zit niet in de reeks, helaasquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:08 schreef Momo het volgende:
Reeks doet een beetje raar, maar hier is nieuw deel
Thanks! Ja was verwarrend, ik probeerde te openen maar kon niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:08 schreef Momo het volgende:
Die van mij mag een slotje. Die heb ik nog nooit gehadquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:08 schreef Momo het volgende:
Omdat er geen id is van de vorige topicquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:08 schreef Momo het volgende:
TongQueen80 is het nuquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die van mij mag een slotje. Die heb ik nog nooit gehad
Die heb ik er juist afgehaald omdat hij error gafquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Omdat er geen id is van de vorige topic
Ja, dat kan nog in de provincie.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die van mij mag een slotje. Die heb ik nog nooit gehad
Die modjes hoeven bijna niets te doen hier en dan verpesten ze het zo als we ze een keer nodig hebbenquote:
oke, dat is raarquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Die heb ik er juist afgehaald omdat hij error gaf
Mooie leeftijd om met het ESF te beginnenquote:
Dat doe ik standaard in Live topicsquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:10 schreef Strani het volgende:
P.s. @:Esf1gamer door het slotje, maakte mijn verwarring compleet
Ja ik deed het ook regelmatig als mod hoor, je hebt er geen erg in.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat doe ik standaard in Live topics
ZELFS DAT DOEN ZE GOED.quote:
brexit.quote:
Het is wel net te laat dat de buurman gaat borenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:14 schreef Strani het volgende:
Je moet toch enorm nerveus zijn als je thuis achter je laptopje zit en zwetend jouw beurt moet afwachten om de stemmen aan te kondigen en dat er dan niks mis gaat.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is wel net te laat dat de buurman gaat boren
Of Nederlandse stuggles, dat kutpubers vuurwerk afsteken en er allemaal auto alarmen afgaat.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:15 schreef Strani het volgende:
[..]Nee maar wel een mooi tijdstip voor een luide echtelijke ruzie
Ja en blaffende honden in het hele gebouwquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Of Nederlandse stuggles, dat kutpubers vuurwerk afsteken en er allemaal auto alarmen afgaat.
Ik zat te wachten tot iemand daar achter vandaan sprong.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:19 schreef Strani het volgende:
"Mja een grijs gordijn is ook wel goed toch?"
Echt hè, zo leuk!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:19 schreef Greys het volgende:
Ik ben na vanavond in elk geval Scheppe Siwen fan en ga morgen hun hele repertoire luisteren dus DANK LUXAMBOERRRRRRR
En dat je opeens naar één of andere vage nagesynchroniseerde docu zit te kijken terwijl je je nog afvraagt of de show nou voorbij is.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:21 schreef Fred_B het volgende:
In Albanië of Moldavië ofzo heb je nu zo’n moment dat er ‘opeens’ iemand gewonnen heeft.
Gewoon even een rijstwafel met olijfolie en kaas toch, niet zo moeilijk doen!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:25 schreef Strani het volgende:
Ik redde het net niet om nog te koken voor de show. Dat wordt nu wel heel laat dineren, zelfs voor Spaanse maatstaven.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gewoon even een rijstwafel met olijfolie en kaas toch, niet zo moeilijk doen!
Of een Whoppertje laten bezorgenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gewoon even een rijstwafel met olijfolie en kaas toch, niet zo moeilijk doen!
Kan Hamlapjes niet gewoon even naar de snackbar gaan dan?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]Ik heb geen rijstwafels in huis
Nee ik ga denk ik een soort rösti proberen te maken met hamlapjes en zat te denken aan spinazie.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:27 schreef Strani het volgende:
Nee ik ga denk ik een soort rösti proberen te maken met hamlapjes en zat te denken aan spinazie.
Goh doe hamlapjes de groeten.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:27 schreef Strani het volgende:
Gewoon een paar dingen in de airfryer gooien.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:25 schreef Strani het volgende:
Ik redde het net niet om nog te koken voor de show. Dat wordt nu wel heel laat dineren, zelfs voor Spaanse maatstaven.
Ik wil ook gewoon kunnen blijven kijken, die luie Spanjool gaat zelf maar!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kan Hamlapjes niet gewoon even naar de snackbar gaan dan?
* Gooit bevroren spinazie in de airfryer.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gewoon een paar dingen in de airfryer gooien.
Ik heb er nu ook één, dat had ik veel eerder moeten aanschaffen
Goeie keusquote:
Wie was de winnaar?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:33 schreef Fred_B het volgende:
Wel zorgwekkend voor Luxemburg dat de winnaar niet de winnaar van de televoting is.
Je denkt dat ze dat een finaleplaats kost?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:33 schreef Fred_B het volgende:
Wel zorgwekkend voor Luxemburg dat de winnaar niet de winnaar van de televoting is.
Lastig te zeggen met nog maar weinig bekende liedjes maar normaal zou ik zeggen van wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:34 schreef Fred_B het volgende:
Maar een prima winnaar. Of het een finalist wordt, durf ik nog niet te zeggen.
Nou ja, het verschil is miniem. Maar Luxemburg heeft weinig buren/diaspora natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:33 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Je denkt dat ze dat een finaleplaats kost?
Zowel Tali als Krick waren heel sterk.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:32 schreef NailQueen het volgende:
Mijn favoriet heeft niet gewonnen maar hier kan ik mee leven
Punten uit Portugal kunnen ze wel op rekenen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, het verschil is miniem. Maar Luxemburg heeft weinig buren/diaspora natuurlijk.
Met Dutchy bedoelen ze het groot-hertogdom Luxemburg.quote:
Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Met Dutchy bedoelen ze het groot-hertogdom Luxemburg.
Dat is wel van de Israëlische ESF delegatie, (niet dat ik op die manier een discussie wil starten)quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:40 schreef Strani het volgende:
Tali Eshkoli productions. Oké, verdacht.
Alleen staat er wel een T te veel in, in het Engels hoort het Duchy te zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Met Dutchy bedoelen ze het groot-hertogdom Luxemburg.
En ik zie net dat Tali zelf vloeiend Hebreeuws spreekt, dus die zal wel Joodse roots hebben. Die gaat echt nog wel een boel drek over zich heen krijgen van de ESF X dusquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is wel van de Israëlische ESF delegatie, (niet dat ik op die manier een discussie wil starten)
Zo leren we van elkaar.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn, de correcte spelling is duchy
Haar moeder komt uit Israel en haar vader uit Peru las ikquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En ik zie net dat Tali zelf vloeiend Hebreeuws spreekt, dus die zal wel Joodse roots hebben. Die gaat echt nog wel een boel drek over zich heen krijgen van de ESF X dus
Oh deze was mij op voorhand niet zo zeer opgevallen maar met dit optreden is dit best wel leuk eigenlijkquote:
Ja, doen we daar nu aan, een soort witchhunt op mensen met Joodse roots?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:29 schreef Cyan9 het volgende:
Op TwitterX laten de ESC "fans" zich weer van hun beste kant zien, godsamme zeg.
Ik lees het ook nu overal.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:29 schreef Cyan9 het volgende:
Op TwitterX laten de ESC "fans" zich weer van hun beste kant zien, godsamme zeg.
Heb echt de neiging om voor de rest van het seizoen Twitter niet meer te openen, man man man, wat een slangenkuil.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:29 schreef Cyan9 het volgende:
Volgens mij wordt je al gecanceled als je één keer in je leven met een Israëliër hebt gesproken.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, doen we daar nu aan, een soort witchhunt op mensen met Joodse roots?
Antisemitisme is (helaas) nooit weggeweest en komt nu bewust en onbewust weer overal en nergens naar boven borrelen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie zelfs doodsverwensingen aan haar op Twitter, die ga ik gewoon reporten.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb echt de neiging om voor de rest van het seizoen Twitter niet meer te openen, man man man, wat een slangenkuil.
Nee maar serieus, waarom kijken jullie daar nog? Voegt het wat toe?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:29 schreef Cyan9 het volgende:
Hoe jaag je als 'fans' een land dat na 30 jaar weer meedoet straks weer terug de ESFkast in.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik volg accounts voor nieuwtjes of sommige accounts die grappig zijn of sympathieke fans, maar de reacties en interacties zie je dan ook.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar serieus, waarom kijken jullie daar nog? Voegt het wat toe?
Ook als je niet op de tweets klikt verder?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik volg accounts voor nieuwtjes of sommige accounts die grappig zijn of sympathieke fans, maar de reacties en interacties zie je dan ook.
Op instagram net zo erg hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dat doe je natuurlijk wel bijvoorbeeld als iemand vraagt of Tali ook hun favoriet was.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook als je niet op de tweets klikt verder?
Lijkt alsof mensen enkel maar zwart-wit kunnen denken. Alles dat met Israël of Joden te maken heeft is evil of juist andersom. Zelfde voor Palestina. Is ook niet heel anders op fok he, heb dat hoofd topic hier ook maar opgegeven over de oorlog. Geef je kritiek op Israël ben je een Hamaslover. Benadruk je de verschrikkelijke aanval van Hamas op Israëlische burger op 7 oktober, dan ben je een zionist.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Op instagram net zo erg hoor.
'Terrorism won' etc en Israëlische vlaggen onder de Luxemburg post van het officiële Eurovision account.
Ik ga me niet van social media laten wegjagen door dat tuig?
De meeste mensen voelen zich alleen veilig en 'sociaal' beschermd als ze in een duidelijk kamp zitten. En dat passen ze met vrijwel alles toe. De nuance is niet veilig want dan is het veel moeilijker om een groep gelijkgezinden te vinden.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt alsof mensen enkel maar zwart-wit kunnen denken. Alles dat met Israël of Joden te maken heeft is evil of juist andersom. Zelfde voor Palestina. Is ook niet heel anders op fok he, heb dat hoofd topic hier ook maar opgegeven over de oorlog. Geef je kritiek op Israël ben je een Hamaslover. Benadruk je de verschrikkelijke aanval van Hamas op Israëlische burger op 7 oktober, dan ben je een zionist.
Gewoon je mond erover houden onder Eurovision posts en het Songfestival niet verzieken met je krijsmening (niet jij, zij) is op zich ook best veilig.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]
De meeste mensen voelen zich alleen veilig en 'sociaal' beschermd als ze in een duidelijk kamp zitten. En dat passen ze met vrijwel alles toe. De nuance is niet veilig want dan is het veel moeilijker om een groep gelijkgezinden te vinden.
Dat is het ook. Walgelijk.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:01 schreef molloot200 het volgende:
Lijkt me vooral vervelend voor haar. Haar droom wordt verwezenlijkt, en opent ze straks haar social media is het enige wat ze terugvindt een bak stront. En dan gaat het niet eens over het nummer of zo, maar wordt het echt persoonlijk aan haar gericht. Met doodswensen en al. Dat vind ik ontzettend kwalijk.
Ja, dat lijkt niet echt een optie te zijn voor die mensen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon je mond erover houden onder Eurovision posts en het Songfestival niet verzieken met je krijsmening (niet jij, zij) is op zich ook best veilig.
Het is nou niet dat ik specifiek daarnaartoe ga om reacties te checken. Ik heb gewoon standaard een tabblad met TwitterX openstaan als m'n pc aanstaat. Noem het een gewoonte.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, snap ik ook hoor. Ik heb zelf het afgelopen jaar nog één tweet geplaatst (toevallig over Israël) maar verder heb ik TwitterX een beetje opgegeven sinds Musk.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is nou niet dat ik specifiek daarnaartoe ga om reacties te checken. Ik heb gewoon standaard een tabblad met TwitterX openstaan als m'n pc aanstaat. Noem het een gewoonte.
Naast een enkele ophef tweet (drie keer per jaar ofzo) plaats ik niks. Maar het blijft wel handig om nieuwtjes te volgen van dingen die ik interessant vind.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, snap ik ook hoor. Ik heb zelf het afgelopen jaar nog één tweet geplaatst (toevallig over Israël) maar verder heb ik TwitterX een beetje opgegeven sinds Musk.
Met TikTok heb je ook het voordeel dat comments meteen op likes gesorteerd staanquote:Op zondag 28 januari 2024 00:50 schreef molloot200 het volgende:
Oprecht ik denk dat ik de fijnste plek qua reacties op nieuwe Eurovision liedjes op dit moment TikTok vind hoor![]()
https://vm.tiktok.com/ZIJnP485e/
Hier bijvoorbeeld. Eigenlijk gewoon allemaal reacties over of men het liedje wat vindt of niet. Eigenlijk zoals vroeger gewoon op alle social media was
Ik vind het op YouTube ook heel erg meevallen.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:50 schreef molloot200 het volgende:
Oprecht ik denk dat ik de fijnste plek qua reacties op nieuwe Eurovision liedjes op dit moment TikTok vind hoor![]()
https://vm.tiktok.com/ZIJnP485e/
Hier bijvoorbeeld. Eigenlijk gewoon allemaal reacties over of men het liedje wat vindt of niet. Eigenlijk zoals vroeger gewoon op alle social media was
Mwoah alles wat ertussen zat was cliché en/of gedateerd. En sommige optredens waren gewoon slecht.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:56 schreef Spumonisal het volgende:
Heel tof dat Luxemburg terug is, maar het nummer is een beetje een grijze muis. Na een rits van 20+ liedjes ben ik dit zo weer vergeten ben ik bang. Het is niet slecht, maar te onopvallend. En al zo vaak eerder gehoord.
En dit is dus allemaal begonnen omdat ze een bepaalde accounts volgt op Instagram? Wtf zeg.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Boulevard is sowieso niet serieus te nemen.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:56 schreef Zigsky het volgende:
Boulevard die net dit nummer nog slechter vonden dan Mia en Dion. Op basis van een klein stukje overigens.
En maar blijven hakken op die twee hè. Wat een sneu program.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:56 schreef Zigsky het volgende:
Boulevard die net dit nummer nog slechter vonden dan Mia en Dion. Op basis van een klein stukje overigens.
Echt hoor. Benieuwd of ze het zelf beter kunnen, maar dat zal wel niet, he?quote:Op zondag 28 januari 2024 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
En maar blijven hakken op die twee hè. Wat een sneu program.
Bron: https://www.reddit.com/r/(...)als_day_2_live_blog/quote:16:10 CEST: Rehearsal 8: 🇱🇺 Luxembourg - TALI - Fighter
Finally for today, it’s Luxembourg! After winning Eurovision five times, they took a 31-year break, but we’re delighted to welcome them back to the contest in 2024. They are represented by TALI, who will be closing the first Semi-Final on 7th May - as well as being a singer, she’s also a vocal coach and theatre performer, so she’s no stranger to a big stage.
Fighter (not to be confused with Georgia’s Firefighter, which is Tuesday) is a really catchy pop number sung in a mix of French and English.
Staging-wise, we have BONUS CUBES on stage, providing a frame for TALI and her five dancers. She’s in a black bodysuit (apparently this is not her final outfit - we should see that in the second rehearsal), and all her dancers are in different red outfits. Also like how their performance rotates to perform to each side of the audience - it really works with this stage configuration.
Also PYRO UPDATE - smoke, flames AND fireworks. Sparkly, fun and energetic – a great way to wrap up the first Semi. Bon retour parmi nous, Luxembourg. We’ve missed you.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |