Verweijquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:09 schreef D_A het volgende:
https://x.com/mikeverweij/status/1753132972893478969?s=46
Gelijk doen natuurlijk.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:09 schreef D_A het volgende:
https://x.com/mikeverweij/status/1753132972893478969?s=46
En daar gaat Ajax nu niet mee akkoord natuurlijk. Die willen minder/geen voorwaarden.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
Die 'verplichte' koopoptie heeft wel voorwaarden, die niet positief zijn
Ben ik het wel mee eens, mist ook ontzettend veel kansen doir gebrek aan overzicht en techniek. Als je die nu met winst kan verkopen meteen doen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon voetbal kijken, die kan er niet zoveel van.
Klein tot middelgroot verlies gewoon pakken.quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens, mist ook ontzettend veel kansen doir gebrek aan overzicht en techniek. Als je die nu met winst kan verkopen meteen doen.
Als ze van die miljoenen fatsoenlijke backs halen wel. Maar dat zal wel niet meer lukken binnen twee uurquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:54 schreef Tjacka het volgende:
Ik merk als supporter niks van die miljoenen. Al is 15 miljoen voor een spits die er niks van kan wel veel
Als je hem nu kan slijten met winst is dat sowieso een stapje naar herstel, los van of je deze winterstop al versterkingen haalt. Als we nog een paar van die miskleunen van Mislintat zonder al te veel schade kunnen verpatsen sta je er een stuk beter voor in de zomer.quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:08 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Als ze van die miljoenen fatsoenlijke backs halen wel. Maar dat zal wel niet meer lukken binnen twee uur
Met akpom heb je meer kans op de derde plaats en volgende ronde clquote:Op donderdag 1 februari 2024 22:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je hem nu kan slijten met winst is dat sowieso een stapje naar herstel, los van of je deze winterstop al versterkingen haalt. Als we nog een paar van die miskleunen van Mislintat zonder al te veel schade kunnen verpatsen sta je er een stuk beter voor in de zomer.
Misschien kunnen we toestemming vragen om met 14 spelers te spelenquote:Op donderdag 1 februari 2024 22:08 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Als ze van die miljoenen fatsoenlijke backs halen wel. Maar dat zal wel niet meer lukken binnen twee uur
Valt tegen. ASE is weg, Hato is centraal vereist, Martha geen back, Ávila is kapot, Sosa altijd ziek, zwak of misselijk, Rensch is een zacht ei, Gooijer te onervaren en Gaaei is helemaal geen voetballer.quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Misschien kunnen we toestemming vragen om met 14 spelers te spelen
we hebben toch genoeg backs
we hebben er nog steeds genoegquote:Op donderdag 1 februari 2024 22:20 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Valt tegen. ASE is weg, Hato is centraal vereist, Martha geen back, Ávila is kapot, Sosa altijd ziek, zwak of misselijk, Rensch is een zacht ei, Gooijer te onervaren en Gaaei is helemaal geen voetballer.
Plus dat ze moeten vrezen voor tien strafpunten zoals Everton die ook kreeg voor het overtreden van de FFP regels.quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
Mooi, hij gaat niet meer.
Komende zomer maar fatsoenlijk regelen.
Een van de grootste problemen was dat Forrest hem alleen over zou nemen als ze niet zouden degraderen. Gezien de stand in de PL is die kans nog redelijk groot.
Wat moet ie anders zeggen? Kut dat ik terug ben?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Hartstikke leuk dat Rijkhoff terug is, denk dat we daar aardig wat plezier aan gaan beleven, maar wat bezielt zo'n jongen nou om nu te gaan roepen dat 'ie zo'n ras-Ajacied is. Knul wist niet hoe snel 'ie weg moest toen hij 16 werd.
Bij hem heb je ook het probleem niet dat je erop gaat verliezen en voor plan B een prima spits dus goed dat hij blijft.quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
Mooi, hij gaat niet meer.
Komende zomer maar fatsoenlijk regelen.
Een van de grootste problemen was dat Forrest hem alleen over zou nemen als ze niet zouden degraderen. Gezien de stand in de PL is die kans nog redelijk groot.
Eens. En ook een irritante gewoonte van jongens als Brobbey destijds en nu die Misehouy; denk wel dat die gasten helemaal gek gedraaid worden door hun omgeving, en laat ik voor mezelf spreken: toen ik 16 was maakte ik ook niet al te verstandige keuzes, laat staan dat er toen iemand met tonnen / miljoen stond te zwaaien.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Hartstikke leuk dat Rijkhoff terug is, denk dat we daar aardig wat plezier aan gaan beleven, maar wat bezielt zo'n jongen nou om nu te gaan roepen dat 'ie zo'n ras-Ajacied is. Knul wist niet hoe snel 'ie weg moest toen hij 16 werd.
Alex KroesGODquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:49 schreef Mani89 het volgende:
Overmars tijden herleven. Straks in de zomer lekker de rest van die Mislintat rommel met winst verkopen, lekker man 🤙🏻
Eerst maar eens zien allemaal, Kroes zei ook dat er op Akpom zwaar verlies geleden zou worden maar dat lijkt dus niet zo te zijn.quote:
Precies, er wordt wel heel makkelijk over gepraat. Je kan als jonge gast heel wat verdienen en als je het dan niet maakt kan je altijd nog terug naar de eredivisie. Ik zou het ook wel wetenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:36 schreef manny het volgende:
[..]
Eens. En ook een irritante gewoonte van jongens als Brobbey destijds en nu die Misehouy; denk wel dat die gasten helemaal gek gedraaid worden door hun omgeving, en laat ik voor mezelf spreken: toen ik 16 was maakte ik ook niet al te verstandige keuzes, laat staan dat er toen iemand met tonnen / miljoen stond te zwaaien.
Als hij er nog een aantal in legt waarschijnlijk niet neequote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij hem heb je ook het probleem niet dat je erop gaat verliezen en voor plan B een prima spits dus goed dat hij blijft.
Het kan toch gewoon wegblijven? Gewoon zeggen dat je blij bent dat je terug bent, dat je veel hebt geleerd in Dortmund en dat je alles gaat geven om nu te slagen bij Ajax.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat moet ie anders zeggen? Kut dat ik terug ben?
Ik ook. Maar laat dat soort teksten als je terug komt gewoon achterwege.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Precies, er wordt wel heel makkelijk over gepraat. Je kan als jonge gast heel wat verdienen en als je het dan niet maakt kan je altijd nog terug naar de eredivisie. Ik zou het ook wel weten
Maar het is toch ook helemaal niet zo gek dat hij wel een echte Ajacied is? In het moderne voetbal is dat gewoon minder belangrijk voor de keuzes die je maakt in je carrière.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ook. Maar laat dat soort teksten als je terug komt gewoon achterwege.
Grappig dat hij ook even op Fitz-Jim ingaat. Toch duidelijk waarom die is teruggehaald.quote:
Prima filmpjequote:
Dat gaan we morgen zienquote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:17 schreef klaasweetalles het volgende:
voor wie speelt henderson....wie is zijn plek kwijt
De paashaas doet niks verkeerd.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:38 schreef trein2000 het volgende:
Bij Ajax hebben ze het moreel besef van de paashaas. Goh.
Die is zelf ook niet vies van stukje vreemdgaan en sexuele intimidatie. Wil waarsch. wat tips uitwisselen met vieze Marc'je.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Van Praag sluit terugkeer Overmars bij Ajax uit: 'Niet bespreekbaar'
Soloacties van Blind, dat idee had ik ook al toen ik het artikel las.
Hij heeft de secretaresse niet verkracht he chefquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:38 schreef trein2000 het volgende:
Bij Ajax hebben ze het moreel besef van de paashaas. Goh.
Stel je voor wat voor lange post dit was geworden als je waarschijnlijk had uitgeschreven.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die is zelf ook niet vies van stukje vreemdgaan en sexuele intimidatie. Wil waarsch. wat tips uitwisselen met vieze Marc'je.
Ongelofelijk toch dat ze telkens maar die vent willen terughalen.
Het bewijs in de post onder jequote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:18 schreef MatthijsDJ het volgende:
Die reacties hier, zeker de helft heeft het artikel volgens mij niet gelezen.
Inderdaad, Van Praag probeert z’n vege lijf te redden:quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:18 schreef MatthijsDJ het volgende:
Die reacties hier, zeker de helft heeft het artikel volgens mij niet gelezen.
Ik denk is wel een belangrijk stukje in deze quote.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:36 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Inderdaad, Van Praag probeert z’n vege lijf te redden:
Uiteindelijk zegt Overmars 'nee' tegen het aanbod. "Ik denk dat als ik had doorgeduwd en gezegd had dat ik er open voor stond, dan zouden dingen in gang gezet zijn", zegt Overmars.
AvilaGodquote:Heel bizar. Heel bizar', vertelt Overmars in gesprek met de NOS over de onderhandelingen. 'Ik zei tegen mijn collega: "Ik wil me er een beetje buiten houden. Doe jij maar het contact met de mensen die op kantoor zitten, de afwikkeling enzovoorts." Ik heb Mislintat één berichtje gestuurd: "Dit moet het zijn." Het was de snelste deal ooit. Maar voor mij was het ook moeilijk, omdat ik dacht: godver, wat halen ze in huis?!'
Dat zeggen ze alleen maar omdat ze doodsbang zijn dat Marcgod terugkomtquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat een verhaal. Mooi stukje werk van de NOS.
En de usual suspects staan meteen weer vooraan met het 'moreel kompas'.
Vooral die eerste vond ik wel heel vreemd want dat is echt door Ajax (RVC) gedaan, had hem dan niet laten gaan maar op non actief gesteld zodat je hem nog steeds als aanspreekpunt had kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:30 schreef franklop het volgende:
Overmars alweer benaderd voor terugkeer. Tot twee keer toe
Antony, Alvarez, Kudus, Martinez....quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:20 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Magallán, Klaiber, Orejuela, Pierie...
Zitten altijd wel verkeerde spelers bij maar dit gaat ook meer om het onderhandelen etc. als het klopt tenminste.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:20 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Magallán, Klaiber, Orejuela, Pierie...
Ik hoop op winst maar ze hebben nog geen hele wedstrijd goed gespeeld dit seizoen en dat zal ze vandaag wel gaan opbreken, PSV is net wat beter dan Go Ahead.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:57 schreef Scorpie het volgende:
Hopen op een gelijkspelletje maar een verlies is al mentaal gezien ingecalculeerd.
Aanvallend zit het wel goed, alleen verdedigend is het nog een geitenkaas om maar eens een God te quoten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:57 schreef Lt.Bookman het volgende:
Het zijn bonuspunten, maar wel drie die je hard nodig hebt.
Ik ga in ieder geval uit van een nederlaag, maar hoop stiekem toch op een resultaat. Ze verspelen immers ook punten bij Utrecht, dus het kan wel. En niet te vergeten dat een slechter Ajax dan nu ze in oktober ook één helft de baas was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |