Als ik het zo hoor schijnt hij niet goed tegen zijn verlies te kunnen en blijft daarin hangen en wordt dan negatief richting zijn duo speler en anderen?quote:
quote:Op zondag 28 januari 2024 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi en Doriana klagen over hun duo partners .. ik geloof vooral over het feit dat ze niet praten.
Ik vind Do en Ro ook een beetje als verveelde dametjes overkomen nuquote:Op zondag 28 januari 2024 19:48 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor schijnt hij niet goed tegen zijn verlies te kunnen en blijft daarin hangen en wordt dan negatief richting zijn duo speler en anderen?
Ik zag in Tyron een potentiële winnaar maar nu toch niet meer.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope enorme tegenvaller voor mij
Ik moet wel lachen om dat "Ja maar de uwe..." of "de mijne..."quote:Op zondag 28 januari 2024 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi en Doriana klagen over hun duo partners .. ik geloof vooral over het feit dat ze niet praten.
Ik ook nu ik hoor dat ze alle mannen in hetzelfde hokje stoppenquote:Op zondag 28 januari 2024 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind Do en Ro ook een beetje als verveelde dametjes overkomen nu
Nu Ty en Basiquote:Op zondag 28 januari 2024 19:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
en dat op 2 streams(niet dat dat we iets aan stream 2 hebben maar plaatje staat er wel op)
Nee Ty klaagt ookquote:Op zondag 28 januari 2024 19:51 schreef Ireth het volgende:
Als dit zo blijft wordt het een netflix avondje hier...
Ow wacht, we krijgen nu ty en bassie...
Weet niet of dat nu vooruitgang is...
2 is ietwat beter, dies zonder geluidquote:Op zondag 28 januari 2024 19:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
en dat op 2 streams(niet dat dat we iets aan stream 2 hebben maar plaatje staat er wel op)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |