En tyrone praat slecht over dilano. Maar klopt wel dat dilano niet echt positief over basiri praat en terecht gahaquote:Op zondag 28 januari 2024 19:53 schreef BB-King het volgende:
Tyron zegt tegen Basiri dat Dilano op hem zit te haten.
jaa!quote:Op zondag 28 januari 2024 19:55 schreef lonneberga het volgende:
Van mij mogen die 2 zeikerds in de groene kamer genomineerd worden,wat een stel
Negatief en zeuren doen ze.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:55 schreef lonneberga het volgende:
Met Ariana erbijquote:Op zondag 28 januari 2024 19:55 schreef lonneberga het volgende:
Gisteren had hij het nog over Alicequote:
Ja tyrone zegt regelmatig iets over een ander wat hij zelf ook doet.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gisteren had hij het nog over Alice
Dat ze elke keer zo vroeg naar bed ging
Dilano ligt niet echt goed in groep. De enige is Jimmie waar hij prettig mee praat....voor de rest heeft hij altijd paniek in zijn ogen lijkt wel.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:54 schreef ben34567 het volgende:
Hij heeft wel een punt. Dilano deelt graag subtiel steekjes uit naar de andere mannen.
Die mag datquote:Op zondag 28 januari 2024 19:56 schreef Puzzie het volgende:
Twee wijven bij elkaar , ah nu Randy erbij , drie zeurwijven
Dat is idd nog wel begrijpelijkquote:Op zondag 28 januari 2024 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die mag dat
Die zit met Ariana opgescheept
goed puntquote:Op zondag 28 januari 2024 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die mag dat
Die zit met Ariana opgescheept
Hij heeft zijn werkuren wel gemaakt deze week.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gisteren had hij het nog over Alice
Dat ze elke keer zo vroeg naar bed ging
maar op dit moment doen hier op beide streams het geluidquote:Op zondag 28 januari 2024 19:58 schreef Joyce-43 het volgende:
wat is dat nou weer met geen geluid onder de streams, zet die knop om verdorrie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |