Die snapt er totaal geen hol vanquote:Op zondag 28 januari 2024 18:43 schreef greysbones het volgende:
Ty vind het stom
Waarom speel je dan vandaag het speel
Als je er toch weer weggespeeld kunt worden
Heb dit euvel ook reeds aangekaart, en ik blijf het een ongelofelijke onbeschoftheid vinden ,quote:Op zondag 28 januari 2024 18:37 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom.moet dit onder het eten gedaan worden. Alles wordt koud
Je zit in een tv programma met een draaiboek. Crew die op bepaalde tijden werken. Ze kunnen niet wachten tot ze een keertje uitgegeten zijn.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:47 schreef KangaP het volgende:
[..]
Heb dit euvel ook reeds aangekaart, en ik blijf het een ongelofelijke onbeschoftheid vinden ,
Die van weinig opvoeding en tact getuigen . Boers
Dat snap ik op zich wel maar het lijkt er gewoon op dat BB het expres doet;)quote:Op zondag 28 januari 2024 18:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Je zit in een tv programma met een draaiboek. Crew die op bepaalde tijden werken. Ze kunnen niet wachten tot ze een keertje uitgegeten zijn.
idd nu moeten ze allemaal 1 voor 1 voor een praatje naar de DBK om over het spel te praten. Productie is nog wel even bezig vanavondquote:Op zondag 28 januari 2024 18:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Je zit in een tv programma met een draaiboek. Crew die op bepaalde tijden werken. Ze kunnen niet wachten tot ze een keertje uitgegeten zijn.
Big Brother boeit het nu niet meer hahaha ik vind dit juist leuk. Dit blijft een spelprogramma.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:37 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom.moet dit onder het eten gedaan worden. Alles wordt koud
Ty is sinds getrek Lenie echt een beetje de weg kwijtquote:Op zondag 28 januari 2024 18:54 schreef happyme28 het volgende:
Tyron hoor ik de hele tijd alleen maar zeggen: ‘Ik snap het niet!’ 😂
Ik wel.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:54 schreef happyme28 het volgende:
Tyron hoor ik de hele tijd alleen maar zeggen: ‘Ik snap het niet!’ 😂
ze moeten nu allemaal hun praatje houden over het spel vandaag in de DBK. Denk als dat gedaan is dat ze vanavond laat een alarmpje gaan krijgenquote:
BB is doorgezakt gisteravondquote:Op zondag 28 januari 2024 19:01 schreef ledn81 het volgende:
Basiri weet al dat Glenn, Glenn heet. BB heeft een keertje een foute omroep gedaan in het huis vanmorgen toen ze nog lagen te slapen.![]()
Glenn vervang je batterij in het grote huis omgeroepen waarschijnlijk.
Glenn vertelde eerder al dat idd tijdens de voorstelronde in de gameroom Basiri zijn naam riep
Lekker naar huisquote:Op zondag 28 januari 2024 19:05 schreef BB-King het volgende:
Ariana voelt zich een loser omdat ze nog geen spelletje heeft gewonnen.
Randy: Ik snap wat je bedoelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |