Relatie gekregen met een JNG mod. Dan krijg je datquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Valhallen was een stille kracht.
Nu tot de islam bekeerdquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:36 schreef Caland het volgende:
Ik mis die Ierse kankerdwerg
Stevenmac ofzo
Nou bedankt.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Soms doet Elan me aan @:de_kromme denken.
Gore klootzak.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja je wijf over een week
Hahahahahahaha
Hallo.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:38 schreef GGMM het volgende:
Ik mis de originele @:scrummie
Met die vent met dat kale hoofd als UI
De tegenovergestelde @Morpheus2002quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:43 schreef Elan het volgende:
@:Happel was een van de beste mods alle tijden.
Die schold je gewoon letterlijk de kanker als hij geïrriteerd was.
Nou ja, voor zelfde geld liggen ze in goot dus dat valt nog te bezien.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:41 schreef Elan het volgende:
Conclusie 90% gaat op enig moment door met hun leven en wij zitten hier nog als een stel autistische losers.
HappelGod. Die zie ik nog wel met enige regelmaat, net als Sjaak.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:43 schreef Elan het volgende:
@:Happel was een van de beste mods alle tijden.
Die schold je gewoon letterlijk de kanker als hij geïrriteerd was.
Hij woont nu in een andere stad die je nooit gaat raden.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:GGMM Waarom ga je niet een keer langs bij Happel? Hij woont toch ook in Amersfoort?
Amsterdamquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij woont nu in een andere stad die je nooit gaat raden.
Amsterdamquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij woont nu in een andere stad die je nooit gaat raden.
Die had een kankeralarm.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:43 schreef Bezsen het volgende:
[..]
De tegenovergestelde @:morpheus2002
Hoe zie je dat voor je? Dat ik alle deuren langs ga om te vragen "Ben jij Happel van het FOK-forum?"quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:GGMM Waarom ga je niet een keer langs bij Happel? Hij woont toch ook in Amersfoort?
Een beetje zoals een bioscoopmeet!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? Dat ik alle deuren langs ga om te vragen "Ben jij Happel van het FOK-forum?"
Hm nee, geen idee.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, niet die
Jij weet dondersgoed welke UI ik bedoel
Heb wel eens paar foto's van Knetter gezien, dat is niet verkeerd. Daar mag Caland blij mee zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:49 schreef Elan het volgende:
Toen we Caland aan @:knetterkrankjorum hadden gekoppeld was ook wel genot.
@:madame_Paon
Ja, wel.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:48 schreef Scrummie het volgende:
Zolang je maar niet met mijn privé gaat spelen.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb wel eens paar foto's van Knetter gezien, dat is niet verkeerd. Daar mag Caland blij mee zijn.
Dik tevredenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb wel eens paar foto's van Knetter gezien, dat is niet verkeerd. Daar mag Caland blij mee zijn.
Op z'n woonbootquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:Smoofie zit denk ik wél huilend voor zijn computerscherm.
ik kreeg ooit nog halve nudes van zijn vriendinquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:36 schreef Caland het volgende:
Ik mis die Ierse kankerdwerg
Stevenmac ofzo
Nee moslimquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik kreeg ooit nog halve nudes van zijn vriendin
inmiddels is hij helemaal zen geloof ik
vorig weekend een paniekerige katholiek gesproken die allerlei statistieken had over hoe de islam turkije en andere regio's heeft overgenomen in het recente verleden en dat dat nu ook in het westen gaat gebeurenquote:
RIPquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die is vast gesneuveld in de strijd tegen Erdolf
Waarom ga jij zoveel met katholieken omquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vorig weekend een paniekerige katholiek gesproken die allerlei statistieken had over hoe de islam turkije en andere regio's heeft overgenomen in het recente verleden en dat dat nu ook in het westen gaat gebeuren
stevenmac is daar een voorbeeld van dus
GEKOLONISEERD
spanjaarden vonden het leuk om overal kerkjes neer te zetten, het liefst bovenop tempels van de originele bevolkingquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:57 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Waarom ga jij zoveel met katholieken om
littlerabbitgodquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik mis @:lenny_leonard en @:littlerabbit
En @:afcniels maar die heeft er vandaag al 24 mentions bij.
Katholicisme toch bestequote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
spanjaarden vonden het leuk om overal kerkjes neer te zetten, het liefst bovenop tempels van de originele bevolking
denk daarom
Ik denk dat hij na de roemloze ondergang van FC Groningen in de eredivisie geen andere optie meer zag dan uit te loggen.quote:
Hopelijk houdt Angela schijf hem op de beenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij na de roemloze ondergang van FC Groningen in de eredivisie geen andere optie meer zag dan uit te loggen.
Flikken begint vrijdag weer.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:15 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hopelijk houdt Angela schijf hem op de been
Dat is een emotionele jongen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:Smoofie zit denk ik wél huilend voor zijn computerscherm.
Ik houd alleen van die ene met Viktor Reinier.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:16 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Sorry maat.
Er is maar 1 Nederlandse politieserie voor mij en dat is Baantjer
Lucky letters?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik houd alleen van die ene met Viktor Reinier.
ik heb denk ik nooit een hele aflevering daarvan gezienquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:22 schreef Bezsen het volgende:
Baantjer beste Nederlandse TV ooit
Goede intro
Goed plot
Goede acteurs
Goede doden
Dat is genot hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb denk ik nooit een hele aflevering daarvan gezien
Ook erg leerzaam (o.a. over hekserij)quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:22 schreef Bezsen het volgende:
Baantjer beste Nederlandse TV ooit
Goede intro
Goed plot
Goede acteurs
Goede doden
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook erg leerzaam (o.a. over hekserij)
Glorieuze rollen voor Thekla Reuten en Hans Kesting.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook erg leerzaam (o.a. over hekserij)
Terug naar hatert met jouquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:40 schreef Caland het volgende:
Jiskefet > Flodder > All Stars > Oppassen > Toen was geluk heel gewoon > Het zonnetje in huis > Baantjer
Het heeft mij gewoon nooit echt gepakt dat Baantjerquote:
En de lamasquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:47 schreef GGMM het volgende:
Mensen die Jiskefet leuk vinden moeten ze van een brug afgooien
Wat een hoop ellende in dit rijtje.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:40 schreef Caland het volgende:
Jiskefet > Flodder > All Stars > Oppassen > Toen was geluk heel gewoon > Het zonnetje in huis > Baantjer
Je bent zelf een hoopje ellende.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een hoop ellende in dit rijtje.
Zonnetje in huis.Bah.
Maar ik loop tenminste geen polonaise in het zuiden.quote:
Volgende week geloof ikquote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De vraag die ons meer bezighoudt maat; Staat er nog een afspraak gepland met een Aziatische kapper?
Kees en co mist nogquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een hoop ellende in dit rijtje.
Zonnetje in huis.Bah.
Gerard CoxGod. Kwam ik altijd tegen in de Kuip. Maar serie boeide me ook niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:58 schreef GGMM het volgende:
Het zonnetje in huis en toen was geluk heel gewoon
Gooi jezelf dan gewoon weg
Vreselijk.quote:
Dat was zo fout dat ik het nog wel kan begrijpen.quote:
Ik kijk geen TV (muv voeballe)quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat vinden jullie dan wél leuk/grappig op de tv? En dan bedoel ik niet mensen uitlachen (zoals Idols of First Dates ofzo)
Ik heb wel een voorliefde voor pulp tv. Maar dat is toch een beetje mensen uitlachen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat vinden jullie dan wél leuk/grappig op de tv? En dan bedoel ik niet mensen uitlachen (zoals Idols of First Dates ofzo)
Comedy vind ik een lastig genre. Zoveel troep, imo.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat vinden jullie dan wél leuk/grappig op de tv?
Oké, zijn er dan programma’s die je streamt die je grappig vindt? Of iets van vroegerquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk geen TV (muv voeballe)
Ik vind dat echt iets voor de lagere sociale klasses in onze samenleving.
Vroeger keek ik naar Friends.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oké, zijn er dan programma’s die je streamt die je grappig vindt? Of iets van vroeger
Gurney gaat je nu een like geven.quote:
En dan durf je iets te zeggen over jiskefetquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vroeger keek ik naar Friends.
Die heb ik op DVD gekocht @:scrummie
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gurney gaat je nu een like geven.
Ja, eens. En bovendien wordt het meeste niet goed oud, zeker ‘actuele humor’ maar ook sommige series die ik leuk vond (zoals HIMYM).quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Comedy vind ik een lastig genre. Zoveel troep, imo.Britse dingen vind ik vaak leuker.
Wat doe je zuur joh.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:47 schreef GGMM het volgende:
Mensen die Jiskefet leuk vinden moeten ze van een brug afgooien
Ik ook.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Boerenkool met worstquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Nou zegquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:23 schreef Caland het volgende:
Friends-liefhebbers vind ik echt gelijkstaan aan van die types die jaarlijks naar de vrienden van Amstel live gaan en fleecetruien dragen.
Samen live met Fok! iets kijken is toch leuk.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:11 schreef aTypisch het volgende:
mensen met een internetverbinding die nog 'zappen' op tv
wat ben je dan een geestelijk lui wezen
@RamboDirk hij doet het weerquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:29 schreef aTypisch het volgende:
beter gewoon podcasts en luisterboeken ipv series kijken
Één keer een luisterboek geprobeerd. Toen werd ik onpasselijk van de stem en het slome praten.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:29 schreef aTypisch het volgende:
Dat is toch voor bejaarden en laaggeletterden?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Één keer een luisterboek geprobeerd. Toen werd ik onpasselijk van de stem en het slome praten.
Ja misschien leuk in het vliegtuig ofzo.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch voor bejaarden en laaggeletterden?
Welke comedy vind jij leuk?quote:
@KingRolandquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik kan je The Three-Body Problem aanraden
luisterboekenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:29 schreef aTypisch het volgende:
luister zo'n boekje per maandquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Terechte uithaal van @:Bezsen . Sorry @:atypisch
Lezen doe je in een boek. De jeugd van tegenwoordig wordt al slechter in lezen, dus we moeten de race to the bottom zo snel mogelijk stoppen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
luister zo'n boekje per maand
onderweg, tijdens het FOK!ken of tijdens het sporten e.d.
ik lees dan denk ik ook nog wel meer boekjes dan jij maatquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lezen doe je in een boek. De jeugd van tegenwoordig wordt al slechter in lezen, dus we moeten de race to the bottom zo snel mogelijk stoppen.
@aTypisch is niet de jeugd van tegenwoordig (die trouwens wel baat hebben bij voorlezen om interesse in boeken aan te wakkeren. In tegenstelling tot dat kut begrijpend lezen en literatuur op het middelbaar godverdomme).quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lezen doe je in een boek. De jeugd van tegenwoordig wordt al slechter in lezen, dus we moeten de race to the bottom zo snel mogelijk stoppen.
De paaseieren liggen alweer in de winkel. Het komt goed.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:40 schreef RamboDirk het volgende:
Januari duurt echt te lang, opdoeken deze maand. Licht uit doen nooit meer over hebben.
heb je zo'n kutleven?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:40 schreef RamboDirk het volgende:
Januari duurt echt te lang, opdoeken deze maand. Licht uit doen nooit meer over hebben.
@Jojoortjequote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De paaseieren liggen alweer in de winkel. Het komt goed.
Ik denk dat het niet helpt, als je lezen vreselijk vindt zal je na een luisterboek zelden de stap naar echt lezen maken. Want lezen blijft zelf lezen. Maar wellicht een klein groepje.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:atypisch is niet de jeugd van tegenwoordig (die trouwens wel baat hebben bij voorlezen om interesse in boeken aan te wakkeren. In tegenstelling tot dat kut begrijpend lezen en literatuur op het middelbaar godverdomme).
Ik geef hem verder groot gelijk
Ook alleen al de opmerking: "heb je zo'n kutleven?", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je een kut leven hebt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
ik kan je Atlas Shrugged aanraden als je eens wat anders wil dan dit zielige gedoequote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "heb je zo'n kutleven?", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je een kut leven hebt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Wat vind jij van objectivisme? @KingRolandquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik kan je Atlas Shrugged aanraden als je eens wat anders wil dan dit zielige gedoe
overrated maar nuttiger dan een hoop andere troepquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat vind jij van objectivisme? @:kingroland
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet helpt, als je lezen vreselijk vindt zal je na een luisterboek zelden de stap naar echt lezen maken. Want lezen blijft zelf lezen. Maar wellicht een klein groepje.
En die duim is voor…?quote:
Tolkien.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:56 schreef aTypisch het volgende:
luisterboekengod
stukje tolkien in de oren terwijl je je kniëen en enkels verneukt tijdens het rennen
Ayn Randquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat vind jij van objectivisme? @:kingroland
Fawlty Towers, Young Ones, All in the family, The Office, Bottom........En alles van Jiskefet.quote:
Fawlty Towers vind ik ook wel geinigquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fawlty Towers, Young Ones, All in the family, The Office, Bottom........En alles van Jiskefet.
Er zijn steeds meer debielen die boeken zeggen te schrijven terwijl er steeds minder wordt gelezen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Eerste twee vind ik wel leuk.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fawlty Towers, Young Ones, All in the family, The Office, Bottom........En alles van Jiskefet.
Ik moet de Amerikaanse Office nog steeds zien. Zijn een paar seizoenen van zag ik. Dus prettig vooruitzicht. Voor nu trusten en tot morgen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eerste twee vind ik wel leuk.The Office kon me na één stuk nog niet pakken, dat moet ik nog een kans geven.
Welterusten!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet de Amerikaanse Office nog steeds zien. Zijn een paar seizoenen van zag ik. Dus prettig vooruitzicht. Voor nu trusten en tot morgen.
Friends GENOTquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vroeger keek ik naar Friends.
Die heb ik op DVD gekocht @:scrummie
Ricky Gervais heeft meer werk dan the office. AL ZIJN WERK is een aanrader.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet de Amerikaanse Office nog steeds zien. Zijn een paar seizoenen van zag ik. Dus prettig vooruitzicht. Voor nu trusten en tot morgen.
After Life.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ricky Gervais heeft meer werk dan the office. AL ZIJN WERK is een aanrader.
Eindelijk een man die het mooi vindt.quote:
Weet je wat pas mooi is?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eindelijk een man die het mooi vindt.
Heb er een paar van m’n oma. Hele mooie, oude kleintjes.quote:
Ga je gang.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:29 schreef Oriente het volgende:
Blessure'tje te pakken.
Ik zoek een zondebok. Wie o wie?
@:Dombohetolifantje1
Doe als Regilio Tuur en beuk je vriendin.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:29 schreef Oriente het volgende:
Blessure'tje te pakken.
Ik zoek een zondebok. Wie o wie?
@:Dombohetolifantje1
Is dit een miem?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet letterlijk, maar dat insemineerde je wel degelijk.
Het is allemaal heel rustig inderdaad maar ik vermaak we er wel mee. Al zijn we al op de helft las ik, dan mag er wel wat meer gebeuren.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Komt nog niet echt los hè dat True Detective of vind jij van wel?
Sowieso. Ik had hem al door mycroft gegooid en een punish gifje klaar staan. Maar we geven hem nog het voordeel van de twijfel. René's lot ligt nu een beetje in de handen van @Scrummiequote:
@meatshieldquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:48 schreef onlogisch het volgende:
Overigens mis ik
@:Saind
@:Knutdeijsbeer
@:AFCNiels
@:JanCees
@:Doublepain
@:Kapiteintje
@:mrstylo
@:Sjaakbauer
@:Littlerabbit
@:Smoofie
@:stevenmac26
@:Ajacied422
@:Lange_Lans
@:napoleonfour
Ja, die dus een beetje
Dit is een fijn complimentquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:43 schreef Bezsen het volgende:
Waanzinnig goede post van @:mickytjuh in OUD
quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso. Ik had hem al door mycroft gegooid en een punish gifje klaar staan. Maar we geven hem nog het voordeel van de twijfel. René's lot ligt nu een beetje in de handen van @:Scrummie
Ik maak iemand uit voor helikopterouder, en geef aan dat diegene haar kind eens gewoon los moet laten.quote:
Ben je al moederquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik maak iemand uit voor helikopterouder, en geef aan dat diegene haar kind eens gewoon los moet laten.
Haal de gifjes maar tevoorschijn @maxi-musquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland in VBL / [VBL SC #7836] mimimimimi
Kan gebeuren maat, ik had hetzelfde probleem (alleen is het mij wel gelukt uiteraard)quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Woordle 956 4/6
🟩⬜⬜⬜⬜
🟩⬜🟨⬜🟨
🟩🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 752 X/6
⬜⬜⬜⬜🟨⬜
⬜⬜🟨⬜🟩🟩
⬜⬜⬜🟩🟩🟩
⬜🟩⬜⬜🟨🟨
🟩🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩🟩
Tja
@Kukelecucktsjsu10quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:07 schreef vrijgevochten het volgende:
Niek anoniem, wat is dit nou weer
DIT IS ALLEMAAL JOUW SCHULDquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:07 schreef vrijgevochten het volgende:
Niek anoniem, wat is dit nou weer
Ja ik had het al vrij snel door maar wilde er zou weinig mogelijk de aandacht op vestigenquote:
Ik heb een kind opgevoed die nu 25 is.quote:
Wat insemineer je hiermee?quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haal de gifjes maar tevoorschijn @:maxi-mus!
kinderwens?quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb een kind opgevoed die nu 25 is.
En ik ben zelf docent op het middelbaar onderwijs.
Over kinderen gesproken; dat was wel de leukste miem. De keer dat @Ajacied422 @GGMM uitmaakte voor pedofielquote:
En geen homo, neger of krokodil in te zien.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:59 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel zulke boomerhumor.
Ik heb nooit een biologische kinderwens gehad.quote:
Liep jij niet juist te klagen dat er overal per se negers in voor moeten komenquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
En geen homo, neger of krokodil in te zien.
Goeiemorgen.
Je bent een goed mensquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb nooit een biologische kinderwens gehad.
Heb altijd pleegkinderen willen opvangen.
Die van 25 is nog steeds mijn zorgenkindje, waar ik nog met enige regelmaat voor op moet komen draven bij belangrijke momenten.
Heb de zorg over hem sinds hij 12 is, en ik ben de enige functionerende ouder.
Hallo zonnestraaltje.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Toen was Stijn echt heel erg boos.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over kinderen gesproken; dat was wel de leukste miem. De keer dat @:Ajacied422 @:GGMM uitmaakte voor pedofiel
Zit ik wel in de goede SC? Hier zijn jullie toch altijd bikkelharde echte mannen?quote:
Donder op, brontosaurus.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Die kwam echt uit het niets ja maar snap wel dat je vreemde vibe krijgt bij renequote:Op woensdag 31 januari 2024 10:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over kinderen gesproken; dat was wel de leukste miem. De keer dat @:Ajacied422 @:GGMM uitmaakte voor pedofiel
Sinds HMF weg is zitten hier enkel mensen die elkaars gevoel respecterenquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Zit ik wel in de goede SC? Hier zijn jullie toch altijd bikkelharde echte mannen?
Ik heb maandag aan wat traumareleasing gedaan, dus dat zal het zijnquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Zit ik wel in de goede SC? Hier zijn jullie toch altijd bikkelharde echte mannen?
Het verschil niet zien tussen nul negers in een paar jaar in de populairste serie ooit, of in iedere Nederlandse reclame minstens één paarse krokodil.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Liep jij niet juist te klagen dat er overal per se negers in voor moeten komen
Jij praat ook gewoon de mening van de week na he
Komt op mij over alsof je gewoon overal over klaagtquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het verschil niet zien tussen nul negers in een paar jaar in de populairste serie ooit, of in iedere Nederlandse reclame minstens één paarse krokodil.
Ligt aan jou ja. En aan Imca Marina.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt op mij over alsof je gewoon overal over klaagt
Maar dat zal dan wel aan mij liggen
Ik schuif net een frikandel broodje naar binnenquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We gaan zo samen lunchen.
Ik raad je aan om hier ook bij aan te schuiven.
Kom op @GGMM, maak haar uit voor dik goor ranzig zwijn met puistentieten dan, of durf je nu niet??!quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik schuif net een frikandel broodje naar binnen
Dat wil ze toch alleen maar horen, we kiezen niet meer voor the obviousquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Kom op @:GGMM, maak haar uit voor dik goor ranzig zwijn met puistentieten dan, of durf je nu niet??!
Graag pics van het eindresultaat.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:38 schreef Bezsen het volgende:
Ik heb gister ergens een foutje in m'n lego bouwwerk gemaakt
Wat een walgelijke papzak ben je. Ik hoop dat je jezelf onder ogen durft te komen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een walgelijke papzak ben je. Ik hoop dat je jezelf onder ogen durft te komen.
Ga weg.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:10 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Mention van @:onlogisch weggeklikt
Zit niet zo te janken.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben even naar de kapper geweest en het bad is weer ineens ijskoud.
Stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sorry dat ik die oranje dikzak waar je zo openlijk op geilt, diste met een paar plaatjes die zijn vraatzucht overal tentoonstelt. Ik besefte mij niet, dat je net zo onzeker bent als een brugklasser op zijn allereerste schooldag. Het spijt mij, ik had daar meer rekening mee moeten houden, daar de gemiddelde Trump aanhanger psychisch kwetsbaar is. Het spijt mij Onlogisch.quote:
Gefeliciteerd met deze post om 11:13:33quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
niet gelezen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:15 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Sorry dat ik die oranje dikzak waar je zo openlijk op geilt, diste met een paar plaatjes die zijn vraatzucht overal tentoonstelt. Ik besefte mij niet, dat je net zo onzeker bent als een brugklasser op zijn allereerste schooldag. Het spijt mij, ik had daar meer rekening mee moeten houden, daar de gemiddelde Trump aanhanger psychisch kwetsbaar is. Het spijt mij Onlogisch.
Wel een punt gebruiken, maar geen hoofdletter.quote:
Wat is het geworden? Gewoon bijknippen of geheel nieuwe coupe?quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ga je nog een bolus wegleggen vandaag?quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met deze post om 11:13:33
Loop jij nog steeds met een Grazianokapsel in de rondte, anno 2024?
Dat zie je wel aan je moeders mondhoeken vanavond.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga je nog een bolus wegleggen vandaag?
7/10quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat zie je wel aan je moeders mondhoeken vanavond.
Je bent een smerige dikke big.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er lekker van hebt genotenquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |