Ik vind dit verre van chique van 'm om zo'n jongen eigenlijk nog verder de grond in te trappen.quote:
Hij zegt toch niets verkeerd verder, dat hij nog niet klaar voor Ajax was en dat de hoofdprijs betaald is of heb ik nog iets gemist.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind dit verre van chique van 'm om zo'n jongen eigenlijk nog verder de grond in te trappen.
020 heeft wat succesjes gehad met marcie en nu denken ze dat hij het succesfactortje was van die periodequote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die is zelf ook niet vies van stukje vreemdgaan en sexuele intimidatie. Wil waarsch. wat tips uitwisselen met vieze Marc'je.
Ongelofelijk toch dat ze telkens maar die vent willen terughalen.
Klopt. Brobbey in vorm is vast een stuk scherper vandaag dan in de uitwedstrijd. Toen speelden we met Gaaei en Ávila als backs. Vanavond hopelijk Rensch en Sosa, dat is in ieder geval al een soort van upgrade.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Aanvallend zit het wel goed, alleen verdedigend is het nog een geitenkaas om maar eens een God te quoten.
Ja dan wordt het 2-5 ofzo. PSV zal wel flink scherp staan na die paar mindere wedstrijden en als dat surplus aan aanvallende kwaliteiten een beetje draait wordt iedere denkbare Ajax-verdediging helemaal kapotgetrokken.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax zal echt wel scoren, het is dat ze er ook wat tegen krijgen.
Het kwam over als "hahaha veel te veel voor betaald"quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zegt toch niets verkeerd verder, dat hij nog niet klaar voor Ajax was en dat de hoofdprijs betaald is of heb ik nog iets gemist.
Ik vind dat surplus nog wel meevallen, het is meer dat het bij Ajax verdedigend heel matig is, het surplus van PSV ligt normaliter meer op het middenveld maar dat is zonder Veerman ook wel weer wat minder.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja dan wordt het 2-5 ofzo. PSV zal wel flink scherp staan na die paar mindere wedstrijden en als dat surplus aan aanvallende kwaliteiten een beetje draait wordt iedere denkbare Ajax-verdediging helemaal kapotgetrokken.
Met aanvallend bedoel ik vooral het vermogen tot het creëren van kansen, daarbij is het middenveld instrumenteel, maar het middenveld is op een andere manier sterk dan het middenveld van bijvoorbeeld het Franse nationale elftal dat is.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat surplus nog wel meevallen, het is meer dat het bij Ajax verdedigend heel matig is, het surplus van PSV ligt normaliter meer op het middenveld maar dat is zonder Veerman ook wel weer wat minder.
Niet alleen aanvallend maar ook verdedigend, in principe staan er nog dezelfde jodokussen achterin als vorig seizoen maar je ziet wat een intelligent middenveld uitmaakt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Met aanvallend bedoel ik vooral het vermogen tot het creëren van kansen, daarbij is het middenveld instrumenteel, maar het middenveld is op een andere manier sterk dan het middenveld van bijvoorbeeld het Franse nationale elftal dat is.
Lampen gaan neer in Amsterdamquote:
Als Bosz gewoon lekker op de counter gaat ballen met Lozano en Bakayogo dan wordt het zo 0-7 ofzoquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat surplus nog wel meevallen, het is meer dat het bij Ajax verdedigend heel matig is, het surplus van PSV ligt normaliter meer op het middenveld maar dat is zonder Veerman ook wel weer wat minder.
Je moeder is beter met ballenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:01 schreef klaasweetalles het volgende:
brobby is een matige spits
die ballen die hij maakt bij 020 kan iedere spits maken bij 020
Tahirovic ipv Hlynsson? Kijk je met je ogen dicht somsquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:37 schreef Lt.Bookman het volgende:
Had liever Rensch rechtsback, Sosa in de basis en Tahirovic ipv Taylor of Hlynsson gezien.
Taylor oke maar waarom voor Hlynsson?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:37 schreef Lt.Bookman het volgende:
Had liever Rensch rechtsback, Sosa in de basis en Tahirovic ipv Taylor of Hlynsson gezien.
Omdat ik weet dat al onze trainers Taylor altijd laten staan. Zelf zie ik natuurlijk liever Hlynsson.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:24 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Taylor oke maar waarom voor Hlynsson?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |