SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zondag 28 januari 2024 19:27 schreef greysbones het volgende:
@:Zodeju als je een andere TT wilt
Roep maarKloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Roep maarBijvoorbeeld: "Ik ben gek op 301"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
ja dat gevoel van haar ging weer naar beneden van tom want oh ze krijgt aandacht van hemquote:Op zondag 28 januari 2024 19:21 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ariana: het is in de tuin, ik geloof jouw gevoel, maar op dit moment is mijn gevoel even anders, je zit daar ook een deur, daar komt het gevaar straks uit, er zou een alarm afgaan, maar is nog niet afgegaan, we gaan het zien, dat er een clown uit komt, maar ben zo benieuwd of dat er geld vanaf gaat,
Roep maarPrima zo....ik moet beter opletten gebeurt nu te vaak.....dank je wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geeft niks Zodeju, we zijner voor elkaarquote:Op zondag 28 januari 2024 19:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Prima zo....ik moet beter opletten gebeurt nu te vaak.....dank je wel.
quote:Op zondag 28 januari 2024 19:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld: "Ik ben gek op 301"![]()
quote:Op zondag 28 januari 2024 19:30 schreef BB-King het volgende:
Er bloeit iets moois tussen Dilano en Jimmy.
Is Jessie niet. Maar hij lijkt er wel op. Ashley is niet weggeweest. Maar dat heeft BB wel aan de bewoners verteld. Ze zitten in de spiegelkamer. Wat nu een kasteel is.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat bdoel ik tochhhhhhhhhhhh
is de onpesslich ashley terug
in huis?
Tijd om de duo's te veranderen.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:30 schreef BB-King het volgende:
Wat voor zakje??quote:Op zondag 28 januari 2024 19:30 schreef mario390 het volgende:
zakjestream bedoel ik wanneer
ASHLEY WAT IN DE ZAKJE legt
Wat legt zij daar neer dan?quote:Op zondag 28 januari 2024 19:30 schreef mario390 het volgende:
zakjestream bedoel ik wanneer
ASHLEY WAT IN DE ZAKJE legt
Ik luister liever hier naar dan Ariana gesprekkenquote:Op zondag 28 januari 2024 19:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit is ook BB .. gewoon mooie gesprekken.
Ik vind Jimmy een goede speler, maar als hij op de bank komt ligt hij er uit vrees ik ....quote:Op zondag 28 januari 2024 19:30 schreef BB-King het volgende:
Ik denk niet dat iemand, behalve jij, daar behoefte aan heeft.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
de intime ding van
vanochtend , haar krusje
Oh inlegkruisjes.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
de intime ding van
vanochtend , haar krusje
oh gatver dat stukje.. ja dat heb ik uit mijn filmpje geknipt..quote:Op zondag 28 januari 2024 19:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
de intime ding van
vanochtend , haar krusje
Is toch raar als iemand dat juist wil terug zien....quote:Op zondag 28 januari 2024 19:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
oh gatver dat stukje.. ja dat heb ik uit mijn filmpje geknipt..
Ashley was ongesteld en ging naar het toilet voor een ongelukje.
smeerkees
Ik vind ze leuk samenquote:Op zondag 28 januari 2024 19:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is wel zo, dat ik die twee als enige goed versta.....
En zeer onduidelijk voor de lezersquote:Op zondag 28 januari 2024 19:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is toch raar als iemand dat juist wil terug zien....
Tijd voor een zendercheckquote:Op zondag 28 januari 2024 19:36 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 Slapers in de woonkamer
dat zijn 2quote:Op zondag 28 januari 2024 19:36 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoort er allemaal bijquote:Op zondag 28 januari 2024 19:36 schreef mario390 het volgende:
heb ik de bloedding gelukkig
niet gezien, maar gelezen
Ligt er een beetje aan tegenover wie hij staat.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik vind Jimmy een goede speler, maar als hij op de bank komt ligt hij er uit vrees ik ....
Zelf meditatie kinkquote:Op zondag 28 januari 2024 19:36 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is op somige streams in de landenquote:Op zondag 28 januari 2024 19:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
oh gatver dat stukje.. ja dat heb ik uit mijn filmpje geknipt..
Ashley was ongesteld en ging naar het toilet voor een ongelukje.
smeerkees
Ashley kwam er vanmorgen in het kasteel achter dat ze ongesteld was en vroeg BB snel voor maandverband of iets dergelijks want ze had daar niets. En ze ging voor dat ongelukje dus even naar toilet. Maar ik knip dat soort ongemakkelijkheden er gewoon uit. Is toch niet leuk om terug te zien voor haar of wie dan ook. Maar er zijn bepaalde mensen die dat wel graag willen zien.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En zeer onduidelijk voor de lezers
Iets met een inlegkruisje ???
Ik heb het niet gezien en ben daar ook niet echt mee bezigquote:
Ik vond jimmy leukquote:Op zondag 28 januari 2024 19:38 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan tegenover wie hij staat.
Als Ariana genomineerd zal zijn dan denk ik dat zij van iedereen verliest.
Oh ja! Had het torenbeklimmers moeten noemen in plaats van slapersquote:
Ik was bang voor wat hatelijke reacties op twitter of YT onder filmpjes van/met hem, maar helemaal niksquote:Op zondag 28 januari 2024 19:39 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik vond jimmy leuk
Denk dat je kan verbazen , hij zou best wel eens een hoge gun factor kunnen hebben ipv leuk factor
Oh ik kan niet wachtenquote:Op zondag 28 januari 2024 19:40 schreef ben34567 het volgende:
Jimmy is volgens mij wel veilig zolang hij zijn dragqueen show niet heeft getoond.
Of tuintje van hun vader bezoekersquote:Op zondag 28 januari 2024 19:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oh ja! Had het torenbeklimmers moeten noemen in plaats van slapers
Ok ja nee zit ook niet op beeld te wachten, eigenlijk ook niet op het verhaal, maar als iemand er over begint en je leest alleen steekwoorden dat word je toch nieuwschierig naar verhaal niet naar beeldquote:Op zondag 28 januari 2024 19:39 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ashley kwam er vanmorgen in het kasteel achter dat ze ongesteld was en vroeg BB snel voor maandverband of iets dergelijks want ze had daar niets. En ze ging voor dat ongelukje dus even naar toilet. Maar ik knip dat soort ongemakkelijkheden er gewoon uit. Is toch niet leuk om terug te zien voor haar of wie dan ook. Maar er zijn bepaalde mensen die dat wel graag willen zien.
snap ik, ik had ook geen idee waar het over ging, maargoed en weer doorquote:Op zondag 28 januari 2024 19:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ok ja nee zit ook niet op beeld te wachten, eigenlijk ook niet op het verhaal, maar als iemand er over begint en je leest alleen steekwoorden dat word je toch nieuwschierig naar verhaal niet naar beeld
Stagiaire is kroketjes halen bij de FEBOquote:Op zondag 28 januari 2024 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Stream 2 nu echt al tijden zonder geluid. Irritante febo.
Mario ontopicquote:Op zondag 28 januari 2024 19:43 schreef mario390 het volgende:
wanneer en mannetje met zwarte zakje
uit de toilet kommt dann was het ongelukje
te groot
Dat zien we niet op de streams. Laten we het over de streams hebben.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:43 schreef mario390 het volgende:
wanneer en mannetje met zwarte zakje
uit de toilet kommt dann was het ongelukje
te groot
Doriana voegt echt niet veel toequote:Op zondag 28 januari 2024 19:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Doriana voelt zich schuldig omdat Tyron (door haar vindt ze) het spel niet gehaald heeft. En omdat hij ervan baalt dat ze het spel niet gehaald hebben.
Ja valt me wel een beetje tegenquote:Op zondag 28 januari 2024 19:45 schreef happyme28 het volgende:
Ook al zo’n moeilijke meid die Doriana. Pffff……. Onzekere troel.
Pesuedomodden 😉quote:Op zondag 28 januari 2024 19:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Mario ontopic
Geen po*p of pl*s praat
Tyron ook niet trouwens.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doriana voegt echt niet veel toe
Mario laatste keer. Over de streams hierquote:
Knikkertje rolt lekker in dat bolletjequote:Op zondag 28 januari 2024 19:47 schreef MacDeMarco het volgende:
Doriana: er is nog niks gebeurd, niemand is king of queen
Als ik het zo hoor schijnt hij niet goed tegen zijn verlies te kunnen en blijft daarin hangen en wordt dan negatief richting zijn duo speler en anderen?quote:
quote:Op zondag 28 januari 2024 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi en Doriana klagen over hun duo partners .. ik geloof vooral over het feit dat ze niet praten.
Ik vind Do en Ro ook een beetje als verveelde dametjes overkomen nuquote:Op zondag 28 januari 2024 19:48 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor schijnt hij niet goed tegen zijn verlies te kunnen en blijft daarin hangen en wordt dan negatief richting zijn duo speler en anderen?
Ik zag in Tyron een potentiële winnaar maar nu toch niet meer.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope enorme tegenvaller voor mij
Ik moet wel lachen om dat "Ja maar de uwe..." of "de mijne..."quote:Op zondag 28 januari 2024 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi en Doriana klagen over hun duo partners .. ik geloof vooral over het feit dat ze niet praten.
Ik ook nu ik hoor dat ze alle mannen in hetzelfde hokje stoppenquote:Op zondag 28 januari 2024 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind Do en Ro ook een beetje als verveelde dametjes overkomen nu
Nu Ty en Basiquote:Op zondag 28 januari 2024 19:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
en dat op 2 streams(niet dat dat we iets aan stream 2 hebben maar plaatje staat er wel op)
Nee Ty klaagt ookquote:Op zondag 28 januari 2024 19:51 schreef Ireth het volgende:
Als dit zo blijft wordt het een netflix avondje hier...
Ow wacht, we krijgen nu ty en bassie...
Weet niet of dat nu vooruitgang is...
2 is ietwat beter, dies zonder geluidquote:Op zondag 28 januari 2024 19:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
en dat op 2 streams(niet dat dat we iets aan stream 2 hebben maar plaatje staat er wel op)
Er komen elke keer nieuwe bijquote:Op zondag 28 januari 2024 19:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Ook al lekker zeuren ... het is niet eerlijk .. boehoehoe.
Are u crazy!!quote:Op zondag 28 januari 2024 19:52 schreef Ireth het volgende:
Je zou toch bijna wensen dat Lenie er weer was...
Bijna...
Stoker !quote:Op zondag 28 januari 2024 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron : Dilano zit veel op jou te haten !! Heb je dat niet door?
Basiri : Ik heb dat niet zo door.
Tyron : Hij zit je voor dom uit te maken...
quote:Op zondag 28 januari 2024 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Grappige isquote:Op zondag 28 januari 2024 19:54 schreef ben34567 het volgende:
Hij heeft wel een punt. Dilano deelt graag subtiel steekjes uit naar de andere mannen.
Als het hem al opvalt.... Hier werd Dilano al vanaf dag 1 dat ie in de groep kwam een stoker genoemd.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
En tyrone praat slecht over dilano. Maar klopt wel dat dilano niet echt positief over basiri praat en terecht gahaquote:Op zondag 28 januari 2024 19:53 schreef BB-King het volgende:
Tyron zegt tegen Basiri dat Dilano op hem zit te haten.
jaa!quote:Op zondag 28 januari 2024 19:55 schreef lonneberga het volgende:
Van mij mogen die 2 zeikerds in de groene kamer genomineerd worden,wat een stel
Negatief en zeuren doen ze.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:55 schreef lonneberga het volgende:
Met Ariana erbijquote:Op zondag 28 januari 2024 19:55 schreef lonneberga het volgende:
Gisteren had hij het nog over Alicequote:
Ja tyrone zegt regelmatig iets over een ander wat hij zelf ook doet.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gisteren had hij het nog over Alice
Dat ze elke keer zo vroeg naar bed ging
Dilano ligt niet echt goed in groep. De enige is Jimmie waar hij prettig mee praat....voor de rest heeft hij altijd paniek in zijn ogen lijkt wel.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:54 schreef ben34567 het volgende:
Hij heeft wel een punt. Dilano deelt graag subtiel steekjes uit naar de andere mannen.
Die mag datquote:Op zondag 28 januari 2024 19:56 schreef Puzzie het volgende:
Twee wijven bij elkaar , ah nu Randy erbij , drie zeurwijven
Dat is idd nog wel begrijpelijkquote:Op zondag 28 januari 2024 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die mag dat
Die zit met Ariana opgescheept
goed puntquote:Op zondag 28 januari 2024 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die mag dat
Hij heeft zijn werkuren wel gemaakt deze week.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gisteren had hij het nog over Alice
Dat ze elke keer zo vroeg naar bed ging
maar op dit moment doen hier op beide streams het geluidquote:Op zondag 28 januari 2024 19:58 schreef Joyce-43 het volgende:
wat is dat nou weer met geen geluid onder de streams, zet die knop om verdorrie
Dat ie zich nog niet vrijwillig heeft laten invriezen tot de week voorbij is voor nieuwe duo's is bewonderingswaardigquote:Op zondag 28 januari 2024 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die mag dat
quote:Op zondag 28 januari 2024 19:59 schreef ledn81 het volgende:
Randy gaat werken aan de communicatie met Ariaantje en het bespreekbaar maken
Volgens mij heeft Ariana geen interesse in een betere communicatie met Randyquote:Op zondag 28 januari 2024 19:59 schreef ledn81 het volgende:
quote:Op zondag 28 januari 2024 19:59 schreef ledn81 het volgende:
Met de geluidsman van dit seizoen geloof ik het meteenquote:Op zondag 28 januari 2024 20:01 schreef BB-King het volgende:
Karen heeft iemand horen pissen in de gameroom?
quote:Op zondag 28 januari 2024 20:03 schreef Ireth het volgende:
Ik geloof dat ik toch maar ga netflixen....
Schakel ik over naar Karen, zet de febo een paar seconden later weer die twee zeurpietjes buiten opquote:
quote:Op zondag 28 januari 2024 20:04 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Schakel ik over naar Karen, zet de febo een paar seconden later weer die twee zeurpietjes buiten op
ik doe deze jaar de geluidenquote:Op zondag 28 januari 2024 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Met de geluidsman van dit seizoen geloof ik het meteen
Ik vond hem nog grappig de eerste week maar de verveling lijkt hem te pakken. Ik denk niet dat hij besefte wat Big Brother inhield. Mss een vrijwillige exit ?quote:Op zondag 28 januari 2024 20:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En ik ben klaar met Tyron, kleurloos figuur
Hij mist Lenie....quote:Op zondag 28 januari 2024 20:07 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik vond hem nog grappig de eerste week maar de verveling lijkt hem te pakken. Ik denk niet dat hij besefte wat Big Brother inhield. Mss een vrijwillige exit ?
Ja echt, wat een figurenquote:Op zondag 28 januari 2024 20:07 schreef ledn81 het volgende:
God kan die woonwagen niet voorrijden. Deur open en laat die gasten lekker in die andere hut gaan zitten bij Lenie
Hij heeft er iig een trouwe fan bijquote:Op zondag 28 januari 2024 20:09 schreef MacDeMarco het volgende:
Lenie zijn populariteit werd erg overschat door de bewoners van het huis
ze hebben van de spiegelkamer, die gebruikt werd in de eerste week, nu een kasteel gemaakt. en daar zitten zequote:
Ik herinner me wel dat rond de tijd dat iedereen naar de gameroom geroepen werd Ashley zei dat ze nog even snel moest plassen.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:01 schreef BB-King het volgende:
Karen heeft iemand horen pissen in de gameroom?
De nieuwe is het huis nog niet in geweest. Lees anders even de streamverslagen.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:10 schreef mario390 het volgende:
ik heb toch de nieuwe
in de normale badkamer
gezien
Heb het idee dat ie af en toe vergeet zijn mond open te doen...quote:Op zondag 28 januari 2024 20:11 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik vind Glenn soms moeilijk verstaanbaar, terwijl ik dat bij de andere Belgen in het huis niet heb
de was hier op en beeldquote:Op zondag 28 januari 2024 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De nieuwe is het huis nog niet in geweest. Lees anders even de streamverslagen.
'Woaslands accent' = vis noch vlees... Redelijk speciaal qua klankenquote:Op zondag 28 januari 2024 20:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heb het idee dat ie af en toe vergeet zijn mond open te doen...
Misschien ben je in de war met Danny? Die vind ik wel op die nieuwe Glenn lijken.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:10 schreef mario390 het volgende:
ik heb toch de nieuwe
in de normale badkamer
gezien
oke de venten boeienquote:Op zondag 28 januari 2024 20:18 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Misschien ben je in de war met Danny? Die vind ik wel op die nieuwe Glenn lijken.
In het kasteel waar de king en de queen zitten is ook een badkamerquote:Op zondag 28 januari 2024 20:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
de was hier op en beeld
ik ben niet dom
Ah Tom dusquote:
volgens mij heeft tom de paprika's opgemaakt, die ze voor hun pizza's hadden willen gebruiken ofzoquote:Op zondag 28 januari 2024 20:18 schreef engine het volgende:
Doriana aan het zeuren over paprika's. Over wie gaat het?
Ja zoiets begrijp ik nu ookquote:Op zondag 28 januari 2024 20:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
volgens mij heeft tom de paprika's opgemaakt, die ze voor hun pizza's hadden willen gebruiken ofzo
Daar vroeg Ashley wel naar, maar volgens mij kregen ze als antwoord dat het kan binnen het Endemol gebouw.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In het kasteel waar de king en de queen zitten is ook een badkamer
Of hij moet een opdracht gehad hebben. Dat weet ik niet. Maar lees de streamversalgen maar daar vind je je anrwoorden.
Oeps. Daar moet je ook maar van houden.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:20 schreef freaky40 het volgende:
Weer terug aan de Indonesische rijsstafel
Nee, geen meerwaarde, die ligt er heel snel uit ...quote:Op zondag 28 januari 2024 20:23 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind die Glenn ook echt helemaal niets
ze zijn king & queen hequote:Op zondag 28 januari 2024 20:24 schreef Dotteke het volgende:
Ze mogen niet ontbijten in ochtendjas. Maar wel dineren?
Ja dit is mooi om te kijken.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind dit wel een gouden greep van BB, mag wel eens gezegd worden ...
Ze zouden wel de bewoners mee moeten laten kijken hoe goed ze het daar in die kasteelkamer hebben.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind dit wel een gouden greep van BB, mag wel eens gezegd worden ...
Hij begint mij wel steeds meer mee te vallen eigenlijk.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:23 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind die Glenn ook echt helemaal niets
Das ook weer waar 🤣quote:
Aubergine rijst en vis deze week 😉quote:Op zondag 28 januari 2024 20:25 schreef MacDeMarco het volgende:
En dan moet je later weer terug naar het gewone huis om weer te leven met spruitjes, bleke spekjes en coins betalen voor warm water douchen.
Dat is Dannyquote:Op zondag 28 januari 2024 20:25 schreef mario390 het volgende:
is niet de nieuwe daar achter?
[ afbeelding ]
als man zijnde ongelooflijk zelfs ik weet meerdere pogingenquote:Op zondag 28 januari 2024 20:19 schreef Schakeltopia het volgende:
kan die glenn nou nie eens z'n flesje bier open krijge
nee dat is dannyquote:Op zondag 28 januari 2024 20:25 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee dat is Dannyquote:Op zondag 28 januari 2024 20:25 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn de privilages he.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:23 schreef ben34567 het volgende:
ik blijf het dom vinden dat de alcohol alleen in de aparte kamer wordt gegeven
Deur bleek al volgens volgens Tom. Vals alarmquote:Op zondag 28 januari 2024 20:25 schreef TheLuckyman het volgende:
Is een deur open gegaan in de tuin van het normale huis?
Nee dat is Danny. Je kon hem al vanaf dag 1 zien.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:25 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
uitslag van het masker van Ariaantjequote:Op zondag 28 januari 2024 20:27 schreef spapaars het volgende:
Lijkt wel op een insectenbeet wat Tom heeft.
Zuigzoen van Arianaquote:Op zondag 28 januari 2024 20:27 schreef spapaars het volgende:
Lijkt wel op een insectenbeet wat Tom heeft.
quote:Op zondag 28 januari 2024 20:28 schreef Snoozey het volgende:
courgette is lekker
aubergine niet
mooi ezelsbruggetje
Oepsquote:Op zondag 28 januari 2024 20:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Courgette Dot wel opletten![]()
* ledn81 haalt ze ook altijd door elkaar
morgne krijgt hij er weer 1 van derquote:Op zondag 28 januari 2024 20:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
uitslag van het masker van Ariaantje
Ze geniet tot in haar tenenquote:Op zondag 28 januari 2024 20:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
Heerlijk dat Ashley zo dankbaar is, mooi van haar
Mooi lekker daar laten zitten. Op slot en sleutel weggooienquote:Op zondag 28 januari 2024 20:15 schreef engine het volgende:
Glenn en Ashley hebben het best prima samen
weer vanalles gebeurd hequote:Op zondag 28 januari 2024 20:30 schreef GayGuy het volgende:
Goedenavond. Weer rustig streamdagje geweest?
Was een leuke stream dag !quote:Op zondag 28 januari 2024 20:30 schreef GayGuy het volgende:
Goedenavond. Weer rustig streamdagje geweest?
Gekkiequote:Op zondag 28 januari 2024 20:31 schreef ben34567 het volgende:
De sfeer op de stream is zo depri. Was Lenie dan toch de sfeermaker ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |