zit niet in de reeks, helaasquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:08 schreef Momo het volgende:
Reeks doet een beetje raar, maar hier is nieuw deel
Thanks! Ja was verwarrend, ik probeerde te openen maar kon niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:08 schreef Momo het volgende:
Die van mij mag een slotje. Die heb ik nog nooit gehadquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:08 schreef Momo het volgende:
Omdat er geen id is van de vorige topicquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:08 schreef Momo het volgende:
TongQueen80 is het nuquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die van mij mag een slotje. Die heb ik nog nooit gehad
Die heb ik er juist afgehaald omdat hij error gafquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Omdat er geen id is van de vorige topic
Ja, dat kan nog in de provincie.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die van mij mag een slotje. Die heb ik nog nooit gehad
Die modjes hoeven bijna niets te doen hier en dan verpesten ze het zo als we ze een keer nodig hebbenquote:
oke, dat is raarquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Die heb ik er juist afgehaald omdat hij error gaf
Mooie leeftijd om met het ESF te beginnenquote:
Dat doe ik standaard in Live topicsquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:10 schreef Strani het volgende:
P.s. @:Esf1gamer door het slotje, maakte mijn verwarring compleet
Ja ik deed het ook regelmatig als mod hoor, je hebt er geen erg in.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat doe ik standaard in Live topics
ZELFS DAT DOEN ZE GOED.quote:
brexit.quote:
Het is wel net te laat dat de buurman gaat borenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:14 schreef Strani het volgende:
Je moet toch enorm nerveus zijn als je thuis achter je laptopje zit en zwetend jouw beurt moet afwachten om de stemmen aan te kondigen en dat er dan niks mis gaat.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is wel net te laat dat de buurman gaat boren
Of Nederlandse stuggles, dat kutpubers vuurwerk afsteken en er allemaal auto alarmen afgaat.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:15 schreef Strani het volgende:
[..]Nee maar wel een mooi tijdstip voor een luide echtelijke ruzie
Ja en blaffende honden in het hele gebouwquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Of Nederlandse stuggles, dat kutpubers vuurwerk afsteken en er allemaal auto alarmen afgaat.
Ik zat te wachten tot iemand daar achter vandaan sprong.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:19 schreef Strani het volgende:
"Mja een grijs gordijn is ook wel goed toch?"
Echt hè, zo leuk!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:19 schreef Greys het volgende:
Ik ben na vanavond in elk geval Scheppe Siwen fan en ga morgen hun hele repertoire luisteren dus DANK LUXAMBOERRRRRRR
En dat je opeens naar één of andere vage nagesynchroniseerde docu zit te kijken terwijl je je nog afvraagt of de show nou voorbij is.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:21 schreef Fred_B het volgende:
In Albanië of Moldavië ofzo heb je nu zo’n moment dat er ‘opeens’ iemand gewonnen heeft.
Gewoon even een rijstwafel met olijfolie en kaas toch, niet zo moeilijk doen!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:25 schreef Strani het volgende:
Ik redde het net niet om nog te koken voor de show. Dat wordt nu wel heel laat dineren, zelfs voor Spaanse maatstaven.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gewoon even een rijstwafel met olijfolie en kaas toch, niet zo moeilijk doen!
Of een Whoppertje laten bezorgenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gewoon even een rijstwafel met olijfolie en kaas toch, niet zo moeilijk doen!
Kan Hamlapjes niet gewoon even naar de snackbar gaan dan?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]Ik heb geen rijstwafels in huis
Nee ik ga denk ik een soort rösti proberen te maken met hamlapjes en zat te denken aan spinazie.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:27 schreef Strani het volgende:
Nee ik ga denk ik een soort rösti proberen te maken met hamlapjes en zat te denken aan spinazie.
Goh doe hamlapjes de groeten.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:27 schreef Strani het volgende:
Gewoon een paar dingen in de airfryer gooien.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:25 schreef Strani het volgende:
Ik redde het net niet om nog te koken voor de show. Dat wordt nu wel heel laat dineren, zelfs voor Spaanse maatstaven.
Ik wil ook gewoon kunnen blijven kijken, die luie Spanjool gaat zelf maar!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kan Hamlapjes niet gewoon even naar de snackbar gaan dan?
* Gooit bevroren spinazie in de airfryer.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gewoon een paar dingen in de airfryer gooien.
Ik heb er nu ook één, dat had ik veel eerder moeten aanschaffen
Goeie keusquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |