Relatie gekregen met een JNG mod. Dan krijg je datquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Valhallen was een stille kracht.
Nu tot de islam bekeerdquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:36 schreef Caland het volgende:
Ik mis die Ierse kankerdwerg
Stevenmac ofzo
Nou bedankt.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Soms doet Elan me aan @:de_kromme denken.
Gore klootzak.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja je wijf over een week
Hahahahahahaha
Hallo.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:38 schreef GGMM het volgende:
Ik mis de originele @:scrummie
Met die vent met dat kale hoofd als UI
De tegenovergestelde @Morpheus2002quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:43 schreef Elan het volgende:
@:Happel was een van de beste mods alle tijden.
Die schold je gewoon letterlijk de kanker als hij geïrriteerd was.
Nou ja, voor zelfde geld liggen ze in goot dus dat valt nog te bezien.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:41 schreef Elan het volgende:
Conclusie 90% gaat op enig moment door met hun leven en wij zitten hier nog als een stel autistische losers.
HappelGod. Die zie ik nog wel met enige regelmaat, net als Sjaak.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:43 schreef Elan het volgende:
@:Happel was een van de beste mods alle tijden.
Die schold je gewoon letterlijk de kanker als hij geïrriteerd was.
Hij woont nu in een andere stad die je nooit gaat raden.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:GGMM Waarom ga je niet een keer langs bij Happel? Hij woont toch ook in Amersfoort?
Amsterdamquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij woont nu in een andere stad die je nooit gaat raden.
Amsterdamquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij woont nu in een andere stad die je nooit gaat raden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |