Klopt. Slap opgetreden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Bij het tweede slappe Sosa moment gelijk afgestraft
Laat we het maar op houden dat je bij Kroatië/Dinamo Zagreb 90% van de tijd helemaal niet hoeft te verdedigen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:49 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Klopt. Slap opgetreden.
Maar waar waren de centrumverdedigers?
Denk dat we alsnog verliezen..
Doet het tot nu toe prima trouwensquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:50 schreef -XOR- het volgende:
Henderson zal ook zijn ogen wel uitkijken, wat er allemaal kan op de Nederlandse velden.
Dat blijkt wel jaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laat we het maar op houden dat je bij Kroatië/Dinamo Zagreb 90% van de tijd helemaal niet hoeft te verdedigen.
Brengt rust aan de bal op een belangrijke positie in het veld.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Doet het tot nu toe prima trouwens
Ja, vindt makkelijk de vrije man en je ziet dat hij gewend is aan een veel hogere snelheid. Press-resistance-genot.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Doet het tot nu toe prima trouwens
90 minuten volmaken en geen kramp zoals anderen wel haddenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:48 schreef Scorpie het volgende:
Henderson top 3 meeste gelopen meters.
Wat een baas
Ja inderdaad. Spelen een stuk volwassener nu.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:57 schreef Wotte het volgende:
Ik ben harstikke tevreden al met al. Het oogt veel stabieler met onze Engelse vriend.
Had hier en daar best een aardige verdedigende actie, alleen bij die 1-1 zag hij er niet heel lekker uitquote:
Het is toch droevig dat je aanvoerder nooit in zo'n lijstje staat. Wat was die weer verschrikkelijk slecht zegquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:57 schreef Scorpie het volgende:
Brobbey
Henderson
Taylor (ongelukkig in de afwerking)
Berghuis
Allemaal goed gespeeld. Je ziet wel dat Henderson echt 50% van zijn tijd aan het coachen is, precies wat we nodig hadden.
Dit inderdaad, hoewel ik ook tevreden ben dat je niet tegen een 1-2 vlak voor tijd aanlooptquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:57 schreef Heeinz het volgende:
Heb het gevoel dat ik zelf heb meegespeeldWat een kansen nog laten liggen, de tering zeg
Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk denk dat PSV ook niet mag klagen met een gelijkspel.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dit inderdaad, hoewel ik ook tevreden ben dat je niet tegen een 1-2 vlak voor tijd aanloopt
quote:
Die heb ik volledig opgegeven.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is toch droevig dat je aanvoerder nooit in zo'n lijstje staat. Wat was die weer verschrikkelijk slecht zeg
Ik vind Taylor echt verschikkelijk ook vandaag weer. Mist 100% kans, Doet alles half maar met een kop alsof hij bergen werk verzet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:57 schreef Scorpie het volgende:
Brobbey
Henderson
Taylor (ongelukkig in de afwerking)
Berghuis
Allemaal goed gespeeld. Je ziet wel dat Henderson echt 50% van zijn tijd aan het coachen is, precies wat we nodig hadden.
Gewoon die band aan Henderson geven.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is toch droevig dat je aanvoerder nooit in zo'n lijstje staat. Wat was die weer verschrikkelijk slecht zeg
En dan Bergwijn op de bank schoppen. Voegt echt niks toe. Dat gebrek aan diepgang op de vleugels ben ik ook beuquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon die band aan Henderson geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |