Doet Bb altijd toch? Er moet ook altijd wel iemand naar de DBK tijdens het eten.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja toch beter wachten tot ze uit gegeten zijn
BB wil ook naar huisquote:Op zondag 28 januari 2024 18:37 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom.moet dit onder het eten gedaan worden. Alles wordt koud
Big Brother is kei en kei hard.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:37 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom.moet dit onder het eten gedaan worden. Alles wordt koud
Mwa ook zoiets raars/stomquote:Op zondag 28 januari 2024 18:36 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Doet Bb altijd toch? Er moet ook altijd wel iemand naar de DBK tijdens het eten.
Ariana wist het alquote:Op zondag 28 januari 2024 18:40 schreef ledn81 het volgende:
wel goed gedaan van de meesten! En ook dat ze toch ook wel anderen voor de 'gek' konden houden.
in het begin dachten ze dat Dilano en Jimmy het niet gehaald hadden aan de uitstraling van Dilano en Jimmy te zien.
Zo goed kunnen ze elkaar nog niet lezen dus
Is het voor hun duidelijk dat niet vanavond het speciale diner komt?? Lag me rond als rond half negen het gebracht wordt....quote:
Ik heb geen ideequote:Op zondag 28 januari 2024 18:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is het voor hun duidelijk dat niet vanavond het speciale diner komt?? Lag me rond als rond half negen het gebracht wordt....
Nee en ariana was zo o ertuigd van haar kunnenquote:Op zondag 28 januari 2024 18:40 schreef ledn81 het volgende:
wel goed gedaan van de meesten! En ook dat ze toch ook wel anderen voor de 'gek' konden houden.
in het begin dachten ze dat Dilano en Jimmy het niet gehaald hadden aan de uitstraling van Dilano en Jimmy te zien.
Zo goed kunnen ze elkaar nog niet lezen dus
Ja erg hequote:Op zondag 28 januari 2024 18:42 schreef greysbones het volgende:
Tom heeft goed geluisterd
De rest is het er niet mee eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |