Zal best wel aardig salaris hebben bij Dortmundquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Rijkhof is toch een jeugdspeler dus lijkt me stug dat dit out-in verhaal ook voor hem telt, maar we weten het snel genoeg.
Ik hoop dat Brobbey nog minimaal een seizoen blijft anders blijft het dweilen met de kraan open qua heropbouw.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:08 schreef -XOR- het volgende:
Zou jammer zijn als dat niet doorgaat want hij is wel een beetje een type Dolberg denk ik en zal ook beter tot zijn rechtkomen bij Ajax dan in het powervoetbal van Dortmund. Mooie opvolger van Brobbey.
Rijkhoff heeft denk ik ook nog wel even zolang nodig om te rijpen voordat hij vaste spits in Ajax 1 kan zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hoop dat Brobbey nog minimaal een seizoen blijft anders blijft het dweilen met de kraan open qua heropbouw.
Hey Jade ik heb 0 euro maar wel een bovengemiddeld grote lul. Kom dan.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:00 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Juiceeeeeee news voor vandaag. Kenneth samen met Vertessen on the hunt op Snapchat.
Denk dat ze het omgekeerde zoekt.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey Jade ik heb 0 euro maar wel een bovengemiddeld grote lul. Kom dan.
Tot 00.00 zelfsquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:59 schreef Black-Death het volgende:
Is de transfermarkt open tot vandaag 18.00u?
Het zou ook wel redelijk genant zijn als dit soort deals afketsen, hier zit zo weinig afbreukrisico aan.quote:
Die voetbalt de komende weken dus weer als een natte krantquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:00 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Juiceeeeeee news voor vandaag. Kenneth samen met Vertessen on the hunt op Snapchat.
Ik mag toch hopen Hlynsson erin blijft, enige speler met wat creativiteit op het middenveldquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die voetbalt de komende weken dus weer als een natte krant
Nu zal ie waarschijnlijk wel op het bankje gaan komen als het middenveld Branco/Henderson wordt op de 6-8 positie. Denk dat Hlynsson wel een streepje voor heeft op 10, zeker qua scorend vermogen.
Denk het ook. Hopelijk Salah-Edinne nog slijten, scheelt weer watquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Enige wat erbij gaat komen denk ik
Ja als men voor die 1,5/2 miljoen en het salaris van Rijkhof al moeilijk doet lijken me er verder niet veel opties. Tenzij we Bergwijn of Akpom nog verpatsenquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Enige wat erbij gaat komen denk ik
Denk dat de RvC meer kijkt naar de grootte van de selectie, mensen hebben nogal vaak de neiging om slechte spelers voor 100% af te schrijven, maar in de praktijk zolang die gasten binnen de selectie zitten kan je ze altijd nog wel verkopen van de zomer voor 50+% van de waarde, dat wordt lastiger als je ze buiten de selectie moet zetten wegens ruimtegebrek. Daarnaast is teveel spelers betalen om niets te doen onbehoorlijk bestuur wat je ook moet voorkomen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja als men voor die 1,5/2 miljoen en het salaris van Rijkhof al moeilijk doet lijken me er verder niet veel opties. Tenzij we Bergwijn of Akpom nog verpatsen
Een paar backs kunnen we wel lozen jaquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoop dat er nog 2-3 weggaan vandaag al dan niet op huurbasis.
Bayern heeft die Spanjaard binnenquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja als men voor die 1,5/2 miljoen en het salaris van Rijkhof al moeilijk doet lijken me er verder niet veel opties. Tenzij we Bergwijn of Akpom nog verpatsen
Verweijquote:
Kunnen er allebei geen klote van, dus ze mogen allemaal weg.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:16 schreef Lt.Bookman het volgende:
Bizar. ASE is een minder slechte linksback dan Martha.
Voor dit soort gevallen is de uitdrukking 'lood om oud ijzer' bedachtquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:16 schreef Lt.Bookman het volgende:
Bizar. ASE is een minder slechte linksback dan Martha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |