Oh ja! Had het torenbeklimmers moeten noemen in plaats van slapersquote:
Ik was bang voor wat hatelijke reacties op twitter of YT onder filmpjes van/met hem, maar helemaal niksquote:Op zondag 28 januari 2024 19:39 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik vond jimmy leuk
Denk dat je kan verbazen , hij zou best wel eens een hoge gun factor kunnen hebben ipv leuk factor
Oh ik kan niet wachtenquote:Op zondag 28 januari 2024 19:40 schreef ben34567 het volgende:
Jimmy is volgens mij wel veilig zolang hij zijn dragqueen show niet heeft getoond.
Of tuintje van hun vader bezoekersquote:Op zondag 28 januari 2024 19:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oh ja! Had het torenbeklimmers moeten noemen in plaats van slapers
Ok ja nee zit ook niet op beeld te wachten, eigenlijk ook niet op het verhaal, maar als iemand er over begint en je leest alleen steekwoorden dat word je toch nieuwschierig naar verhaal niet naar beeldquote:Op zondag 28 januari 2024 19:39 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ashley kwam er vanmorgen in het kasteel achter dat ze ongesteld was en vroeg BB snel voor maandverband of iets dergelijks want ze had daar niets. En ze ging voor dat ongelukje dus even naar toilet. Maar ik knip dat soort ongemakkelijkheden er gewoon uit. Is toch niet leuk om terug te zien voor haar of wie dan ook. Maar er zijn bepaalde mensen die dat wel graag willen zien.
snap ik, ik had ook geen idee waar het over ging, maargoed en weer doorquote:Op zondag 28 januari 2024 19:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ok ja nee zit ook niet op beeld te wachten, eigenlijk ook niet op het verhaal, maar als iemand er over begint en je leest alleen steekwoorden dat word je toch nieuwschierig naar verhaal niet naar beeld
Stagiaire is kroketjes halen bij de FEBOquote:Op zondag 28 januari 2024 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Stream 2 nu echt al tijden zonder geluid. Irritante febo.
Mario ontopicquote:Op zondag 28 januari 2024 19:43 schreef mario390 het volgende:
wanneer en mannetje met zwarte zakje
uit de toilet kommt dann was het ongelukje
te groot
Dat zien we niet op de streams. Laten we het over de streams hebben.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:43 schreef mario390 het volgende:
wanneer en mannetje met zwarte zakje
uit de toilet kommt dann was het ongelukje
te groot
Doriana voegt echt niet veel toequote:Op zondag 28 januari 2024 19:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Doriana voelt zich schuldig omdat Tyron (door haar vindt ze) het spel niet gehaald heeft. En omdat hij ervan baalt dat ze het spel niet gehaald hebben.
Ja valt me wel een beetje tegenquote:Op zondag 28 januari 2024 19:45 schreef happyme28 het volgende:
Ook al zo’n moeilijke meid die Doriana. Pffff……. Onzekere troel.
Pesuedomodden 😉quote:Op zondag 28 januari 2024 19:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Mario ontopic
Geen po*p of pl*s praat
Tyron ook niet trouwens.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doriana voegt echt niet veel toe
Nope enorme tegenvaller voor mijquote:
Mario laatste keer. Over de streams hierquote:
Knikkertje rolt lekker in dat bolletjequote:Op zondag 28 januari 2024 19:47 schreef MacDeMarco het volgende:
Doriana: er is nog niks gebeurd, niemand is king of queen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |