Maar ook meteen in de tegenaanval over hem .quote:Op zondag 28 januari 2024 19:05 schreef BB-King het volgende:
Ariana voelt zich een loser omdat ze nog geen spelletje heeft gewonnen.
Randy: Ik snap wat je bedoelt.
Dat ja... het was ineens de schuld van Randy leek het.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar ook meteen in de tegenaanval over hem .
En dat is Ariana
De oude king en queen.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:07 schreef Clasientjuh het volgende:
Maar wie is nou de nieuwe King en Queen?
Van wie Gerrie?quote:Op zondag 28 januari 2024 19:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die broek in die naad is toch geen porum
Ja precies , het begint met zichzelf slechtpraten , slachtofferen maar uiteindelijk ligt het altijd aan de anderquote:Op zondag 28 januari 2024 19:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat ja... het was ineens de schuld van Randy leek het.
Komt vast door het stotterenquote:Op zondag 28 januari 2024 19:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Ariana vindt het heel dom van zichzelf : 'Ik heb nog nooit een spel gewonnen.'
Ja, ze hadden de snelste tijd met het spel deze namiddag.quote:
De eerste die er straks uitvliegt als hij genomineerd wordtquote:Op zondag 28 januari 2024 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ty is sinds getrek Lenie echt een beetje de weg kwijt
Dankjewel 😘quote:Op zondag 28 januari 2024 19:11 schreef ledn81 het volgende:
Staat net een filmpje over de King en Queen strijd in filmpjes topic.
Op het einde van filmpje zit laatste gesprekje vanuit kasteel van Ashley.
@:Hoempah heeft ook een hoop filmpjes van vandaag. Genoeg om terug te zien tijdens de SL's dus![]()
ledn81 in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes Big Brother 2024
Hoempah in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes Big Brother 2024
Dan mag ze dat straks goedmaken met de hele nacht op wacht staan. Buiten. In de houding enzoquote:Op zondag 28 januari 2024 19:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Ariana vindt het heel dom van zichzelf : 'Ik heb nog nooit een spel gewonnen.'
Ik de k steeds dat Jessie er zitquote:
Huh?quote:Op zondag 28 januari 2024 19:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo is vent de op
jenry likt nu daar??
Vandaag heb ik wat gemist. Hoezo op wacht? Verwachten ze indringersquote:Op zondag 28 januari 2024 19:14 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Dan mag ze dat straks goedmaken met de hele nacht op wacht staan. Buiten. In de houding enzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |