quote:Angy & Rafa Ela -Drop
Chaild - Hold On
Edsun - Finally Alive
Joel Marques - Believer
Krick - Drowning In The Rain
Naomi Ayé - Paumée sur terre
One Last Time - Devil In The Detail
Tali - Fighter
Wist niet dat je into latex was.quote:
Ja. Eerst denk je nog leuk, mooie Franse invloeden.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:56 schreef Em31 het volgende:
Ohja deze, zonde dat dit deel in het Engels is
Je had het kúnnen weten.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wist niet dat je into latex was.
Lijkt me alleen zo zweetbende met die Spaanse hitte.quote:
Ik heb niet het idee dat er echt iemand bij zit die veel bekender is dan de rest.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:58 schreef NailQueen het volgende:
Omdat we het publiek in Luxemburg nog niet kennen zou het best kunnen dat we een totaal random winnaar krijgen.
Het is meer een winter-dingetje. In de zomer gewoon zijde of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Lijkt me alleen zo zweetbende met die Spaanse hitte.
Je bent zelf cultureel verwarrend.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:58 schreef Strani het volgende:
Al met al denk ik toch wel m'n favoriet van de avond, ondanks de culturele verwarring.
Oké bedankt!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb een telefoontje. Ik luister later mee
Nee, maar als heel Echternach of Grevenmacher losgaat op één lokale artiest dan wint die.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat er echt iemand bij zit die veel bekender is dan de rest.
Ja, nou, inderdaad. Zit prima in elkaar.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:00 schreef Em31 het volgende:
Eerste NF sinds jaaaaaaren en je kunt nu al zien dat ze prima het Songfestival zouden kunnen organiseren.
LuxemburgGODENquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:00 schreef Em31 het volgende:
Eerste NF sinds jaaaaaaren en je kunt nu al zien dat ze prima het Songfestival zouden kunnen organiseren.
Alleen een zaal voor heel veel mensen zal een probleem gaan worden.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:00 schreef Em31 het volgende:
Dat zou wel leuk zijn, zo’n ESF om de hoek.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:00 schreef Em31 het volgende:
Sommige users waren toen nog niet eens geboren!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:01 schreef Strani het volgende:
31 jaar is ook wel een ontzettend lange tijd zeg.
Dat tweede weet ik niet, maar het klinkt logisch.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Naomi, Krick en Tali naar de superfinale als je de eerste drie van de bookies pakt, toch?
Dat had ik in het vorige topic ook al gezegd. Inclusief plaatje van Jaap Stam met haar.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:01 schreef Strani het volgende:
31 jaar is ook wel een ontzettend lange tijd zeg.
Waarom denk je dat? (Serieuze vraag)quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:03 schreef Em31 het volgende:
Tali heeft denk ik de meeste kans op de finale, maar in de finale zou Krick misschien hoger scoren.
Helemaal eens met dat er geen matige tussen zit, mogelijk de performance van nr 7 maar zullen we dat maar op zenuwen afschuiven? Lekkere NF deze hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:58 schreef Sableheart het volgende:
Luxemburg
Heel erg goed
Erg goed
6. Krick - Drowning in the Rain
Goed
5. One Last Time - Devil in the Detail
3. Naomi Aye - Paumee sur Terre
8. TALI - Fighter
Redelijk
4. Angy & Rafa Ela - Drop
7. CHAiLD - Hold On
2. EDSUN - Finally alive
1. Joel Marques - Believer
Matig
Slecht
Omdat het meer een juryliedje is.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? (Serieuze vraag)
Ga je voor You and me of We can overcome? Nou, zeg het maar!quote:
Tali lijkt me door de televote best makkelijk de finale te kunnen halen, als er niet ineens nog allemaal van dat soort popliedjes bijkomen, mede door het Franse deel ook. Alleen in de finale sneeuwen dat soort nummers vaak wat onder, voor mijn gevoel. Dan zou die ballad weleens meer op kunnen vallen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? (Serieuze vraag)
Ahh ja oké, duidelijkquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Tali lijkt me door de televote best makkelijk de finale te kunnen halen, als er niet ineens nog allemaal van dat soort popliedjes bijkomen, mede door het Franse deel ook. Alleen in de finale sneeuwen dat soort nummers vaak wat onder, voor mijn gevoel. Dan zou die ballad weleens meer op kunnen vallen.
Ik dacht heel even dat het bij het programma hoorde.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:07 schreef Strani het volgende:
Eric Idle heeft hier op een hele vieze manier z'n royalties misgelopen.
* On the good side. Smiechten.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat het bij het programma hoorde.
Maar het was een always look on the brightside reclame.
Ja, die nationale finales waar ze Rotterdam noemdequote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:12 schreef Em31 het volgende:
Oh dit vind ik altijd leuk, iets voor het organiserende land doen.(zie je voor mijn gevoel steeds minder?)
Help mijn smeerkaas is op de grond gevallenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:13 schreef H_T het volgende:
Geinig liedje dit, weet iemand hoe het heet?
Jaaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja, die nationale finales waar ze Rotterdam noemde
Jaa geweldig tochquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:14 schreef Cee het volgende:
Hoi. Deze productie, mensen.Oké de liedjes zijn minder maar de productie!
Dan gaan ze in de voorrondes met vlaaien gooienquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaahopelijk hoeven we niet weer 44 jaar te wachten.
Zeg, ik heb wel gewoon een creditcard hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Nederland is echt een raar land...
MAASTRICHT 2025.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan gaan ze in de voorrondes met vlaaien gooien
Ja maar jij bent ook best raar dus dat heft elkaar weer opquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zeg, ik heb wel gewoon een creditcard hoor.
Zal straks eens luisteren naar nummer van Basharquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:17 schreef Fred_B het volgende:
Ondertussen gaan tijdens de songpresentatie de odds voor IJsland omhoog.
Erg mooi.
Vijandig.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook best raar dus dat heft elkaar weer op
Ze staan dus alleen op 1 omdat een artiest uit Palestina meedoet? De odds zeggen op dit moment weinig maar dit is wel treurig.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:17 schreef Fred_B het volgende:
Ondertussen gaan tijdens de songpresentatie de odds voor IJsland omhoog.
Erg mooi.
Ik heb ook alleen nog maar een (weinig boeiend) fragment gehoord.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Zal straks eens luisteren naar nummer van Bashar
En dan zijn er West-Vlamingen die slechter te verstaan zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:21 schreef Em31 het volgende:
Beetje combinatie van Duits en Zweden, klinkt dit.
Dan ben ik anti Luxemburg op het ESFquote:
Pointer is geupdatedquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan ben ik anti Luxemburg op het ESF
Dat vind ik heel zielig voor Luxembourgquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan ben ik anti Luxemburg op het ESF
Potverdekke nog an toe.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan zijn er West-Vlamingen die slechter te verstaan zijn.
Viva La Luxemburgiaquote:
Ben nu weer bijquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:26 schreef usagi414 het volgende:
@:grazz ben je ook aangesloten bij Luxemburg ?
Pardon?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:27 schreef BillDauterive het volgende:
Fly On The Wings Of Love![]()
Slechtste winnaar ooit.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:27 schreef BillDauterive het volgende:
Slechtste winnaar ooit.
Dat was 2011quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:27 schreef BillDauterive het volgende:
Slechtste winnaar ooit.
Je vergeet Azerbeidzjan 2011quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:27 schreef BillDauterive het volgende:
Slechtste winnaar ooit.
Die waren beter dan 2011quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Zelfs dat niet wat mij betreft. Zweden '99 en Letland '02 denk ik dan eerder aan.
Rock me baby van Riva zou mijn keuze zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:27 schreef BillDauterive het volgende:
Slechtste winnaar ooit.
Ver bij hem vandaan?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:31 schreef NailQueen het volgende:
Ja, Alexander. Jij daar! Door jou heb ik een ander hotel voor EIC gereserveerd
Om hem te stalken?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:31 schreef NailQueen het volgende:
Hopelijk zit je dan nu ook in zijn hotel.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:31 schreef NailQueen het volgende:
2011 vond ik óók slecht maar vooral Letland staat bij mij echt bovenaan als slechtste winnaar ooit.quote:
Een trio met Ed SHeeranquote:
Je hebt de medley gemist. Denk ik?quote:
Jaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt de medley gemist. Denk ik?
Dat zegt wel ietsquote:
Zal ik nog doenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja moet je even terugkijken, de kandidaten deden het
Ja dat wordt dus Joel.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:37 schreef Em31 het volgende:
Hopelijk Tali, maar Krick zou ook dikke prima zijn.
Hij was bezig om zich te bekwamen in filmmuziek aan een amerikaanse universiteit.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:31 schreef ijs_beer het volgende:
Rybak vind ik iets tragisch hebben, omdat ie in geen enkel opzicht veranderd lijkt? Vastklampen aan het verleden ofzo.
40x op Joel deze keer denk ik.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Doen jullie dat ook echt, stemmen?
Ik heb nu 1 stem op Tali gezet omdat het wel speciaal is dat Luxemburg terug is.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Doen jullie dat ook echt, stemmen?
Nee maar goed, hoe vaak kijk je Noorse films?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hij was bezig om zich te bekwamen in filmmuziek aan een amerikaanse universiteit.
Alleen daar zien wij nog niet veel van.
Wel laatst een hele sterke Deense serie gezien. Maar Noorse films gaan ook aan mij voorbij.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee maar goed, hoe vaak kijk je Noorse films?
Laten we hopen dat hij het zelf nog weetquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:41 schreef Momo het volgende:
Hoe ging het nummer van Joel ook al weer?
Ze lijkt me wel zo'n vrouw die om een uur of 2 's nachts allemaal random mannen in het café om een vuurtje vraagt om dan te zeggen dat ze niet rookt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:42 schreef NailQueen het volgende:
Die Ruslana heeft een energie joh. Die springt alle kanten op
Enig liedjequote:
voeg Ruslana er ook maar aan toequote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:31 schreef ijs_beer het volgende:
Rybak vind ik iets tragisch hebben, omdat ie in geen enkel opzicht veranderd lijkt? Vastklampen aan het verleden ofzo.
Die zal langzaamaan toch wel richting de 50 lopen denk ik?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:42 schreef Hamlapjes het volgende:
Begint er ook wel oud uit te zien, he, die Ruslana?
50 jaar inderdaadquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die langzaamaan toch wel richting de 50 lopen denk ik?
dit willen wij ook .quote:
Dat wel, maar ze hebben ze allemaal opgevistquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:43 schreef Fred_B het volgende:
Het is wel een beetje het usual schnabbelsuspectscircuit waar ze in vissen.
Aaaaaaaahquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:41 schreef Momo het volgende:
Hoe ging het nummer van Joel ook al weer?
Ik heb sowieso 1 Noorse film gezien. Dead Snow, met allemaal nazizombies erinquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wel laatst een hele sterke Deense serie gezien. Maar Noorse films gaan ook aan mij voorbij.
Het valt nauwelijks op gelukkig.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:44 schreef ijs_beer het volgende:
Ah, die aanfluiting van EIC van vorig jaar zingt maar niet meer live. Misschien maar beter ook.
Komt Dana International ook nog ?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:44 schreef ijs_beer het volgende:
Ah, die aanfluiting van EIC van vorig jaar zingt maar niet meer live. Misschien maar beter ook.
Ik vond het leukquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:44 schreef ijs_beer het volgende:
Tegengehouden door De Dijkquote:
Welke?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wel laatst een hele sterke Deense serie gezien. Maar Noorse films gaan ook aan mij voorbij.
Israël, zal wel niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Komt Dana International ook nog ?
Sommige worden nooit oudquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:46 schreef Strani het volgende:
Nee maar hij verandert ook gewoon echt niet. 15 jaar is het al hè.
IJsland zal ook wel niet welkom zijn na hun bloedige invasie van de Faraoer, hoewel je daar bijna niemand over hoort.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zouden Israël en IJsland naar EIC komen /dtv
Toch maar eens checken of hij niet een portret van zichzelf op zolder heeftquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:46 schreef Strani het volgende:
Brussel ook. Maar dat gaat er door de jaren heen ook niet beter uitzien.quote:
Ik had een enorme crush op hem toen hij won. En hij is gewoon geen spat veranderdquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:46 schreef Strani het volgende:
Begin er helemaal niet aanquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:49 schreef NailQueen het volgende:
Begin nooit te vroeg aan botox mensen
WATquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:50 schreef Momo het volgende:
Charlotte is toch tante van Benjamin Ingrosso en Diodato?
Ik zeg tijd voor je eerste EiCquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:50 schreef Em31 het volgende:
Ja oké vaak dezelfde artiesten, maar was weer genieten![]()
![]()
Charlotte is tante van elke rechtgeaarde ESF-fan.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:50 schreef Momo het volgende:
Charlotte is toch tante van Benjamin Ingrosso en Diodato?
Wis je dat nietquote:
vreemd genoeg lijken die botox dames ouder dan ze willen lijkenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:51 schreef Strani het volgende:
Charlotte is nog maar 49. De correcties suggereren dat ze een leeftijd van minstens 20 jaar ouder probeert te verhullen.
Dankzij Momo weet ik dat Benjamin en Diodato neven van elkaar zijn. Maar ik wist niet dat Charlotte hun tante isquote:
Ik geloof dat Krick en Tali zijn allebei goed genoeg voor finale op ESF (met goede staging), Joel weet ik nog niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:56 schreef NailQueen het volgende:
Als Krick niet wint kan ik ook leven met Tali. Als Joel wint gooi ik met rozentuinen
Neem je ook Ed Sheeran UI?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:56 schreef NailQueen het volgende:
Als Krick niet wint kan ik ook leven met Tali. Als Joel wint gooi ik met rozentuinen
Wat zal ze genieten van Bambie Thugquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:57 schreef Em31 het volgende:
Mijn nichtje vindt het Songfestival helemaal geweldig en vraagt nu steeds al of er al nummers zijn, die zou Tali sowieso helemaal geweldig vinden.![]()
(Ik had haar Teresa&Maria laten horen omdat het zo'n grote kanshebber is, vindt ze hélemaal geweldig en had ze zelfs in vriendenboekjes geschreven dat het haar favoriete nummer is.)
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:57 schreef Em31 het volgende:
Mijn nichtje vindt het Songfestival helemaal geweldig en vraagt nu steeds al of er al nummers zijn, die zou Tali sowieso helemaal geweldig vinden.![]()
(Ik had haar Teresa&Maria laten horen omdat het zo'n grote kanshebber is, vindt ze hélemaal geweldig en had ze zelfs in vriendenboekjes geschreven dat het haar favoriete nummer is.)
Quote dit effe als een reminderquote:
Nee dit is met vragen, favoriete eten, favoriete nummer, etc.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
Vraagje: Zijn vriendenboekjes wat we vroeger poeziealbums noemden?
Oh hadden poeziealbums dat niet ook? Of ben ik nou de war met iets anders...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee dit is met vragen, favoriete eten, favoriete nummer, etc.
Daar schreef je zelf gedichtjes in toch? met plaatjes ofzoquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh hadden poeziealbums dat niet ook? Of ben ik nou de war met iets anders...
Dit is een poeziealbumquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh hadden poeziealbums dat niet ook? Of ben ik nou de war met iets anders...
Ja wel logisch... Maar we deden vroeger wel wat jij net beschrijft (en alle jongens wilden profvoetballer worden).quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Daar schreef je zelf gedichtjes in toch? met plaatjes ofzo
Zo zie je maar dat als je 31 jaar niet meedoet, je heel veel tijd hebt om echt iets moois neer te zetten.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:01 schreef Fred_B het volgende:
Wat een voorronde is dit![]()
[ afbeelding ]
Hoe oud is je nichtje?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:57 schreef Em31 het volgende:
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:01 schreef Fred_B het volgende:
Wat een voorronde is dit![]()
[ afbeelding ]
Ierland doet ook al een tijdje niet meer mee, alleen weten ze het zelf nog niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat als je 31 jaar niet meedoet, je heel veel tijd hebt om echt iets moois neer te zetten.
Ierland, kijk je mee?
Bij mij ook, maar dan met Hemel en Aardequote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Rond die tijd begon het bij mij ook. Met Stupid van Tess
Leukquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Rond die tijd begon het bij mij ook. Met Stupid van Tess
Nee, alleen Justine Pelmelay voorlopig.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:04 schreef Strani het volgende:
Heeft de EBU ook al patriots en tanks naar Kiev gestuurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |