen.
Boeiendquote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon een hele knappe prestatie van de dames
Bussen worden ook wel eens elders ingezet. Ook wel eens de Feyenoord spelersbus voorbij gereden om 07.30 smorgens ver bij de Kuip vandaan en niet op weg naar een vliegveldquote:Op woensdag 31 januari 2024 07:48 schreef PicoMMP het volgende:
De spelersbus van Ajax staat op een random woensdagochtend om 7.30 uur op een parkeerplaats van een Albert Heijn in Amstelveen.
Deed Pieter Zwart ook in Football Manager ben wel benieuwd of dat ook onder voetbalverstand valt.quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Backs moet je dan ook opleiden (vrij naar Pieter Zwart)
wat een rampquote:Op woensdag 31 januari 2024 07:48 schreef PicoMMP het volgende:
klopt tegen bodo glimtquote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Toch nog een CL wedstrijd straks jaaaaaaa
Je moet eigenlijk al je spelers zelf opleiden maar helaas werkt dat niet, zeker als je niet kan doorselecteren en je goeie spelers na 2 max 3 seizoenen vertrekken.quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Deed Pieter Zwart ook in Football Manager ben wel benieuwd of dat ook onder voetbalverstand valt.
En de echt grote talenten vaak op voor hun 16e al de koppen gek gemaakt worden met Engelse topclubs die in de rij staan.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk al je spelers zelf opleiden maar helaas werkt dat niet, zeker als je niet kan doorselecteren en je goeie spelers na 2 max 3 seizoenen vertrekken.
Ook dat nog inderdaad en er is verder ook zat fout gegaan bij Ajax de afgelopen jaren hoor maar dat je alles maar uit je jeugdopleiding moet kunnen halen is alleen maar leuk voor de buhne.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En de echt grote talenten vaak op voor hun 16e al de koppen gek gemaakt worden met Engelse topclubs die in de rij staan.
Is er ooit 1 speler van Ajax voor zijn 18de naar het buitenland gegaan die het gered heeft? Is volgens mij op 1 hand te tellen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En de echt grote talenten vaak op voor hun 16e al de koppen gek gemaakt worden met Engelse topclubs die in de rij staan.
Dat zal best maar ze zijn wel weg.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:47 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Is er ooit 1 speler van Ajax voor zijn 18de naar het buitenland gegaan die het gered heeft? Is volgens mij op 1 hand te tellen.
Maar zo goed waren ze dus blijkbaar niet anders hadden ze het wel gered.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal best maar ze zijn wel weg.
Toch fijn dat Ajax of een andere club je altijd dan wel terugkoopt en je waarschijnlijk nog terugkeert met een beter salaris dan je generatiegenoten ook nogquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:54 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Maar zo goed waren ze dus blijkbaar niet anders hadden ze het wel gered.
Het gaat om de stappen die je kan maken, als je op je 16e naar Man City gaat zal je al meteen heel aardig verdienen maar die stap naar het eerste is wel heel groot, neemt niet weg dat je dan via kleinere clubs alsnog de top kan halen en zoniet een hele aardige boterham verdienen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:54 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Misschien hadden ze het met een ander traject wel gered.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:54 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Toch genoeg spelers die dat lukt, neem Nathan Ake. Absolute top komt wel bovendrijven. Het is juist de tussencategorie die wat meer baat heeft bij een 'persoonlijkere opleiding', en vaak vallen backs daar wel tussen. Dat zijn best vaak niet de grootste talenten in de jeugd omdat een hoop van de kwaliteiten die ze nodig hebben pas relatief laat ontwikkeld worden (zoals loopvermogen en duelkracht).quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat om de stappen die je kan maken, als je op je 16e naar Man City gaat zal je al meteen heel aardig verdienen maar die stap naar het eerste is wel heel groot, neemt niet weg dat je dan via kleinere clubs alsnog de top kan halen en zoniet een hele aardige boterham verdienen.
De garantie dat je via Ajax de top gaat halen heb je ook niet.
Genoeg ja? Je noemt nu net een uitzondering en dat is ook nog eens met vallen en opstaan gelukt. Niet dat er wat mis mee is hoor dat jonge jongens het op een andere manier proberen, vanaf de zijlijn is uiteraard makkelijk roepen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch genoeg spelers die dat lukt, neem Nathan Ake. Absolute top komt wel bovendrijven. Het is juist de tussencategorie die wat meer baat heeft bij een 'persoonlijkere opleiding', en vaak vallen backs daar wel tussen. Dat zijn best vaak niet de grootste talenten in de jeugd omdat een hoop van de kwaliteiten die ze nodig hebben pas relatief laat ontwikkeld worden (zoals loopvermogen en duelkracht).
Die zien we over paar jaar dus weer terug bij Excelsior.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:39 schreef TheVulture het volgende:
Misehouy is wel definitief einde verhaal, die mag nu ook niet meer met Jong Ajax meedoen. Lijkt me ondanks zijn veronderstelde talent een prima keuze van Ajax, je moet je niet laten piepelen door zo'n jeugdspeler.
Mijn punt is dat talent in de jeugd vaak niet zoveel zegt. Meest recente voorbeeld onze Turkse vriend die nu bij Twente speelt.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Misschien hadden ze het met een ander traject wel gered.
Of je rustig mag rijpen als dragende speler in Jong Ajax in een vertrouwde omgeving met familie of vrienden of bij City moet trainen met een top selectie en moet vechten voor je plek tussen onbekende mensen in een gastgezin is nogal anders.
Sommige spelers zullen in die tweede situatie misschien goed functioneren, maar de meeste niet op die leeftijd.
Het gaat echt niet alleen om talent. Anders kun je alle jeugdopleidingen wel opdoeken en gewoon spelers oppikken bij de A 1 van amateurs.
Klopt. Veel talent redt het sowieso niet. Maar spelers zonder talent hebben nog minder kans.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:57 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Mijn punt is dat talent in de jeugd vaak niet zoveel zegt. Meest recente voorbeeld onze Turkse vriend die nu bij Twente speelt.
Die is nog wel steeds verhuurd tochquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:57 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Mijn punt is dat talent in de jeugd vaak niet zoveel zegt. Meest recente voorbeeld onze Turkse vriend die nu bij Twente speelt.
Ja maar die zie ik Ajax 1 niet halen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is nog wel steeds verhuurd toch
Dit boeit echt helemaal niemand.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:00 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Juiceeeeeee news voor vandaag. Kenneth samen met Vertessen on the hunt op Snapchat.
Aké is het uiteindelijk gelukt door bewust stappen opzij te zetten. eerst verhuurd aan Bournemouth, daarna verkocht aan Bournemouth en door zijn goede prestaties teruggekocht.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch genoeg spelers die dat lukt, neem Nathan Ake. Absolute top komt wel bovendrijven. Het is juist de tussencategorie die wat meer baat heeft bij een 'persoonlijkere opleiding', en vaak vallen backs daar wel tussen. Dat zijn best vaak niet de grootste talenten in de jeugd omdat een hoop van de kwaliteiten die ze nodig hebben pas relatief laat ontwikkeld worden (zoals loopvermogen en duelkracht).
Niet teruggekocht, verkocht van Chelsea aan Bournemouth en vervolgens aan Man City verkochtquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:07 schreef Sabata het volgende:
[..]
Aké is het uiteindelijk gelukt door bewust stappen opzij te zetten. eerst verhuurd aan Bournemouth, daarna verkocht aan Bournemouth en door zijn goede prestaties teruggekocht.
Misehouy is ook geen geweldenaar. Hartstikke leuk in de jeugd maar in het grotemensenvoetbal heb je er weinig aan. Eigenlijk is hij een buitenspeler zonder turbo en daarom speelt hij maar op het middenveld en doet het daar leuk wanneer het allemaal vrijblijvend is maar in het echte voetbal heb je niet zoveel aan dat soort spelers.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:39 schreef TheVulture het volgende:
Misehouy is wel definitief einde verhaal, die mag nu ook niet meer met Jong Ajax meedoen. Lijkt me ondanks zijn veronderstelde talent een prima keuze van Ajax, je moet je niet laten piepelen door zo'n jeugdspeler.
quote:Volgens Voetbal International voert Ajax momenteel gesprekken met Anwar El Ghazi. De aanvaller heeft zichzelf aangeboden bij de club en is momenteel transfervrij, aangezien in november van vorig jaar zijn contract bij FSV Mainz werd ontbonden. Omdat El Ghazi momenteel zonder club zit, kan hij ook na het sluiten van de transfermarkt nog worden vastgelegd.
El Ghazi speelde al in de jeugdopleiding van Ajax en kwam uiteindelijk tot 100 officiële wedstrijden in het eerste elftal. In september van vorig jaar werd zijn contract bij PSV nog ontbonden, waarna hij niet veel later een contract tekende bij FSV Mainz. Ruim een maand later zat hij echter alweer zonder club na een conflict met de clubleiding over een post van hem op social media.
Zal hij toch naar Feyenoord moeten.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij heeft het niet zo op Joden, geloof ik.
Beter daar dan hierquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal hij toch naar Feyenoord moeten.
Zeker, al heeft hij wel een goeie trap maar verder niet explosief genoeg voor een buitenspeler.quote:
Ik denk het toch wel en Bergwijn moet beter kunnen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:09 schreef Black-Death het volgende:
Slechter rendement dan Bergwijn zal hij toch niet hebben
Wordt gelukkig door andere bronnen ontkend.quote:
Ze waren toch ver met Sanchez laten vertrekken?quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gaat niemand meer weg schijnbaar is wat ik gehoord heb.
Laatste berichten zijn dat Porto toch niet meewerkt.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze waren toch ver met Sanchez laten vertrekken?
Die Rijkhof is toch een jeugdspeler dus lijkt me stug dat dit out-in verhaal ook voor hem telt, maar we weten het snel genoeg.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gaat niemand meer weg schijnbaar is wat ik gehoord heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |