Die had een kankeralarm.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:43 schreef Bezsen het volgende:
[..]
De tegenovergestelde @:morpheus2002
Hoe zie je dat voor je? Dat ik alle deuren langs ga om te vragen "Ben jij Happel van het FOK-forum?"quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:GGMM Waarom ga je niet een keer langs bij Happel? Hij woont toch ook in Amersfoort?
Een beetje zoals een bioscoopmeet!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? Dat ik alle deuren langs ga om te vragen "Ben jij Happel van het FOK-forum?"
Hm nee, geen idee.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, niet die
Jij weet dondersgoed welke UI ik bedoel
Heb wel eens paar foto's van Knetter gezien, dat is niet verkeerd. Daar mag Caland blij mee zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:49 schreef Elan het volgende:
Toen we Caland aan @:knetterkrankjorum hadden gekoppeld was ook wel genot.
@:madame_Paon
Ja, wel.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:48 schreef Scrummie het volgende:
Zolang je maar niet met mijn privé gaat spelen.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb wel eens paar foto's van Knetter gezien, dat is niet verkeerd. Daar mag Caland blij mee zijn.
Dik tevredenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb wel eens paar foto's van Knetter gezien, dat is niet verkeerd. Daar mag Caland blij mee zijn.
Op z'n woonbootquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:Smoofie zit denk ik wél huilend voor zijn computerscherm.
ik kreeg ooit nog halve nudes van zijn vriendinquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:36 schreef Caland het volgende:
Ik mis die Ierse kankerdwerg
Stevenmac ofzo
Nee moslimquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik kreeg ooit nog halve nudes van zijn vriendin
inmiddels is hij helemaal zen geloof ik
vorig weekend een paniekerige katholiek gesproken die allerlei statistieken had over hoe de islam turkije en andere regio's heeft overgenomen in het recente verleden en dat dat nu ook in het westen gaat gebeurenquote:
RIPquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die is vast gesneuveld in de strijd tegen Erdolf
Waarom ga jij zoveel met katholieken omquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vorig weekend een paniekerige katholiek gesproken die allerlei statistieken had over hoe de islam turkije en andere regio's heeft overgenomen in het recente verleden en dat dat nu ook in het westen gaat gebeuren
stevenmac is daar een voorbeeld van dus
GEKOLONISEERD
spanjaarden vonden het leuk om overal kerkjes neer te zetten, het liefst bovenop tempels van de originele bevolkingquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:57 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Waarom ga jij zoveel met katholieken om
littlerabbitgodquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik mis @:lenny_leonard en @:littlerabbit
En @:afcniels maar die heeft er vandaag al 24 mentions bij.
Katholicisme toch bestequote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
spanjaarden vonden het leuk om overal kerkjes neer te zetten, het liefst bovenop tempels van de originele bevolking
denk daarom
Ik denk dat hij na de roemloze ondergang van FC Groningen in de eredivisie geen andere optie meer zag dan uit te loggen.quote:
Hopelijk houdt Angela schijf hem op de beenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij na de roemloze ondergang van FC Groningen in de eredivisie geen andere optie meer zag dan uit te loggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |