ik doe deze jaar de geluidenquote:Op zondag 28 januari 2024 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Met de geluidsman van dit seizoen geloof ik het meteen
Ik vond hem nog grappig de eerste week maar de verveling lijkt hem te pakken. Ik denk niet dat hij besefte wat Big Brother inhield. Mss een vrijwillige exit ?quote:Op zondag 28 januari 2024 20:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En ik ben klaar met Tyron, kleurloos figuur
Hij mist Lenie....quote:Op zondag 28 januari 2024 20:07 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik vond hem nog grappig de eerste week maar de verveling lijkt hem te pakken. Ik denk niet dat hij besefte wat Big Brother inhield. Mss een vrijwillige exit ?
Ja echt, wat een figurenquote:Op zondag 28 januari 2024 20:07 schreef ledn81 het volgende:
God kan die woonwagen niet voorrijden. Deur open en laat die gasten lekker in die andere hut gaan zitten bij Lenie
Hij heeft er iig een trouwe fan bijquote:Op zondag 28 januari 2024 20:09 schreef MacDeMarco het volgende:
Lenie zijn populariteit werd erg overschat door de bewoners van het huis
ze hebben van de spiegelkamer, die gebruikt werd in de eerste week, nu een kasteel gemaakt. en daar zitten zequote:
Ik herinner me wel dat rond de tijd dat iedereen naar de gameroom geroepen werd Ashley zei dat ze nog even snel moest plassen.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:01 schreef BB-King het volgende:
Karen heeft iemand horen pissen in de gameroom?
De nieuwe is het huis nog niet in geweest. Lees anders even de streamverslagen.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:10 schreef mario390 het volgende:
ik heb toch de nieuwe
in de normale badkamer
gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |