Ik heb een kind opgevoed die nu 25 is.quote:
Wat insemineer je hiermee?quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haal de gifjes maar tevoorschijn @:maxi-mus!
kinderwens?quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb een kind opgevoed die nu 25 is.
En ik ben zelf docent op het middelbaar onderwijs.
Over kinderen gesproken; dat was wel de leukste miem. De keer dat @Ajacied422 @GGMM uitmaakte voor pedofielquote:
En geen homo, neger of krokodil in te zien.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:59 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel zulke boomerhumor.
Ik heb nooit een biologische kinderwens gehad.quote:
Liep jij niet juist te klagen dat er overal per se negers in voor moeten komenquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
En geen homo, neger of krokodil in te zien.
Goeiemorgen.
Je bent een goed mensquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb nooit een biologische kinderwens gehad.
Heb altijd pleegkinderen willen opvangen.
Die van 25 is nog steeds mijn zorgenkindje, waar ik nog met enige regelmaat voor op moet komen draven bij belangrijke momenten.
Heb de zorg over hem sinds hij 12 is, en ik ben de enige functionerende ouder.
Hallo zonnestraaltje.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Toen was Stijn echt heel erg boos.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over kinderen gesproken; dat was wel de leukste miem. De keer dat @:Ajacied422 @:GGMM uitmaakte voor pedofiel
Zit ik wel in de goede SC? Hier zijn jullie toch altijd bikkelharde echte mannen?quote:
Donder op, brontosaurus.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Die kwam echt uit het niets ja maar snap wel dat je vreemde vibe krijgt bij renequote:Op woensdag 31 januari 2024 10:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over kinderen gesproken; dat was wel de leukste miem. De keer dat @:Ajacied422 @:GGMM uitmaakte voor pedofiel
Sinds HMF weg is zitten hier enkel mensen die elkaars gevoel respecterenquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Zit ik wel in de goede SC? Hier zijn jullie toch altijd bikkelharde echte mannen?
Ik heb maandag aan wat traumareleasing gedaan, dus dat zal het zijnquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Zit ik wel in de goede SC? Hier zijn jullie toch altijd bikkelharde echte mannen?
Het verschil niet zien tussen nul negers in een paar jaar in de populairste serie ooit, of in iedere Nederlandse reclame minstens één paarse krokodil.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Liep jij niet juist te klagen dat er overal per se negers in voor moeten komen
Jij praat ook gewoon de mening van de week na he
Komt op mij over alsof je gewoon overal over klaagtquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het verschil niet zien tussen nul negers in een paar jaar in de populairste serie ooit, of in iedere Nederlandse reclame minstens één paarse krokodil.
Ligt aan jou ja. En aan Imca Marina.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt op mij over alsof je gewoon overal over klaagt
Maar dat zal dan wel aan mij liggen
Ik schuif net een frikandel broodje naar binnenquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We gaan zo samen lunchen.
Ik raad je aan om hier ook bij aan te schuiven.
Kom op @GGMM, maak haar uit voor dik goor ranzig zwijn met puistentieten dan, of durf je nu niet??!quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik schuif net een frikandel broodje naar binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |