dit willen wij ook .quote:
Dat wel, maar ze hebben ze allemaal opgevistquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:43 schreef Fred_B het volgende:
Het is wel een beetje het usual schnabbelsuspectscircuit waar ze in vissen.
Aaaaaaaahquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:41 schreef Momo het volgende:
Hoe ging het nummer van Joel ook al weer?
Ik heb sowieso 1 Noorse film gezien. Dead Snow, met allemaal nazizombies erinquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wel laatst een hele sterke Deense serie gezien. Maar Noorse films gaan ook aan mij voorbij.
Het valt nauwelijks op gelukkig.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:44 schreef ijs_beer het volgende:
Ah, die aanfluiting van EIC van vorig jaar zingt maar niet meer live. Misschien maar beter ook.
Komt Dana International ook nog ?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:44 schreef ijs_beer het volgende:
Ah, die aanfluiting van EIC van vorig jaar zingt maar niet meer live. Misschien maar beter ook.
Ik vond het leukquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:44 schreef ijs_beer het volgende:
Tegengehouden door De Dijkquote:
Welke?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wel laatst een hele sterke Deense serie gezien. Maar Noorse films gaan ook aan mij voorbij.
Israël, zal wel niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Komt Dana International ook nog ?
Sommige worden nooit oudquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:46 schreef Strani het volgende:
Nee maar hij verandert ook gewoon echt niet. 15 jaar is het al hč.
IJsland zal ook wel niet welkom zijn na hun bloedige invasie van de Faraoer, hoewel je daar bijna niemand over hoort.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zouden Israël en IJsland naar EIC komen /dtv
Toch maar eens checken of hij niet een portret van zichzelf op zolder heeftquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:46 schreef Strani het volgende:
Brussel ook. Maar dat gaat er door de jaren heen ook niet beter uitzien.quote:
Ik had een enorme crush op hem toen hij won. En hij is gewoon geen spat veranderdquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:46 schreef Strani het volgende:
Begin er helemaal niet aanquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:49 schreef NailQueen het volgende:
Begin nooit te vroeg aan botox mensen
WATquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:50 schreef Momo het volgende:
Charlotte is toch tante van Benjamin Ingrosso en Diodato?
Ik zeg tijd voor je eerste EiCquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:50 schreef Em31 het volgende:
Ja oké vaak dezelfde artiesten, maar was weer genieten![]()
![]()
Charlotte is tante van elke rechtgeaarde ESF-fan.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:50 schreef Momo het volgende:
Charlotte is toch tante van Benjamin Ingrosso en Diodato?
Wis je dat nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |